2020-01-28, 16:43:03
Звъннах на тел. +35988123, тъй като съм на Виваком и това е телефона за връзка ако не сте клиенти на А1
След като почаках доволно време на стенд бай, и ми обясняваха промоции без да съм им клиент,
ми бе съобщено че заради това че съм чакал повече от минута ще получа 200MB Net бонус хахахахаха
Идея нямам защо на телефон за външни клиенти на оператора имат политика на губене на време и т.н.
Единствената причина да звънна на такъв номер е, защото нямам никакъв друг вариант за връзка с тях.
Исках да си направя регистрация, за да мога да ползвам чата за съдействие, но като написах ЕГН и
ми даде че няма услуга на мое име и капалъ :-)
Исках да разбера дали има магазин в Бургас, където има такива пластики.
Оказа се че те нямат опция да видят наличности по магазини или поне аз така разбрах,
защото само това може да е причината да не знаят отговора
Навсякъде ми казват че чакат зареждане, но май чакат общо зареждане,
а от въпросните пластики не знам дали е сигурно че ще пристигнат
Служителката беше любезна да ми даде телефонния номер на електронния магазин +359881894,
за да ги попитам директно дали можем да задвижим нещата през тях,
да изпратят пластика до някой техен магазин и аз да отида да разпиша
Оказа се че този номер не може да се избира от друг оператор
или поне на мен ми даде неразрешено избиране
Тъй като служител от Теленор ми каза, че не може да се премине от друг оператор
към тях на предплатен план, направих запитване към Теленор, за да ми потвърдят, че това е така
Аз: Здравейте! Искам да попитам дали е възможно от платен план към друг оператор да се мигрира
номер във вашата мрежа на предплатена карта. Във ваш офис на МОЛ Галерия Бургас ми бе казано,
че е невъзможно да се извърши такава миграция, но все пак реших да попитам и тук защото ми се
струва странно при А1 да е възможно, а при вас да не е.
Теленор: Здравейте, г-н Аз!
Извиняваме се, в случай, че сте получили неточна информация при обслужването Ви
в посоченият от Вас търговски обект на Теленор!
В отговор на Ваше запитване Ви информираме, че можете да прехвърлите номера си
в нашата мрежа и да изберете да го ползвате на предплатен план. Повече информация
относно процедурата по преносимост на номера можете да намерите на официалната ни
интернет страница на адрес: https://****/2Mdl0CV
В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси,
моля попълнете контактната форма
С уважение,
Екип "Удовлетвореност от услугите"
Впечатлен съм, че Теленор имат екип по удовлетвореност от услугите, звучи яко.
В същото време съм втрещен каква некомпетентност има в офисите и на трите оператора
След като почаках доволно време на стенд бай, и ми обясняваха промоции без да съм им клиент,
ми бе съобщено че заради това че съм чакал повече от минута ще получа 200MB Net бонус хахахахаха
Идея нямам защо на телефон за външни клиенти на оператора имат политика на губене на време и т.н.
Единствената причина да звънна на такъв номер е, защото нямам никакъв друг вариант за връзка с тях.
Исках да си направя регистрация, за да мога да ползвам чата за съдействие, но като написах ЕГН и
ми даде че няма услуга на мое име и капалъ :-)
Исках да разбера дали има магазин в Бургас, където има такива пластики.
Оказа се че те нямат опция да видят наличности по магазини или поне аз така разбрах,
защото само това може да е причината да не знаят отговора
Навсякъде ми казват че чакат зареждане, но май чакат общо зареждане,
а от въпросните пластики не знам дали е сигурно че ще пристигнат
Служителката беше любезна да ми даде телефонния номер на електронния магазин +359881894,
за да ги попитам директно дали можем да задвижим нещата през тях,
да изпратят пластика до някой техен магазин и аз да отида да разпиша
Оказа се че този номер не може да се избира от друг оператор
или поне на мен ми даде неразрешено избиране
Тъй като служител от Теленор ми каза, че не може да се премине от друг оператор
към тях на предплатен план, направих запитване към Теленор, за да ми потвърдят, че това е така
Аз: Здравейте! Искам да попитам дали е възможно от платен план към друг оператор да се мигрира
номер във вашата мрежа на предплатена карта. Във ваш офис на МОЛ Галерия Бургас ми бе казано,
че е невъзможно да се извърши такава миграция, но все пак реших да попитам и тук защото ми се
струва странно при А1 да е възможно, а при вас да не е.
Теленор: Здравейте, г-н Аз!
Извиняваме се, в случай, че сте получили неточна информация при обслужването Ви
в посоченият от Вас търговски обект на Теленор!
В отговор на Ваше запитване Ви информираме, че можете да прехвърлите номера си
в нашата мрежа и да изберете да го ползвате на предплатен план. Повече информация
относно процедурата по преносимост на номера можете да намерите на официалната ни
интернет страница на адрес: https://****/2Mdl0CV
В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси,
моля попълнете контактната форма
С уважение,
Екип "Удовлетвореност от услугите"
Впечатлен съм, че Теленор имат екип по удовлетвореност от услугите, звучи яко.
В същото време съм втрещен каква некомпетентност има в офисите и на трите оператора