2020-01-03, 17:40:26
Здравейте на всички.
Искам да ви споделя интересен казус от взаимоотношенията ми с Виваком
Абонат съм на тройна услуга "Комбинирай и спести" от 25.01.2018г,
която изтича на 25.01.2020г. Параметрите на услугата са следните:
- Интернет услуга FiberNet 50
- Телевизионна услуга TV L+
- Мобилна гласова услуга SMART XL
Бях си наумил да закрия интернета при тях, тъй като имам по-добра и качествена алтернатива.
Със закриване на интернета следва и закриване на ТВ, тъй като тя също е чрез интернет.
И тук започва интересното...
В началото на м.Декември когато отидох да си плащам месечната сметка поисках
информация от служител на оператора как да действам.
Според служителят им, трябвало да отида 30 дни преди крайната дата и да пусна месечно предизвестие.
И тъй като бяха коледните празници реших да отида на 27.12.2019г
Паднах се при друг служител който ми каза че понеже услугите били в пакет
нямало как да пусна 30 дневно предизвестие, защото така щели да ми закрият и трите услуги,
което е неприемливо за мен, още повече че номерът ми е от 2005г
Трябвало да отида 3 дни преди крайната дата на договора и като подам заявление
щели да ми закрият Интернета и ТВ веднага
След това разговарях и с управителката на офиса и тя ме увери че такава е процедурата.
Съгласих се и си тръгнах.
Днес 03.01.2020г отидох до същият офис да си платя сметката.
Преди да платя разговарях със служителка, която се оказа новата управителка на офиса.
Тя е четвъртата замесена в решаването на моя тъй сложен казус и
поддържаше същата теза, но с леки промени... Трябвало наистина да отида 3 дни преди крайната дата
и тогава щели да ми закрият Интернета и ТВ, но мобилният номер трябвало да се преобразува
и да подпиша нов 2 годишен договор с тях... другият вариант бил да ми закрият и трите услуги
и да си откривам нова където реша. Нямало вариант при моят случай да мигрирам номера си към друг оператор...
Тук си представете учудването ми и как се почувствах като крепостен селянин...
Веднага позвъних на 123 както ме посъветва въпросната управителка и 15 минути въртяхме същите варианти,
тъй като това била процедурата. Тя пък ме посъветва да пиша на сайта на Виваком. Попитах я ако пиша друг отговор ли ще получа... Не, но поне щели да ми върнат отговор и да знам крайното решение.
Чудесно си казах, така и аз ще имам черно на бяло нещо за КЗП и явно нещата отиват към
КЗП и омбудсмана на Републиката
Някой може ли даде съвет как да действам в този заплетен казус?
С виваком е ясно че приключих за много дълъг период от време, да не кажа завинаги
Искам да ви споделя интересен казус от взаимоотношенията ми с Виваком
Абонат съм на тройна услуга "Комбинирай и спести" от 25.01.2018г,
която изтича на 25.01.2020г. Параметрите на услугата са следните:
- Интернет услуга FiberNet 50
- Телевизионна услуга TV L+
- Мобилна гласова услуга SMART XL
Бях си наумил да закрия интернета при тях, тъй като имам по-добра и качествена алтернатива.
Със закриване на интернета следва и закриване на ТВ, тъй като тя също е чрез интернет.
И тук започва интересното...
В началото на м.Декември когато отидох да си плащам месечната сметка поисках
информация от служител на оператора как да действам.
Според служителят им, трябвало да отида 30 дни преди крайната дата и да пусна месечно предизвестие.
И тъй като бяха коледните празници реших да отида на 27.12.2019г
Паднах се при друг служител който ми каза че понеже услугите били в пакет
нямало как да пусна 30 дневно предизвестие, защото така щели да ми закрият и трите услуги,
което е неприемливо за мен, още повече че номерът ми е от 2005г
Трябвало да отида 3 дни преди крайната дата на договора и като подам заявление
щели да ми закрият Интернета и ТВ веднага
След това разговарях и с управителката на офиса и тя ме увери че такава е процедурата.
Съгласих се и си тръгнах.
Днес 03.01.2020г отидох до същият офис да си платя сметката.
Преди да платя разговарях със служителка, която се оказа новата управителка на офиса.
Тя е четвъртата замесена в решаването на моя тъй сложен казус и
поддържаше същата теза, но с леки промени... Трябвало наистина да отида 3 дни преди крайната дата
и тогава щели да ми закрият Интернета и ТВ, но мобилният номер трябвало да се преобразува
и да подпиша нов 2 годишен договор с тях... другият вариант бил да ми закрият и трите услуги
и да си откривам нова където реша. Нямало вариант при моят случай да мигрирам номера си към друг оператор...
Тук си представете учудването ми и как се почувствах като крепостен селянин...
Веднага позвъних на 123 както ме посъветва въпросната управителка и 15 минути въртяхме същите варианти,
тъй като това била процедурата. Тя пък ме посъветва да пиша на сайта на Виваком. Попитах я ако пиша друг отговор ли ще получа... Не, но поне щели да ми върнат отговор и да знам крайното решение.
Чудесно си казах, така и аз ще имам черно на бяло нещо за КЗП и явно нещата отиват към
КЗП и омбудсмана на Републиката
Някой може ли даде съвет как да действам в този заплетен казус?
С виваком е ясно че приключих за много дълъг период от време, да не кажа завинаги