Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Виваком - Параграф 22
#51

Звъннах на тел. +35988123, тъй като съм на Виваком и това е телефона за връзка ако не сте клиенти на А1
След като почаках доволно време на стенд бай, и ми обясняваха промоции без да съм им клиент,
ми бе съобщено че заради това че съм чакал повече от минута ще получа 200MB Net бонус хахахахаха
Идея нямам защо на телефон за външни клиенти на оператора имат политика на губене на време и т.н.
Единствената причина да звънна на такъв номер е, защото нямам никакъв друг вариант за връзка с тях.
Исках да си направя регистрация, за да мога да ползвам чата за съдействие, но като написах ЕГН и
ми даде че няма услуга на мое име и капалъ :-)

Исках да разбера дали има магазин в Бургас, където има такива пластики.
Оказа се че те нямат опция да видят наличности по магазини или поне аз така разбрах,
защото само това може да е причината да не знаят отговора
Навсякъде ми казват че чакат зареждане, но май чакат общо зареждане,
а от въпросните пластики не знам дали е сигурно че ще пристигнат
Служителката беше любезна да ми даде телефонния номер на електронния магазин +359881894,
за да ги попитам директно дали можем да задвижим нещата през тях,
да изпратят пластика до някой техен магазин и аз да отида да разпиша
Оказа се че този номер не може да се избира от друг оператор
или поне на мен ми даде неразрешено избиране

Тъй като служител от Теленор ми каза, че не може да се премине от друг оператор
към тях на предплатен план, направих запитване към Теленор, за да ми потвърдят, че това е така

Аз: Здравейте! Искам да попитам дали е възможно от платен план към друг оператор да се мигрира
номер във вашата мрежа на предплатена карта. Във ваш офис на МОЛ Галерия Бургас ми бе казано,
че е невъзможно да се извърши такава миграция, но все пак реших да попитам и тук защото ми се
струва странно при А1 да е възможно, а при вас да не е.

Теленор: Здравейте, г-н Аз!
Извиняваме се, в случай, че сте получили неточна информация при обслужването Ви
в посоченият от Вас търговски обект на Теленор!
В отговор на Ваше запитване Ви информираме, че можете да прехвърлите номера си
в нашата мрежа и да изберете да го ползвате на предплатен план. Повече информация
относно процедурата по преносимост на номера можете да намерите на официалната ни
интернет страница на адрес: https://****/2Mdl0CV
В случай, че се нуждаете от допълнително съдействие или информация по други въпроси,
моля попълнете контактната форма

С уважение,
Екип "Удовлетвореност от услугите"

Впечатлен съм, че Теленор имат екип по удовлетвореност от услугите, звучи яко.
В същото време съм втрещен каква некомпетентност има в офисите и на трите оператора
Цитирай
Аксесоари
#52

(2020-01-28, 16:43:03)solo5 написа:  ...В същото време съм втрещен каква некомпетентност има в офисите и на трите оператора

За съжаление, не мисля че е некомпетентност, а по-скоро на самият служител ще му е по-изгодно (таргети) да си на план, а не на предплатена карта.

Sent from my SM-G973F using Tapatalk

Siemens M55>>Nokia 3250 Symbian v9.1>>Nokia E51 Symbian v9.2>>hTC Wildfire - CyanogenMod V7.1.0.1 Android 2.3.7 or Stock ROM Android 2.2.1>>hTC E\/O + root + 3D Stock ROM>> 
LG G2 + CloudyG3 2.2 + Dorimanx 9.9 >> LG G4 >> Moto X4 >> Samsung Galaxy S10
Цитирай
#53

А по-изгодно ли му е да не разпише нищо отколкото това, за което съм дошъл?
Аз се бях информирал предварително, че имат такава услуга и че е възможно изпълнението и.
А в случая не се задоволих с отговора даден от служителя.
От първо желание минаха на второ заради въпросният служител
Информирах се, че на А1 ще ми е по-изгодно да мигрирам,
освен ако прословутите пластики не са някакъв мираж и при тях :-)
При който и оператор два мигрирам има голям шанс от предплатена да премина на план
след време и затова е странно че изпускат готов клиент
А Виваком засега са назад с 26лв на месец от мен заради отношението си,
съвсем скоро ще са с още около 27лв назад
Цитирай
#54

(2020-01-28, 18:15:17)solo5 написа:  А Виваком засега са назад с 26лв на месец от мен заради отношението си,
съвсем скоро ще са с още около 27лв назад
Горките. Да не вземат да фалират.
Цитирай
#55

От един клиент със сигурност не могат да фалират, но е червена лампичка, ако някой може да я разчете

