Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с известията на lockscreen
#1

Здравейте, ползвам  на телефона mi9 RaiPay (райфайзен мобилен портфейл) който работи (плаща) дори при заключен екран-необходимо е само да е светнат за да работи NFC като при разчитане на картата на заключеия екран се визоализира известие на самото приложение. От известно време след ъпдейта от андроид 9 към 10 продължението продължава да работи но несработва известието на локскрийна въпреки че са дадени абсолютно всички разрешения на самия апп. Това освен неудобството от това, че неиндикира за разчетена карта  прави и невъзможо плащане на по-големи суми тъй като те изискват код който самия апп да поиска а явнно нещо го ограничава. Опитах с преисталиране на RaiPay но нямаше резултат. От банката казват, че си е локално при моя телефон проблема. Някой ползва ли приложението и дали с хард ресет (не съм го правил след ъпдейта от 9 към 10 ) би имало ефект. 
Благодаря.
Цитирай
Аксесоари
#2

Прочети малко за сигурността в андроид 10 нямам приложението за да тествам, но пробвай на отключен телефон, като влезнеш е в приложеното и т.н. Мисля, че в свързано със сигурността в 10 и изискванията на банките за такива плащане

Sent from my MI 9 using Tapatalk

OnePlus 3T
Цитирай
#3

Опитал съм с отключена екран ефекта е същия след ъпдейта към Андроид 10 работеше но след като дойде актуализация по сигурността мисля че първи ноември оттогава се получи проблем междувременно опитах с хард ресет ефекта е същия всички необходими разрешения са дадени включително конкретното за изскачащи съобщения на заключен екран но просто не сработват
Цитирай
#4

За NFC плащанията правилни ли да ти настройките? Махни и сложи приложението като му изчисти кеш и данни преди деинсталаране

Sent from my MI 9 using Tapatalk

OnePlus 3T
[-] 1 потребител изказва благодарност на The_Jack за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#5

И избери HCE wallet
Цитирай
#6

Да НФЦ то е настроено-както казах плащането минава но не се визуализира на телефона. Пробвано е с чистене на кеш и инсталиране на ново на самото приложение след което опитах и с хард ресет. Няма резултат.
Цитирай
#7

Няма защото има не що за настройване

Sent from my MI 9 using Tapatalk

OnePlus 3T
Цитирай
#8

Може да се изтрият данните на permission manager-a и при стартиране на всяко от приложенията ще си поиска наново каквото му е нужно. Включително и това на Райфайзенбанкима шанс да е от новия андроид. Затова го репортваш като бъг за всеки случай
Цитирай
#9

Както вече казах всички разрешения на самото приложение са маркирани като активни. След ъпдейта от Андроид 9 към Андроид 10 приложението работеше нормално но след актуализацията на сигурността първи 11-ти 2019-а ми направи впечатление че вече не излиза на екрана така нареченото от pop-up notification плащането минава но не се индикира на самия телефон като по този начин възпрепятства плащането на по-големи суми за които е необходимо самото приложение да генерира ПИН код. няма ли друг колега със същия телефон версия на Андроид и ниво на сигурност който да използва конкретното предложение да сподели как е при него ?
Цитирай
#10

Popup нотификации виж в настройките за известия. MIUI това му е и плюс, и минус - супер много настройки и възможности за персонализация
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)