Убеден съм, че и техните служители си мислят същото като теб
Но съм и сигурен, че големите им началници не споделят тяхното мнението
Общо сумата на услугите към Виваком на моето семейство беше около 100лв
т.е за 24 месеца сигурно съм им дал около 2000лв нето, като махнем ДДС-то
Догодина по това време ще са 0лв...

anatol06, знаеш ли колко е средната сметка на абонат на Виваком?
Цитирай
#56

(2020-01-28, 19:01:53)solo5 написа:  anatol06, знаеш ли колко е средната сметка на абонат на Виваком?
Не зная. Имаш право. Просто не им пука. Това е мафиотска организация с милиарди евро.
Цитирай
#57

Цитат:… Да ти кажа ли правичката? - И едните, и другите са маскари!… Ти мене слушай, па се не бой! Маскари са до един!… Ама какво да сториш? Не се рита срещу ръжена!… Търговийка, предприятийца, процеси имам в съдилищата – не може. Не си ли с тях – спукана ти е работата! Па и мене нали ми се иска – я депутат да ме изберат, я кмет. Келепир има в тия работи. Хората пара натрупаха, ти знаеш ли? Хубаво, ама като не им клатиш шапка – дявол не може те избра! Тъй е! Аз съм врял и кипял в тия работи, че ги разбирам…“

(от „Бай Ганьо у Иречека“)

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#58

Сдобих се със заветната пластика с връзки
Това явно е най-дефицитният продукт в А1   Big Grin
или нарочно не се предоставя на клиентите
Цитирай
#59

Оказа се, че Виваком продължават с гадните номера
След като техен служител се свърза с мен след втората ми жалба и се оказа,
че само моето устно съгласие е достатъчно да се нареди закриване
на Нет+ТВ на датата на която свършва договорът ми и да ме освободи
от оковите на тройната им услуга "Комбинирай и спести".
Бях щастлив, защото да се бориш с такава бюрократична машина
си е доста изморително и демотивиращо.

На 02.02.2020г от приложението на Виваком разбрах, че са ми открили кредитна сметка с 16,31лв
Както предположих това е сума, която те ми връщат заради платени, но неизползвани услуги до края на договора
[Изображение: image.png]

Към Виваком оставих само един номер,
който се ползва от дъщеря ми и е на месечен абонамент от 11,99лв
2000 минути + 2000MB, т.е. напълно достатъчен към момента

Помислих си, че сумата по кредитната сметка ще разплати месечният абонамент на оставащият номер
След като това не се случи, отидох до офиса на Виваком, за да видя какво става
Оказа се, че с 15,40лв от тази сума те платили такси за м.Февруари на закритите услуги
Попитах ги как разплащат услуги, които вече са закрити.
Една служителка ми отговори, че при тях се закривало с едномесечно предизвестие
и най-вероятно за това са ми удържали сумата
Да де ама нали уж не можеше да подам едномесечно предизвестие и аз затова писах 2 жалби към тях
и накрая като ми се обади техният служител Д.Николаев и закри услугите за няколко дни не спомена за предизвестие
а просто реши проблема, който явно те имат по спазване на някакви стандарти на работа.
Сега им писах трета жалба и чакам отговор отново


Ето още едно доказателство, че ТВ+НЕТ са закрити на 25.02.2020г
А от 31.01.2020г вече и телефонният номер по тройната услуга е OUT
[Изображение: Screenshot-20200210-132956.png]

Тоест не е редно да начисляват суми за закрити услуги и няма едномесечно предизвестие,
тъй като ако имаше ТВ+Нет нямаше да бъде закрита на 25.02.2020г
Цитирай
#60

Май е най-добре да се свържеш и с КЗП. Може най-много да се плюе по А1, но нито един от операторите ни не стана по-читав с времето и вечното извинение е, че служителите си гледали таргети - ами да си ги превъзпитат, да ги наблюдават и да не им поставят такива условия, които ги принуждават. Такова извинение не важи, защото все пак това е операторът - служителите и техниците.
Цитирай
#61

Вчера писах до КЗП и Омбудсмана.
Цял месец комуникация и никакъв шанс да разбера как точно ценообразуват и защо действат така
Просто така и това е...

Първо уж ме таксували за м.Февруари, защото при тях имало задължително предизвестие 1 месец
Обяснявам, че не можах да подам такова и затова след като техни началници са разбрали гафа ми звъннаха и ми закриха услугите с мое съгласие. После пък ми писаха, че тъй като номера на мобилната услуга бил останал в тяхната мрежа до 31.01.2020, а договорът ми бил до 25.01.2020 ми били удържали 15,40лв защото това били предоставените остъпки от базовият план. Писах им че Базовият ми план на телефона беше 34,99лв а промо плана го плащах на 26,49лв. Съгласен съм че има разлика, но за цял месец тя е 8,50лв. Писах им да си приспаднат разликата за 5 дни която е 1/6 от сумата. И независимо че договорът ми изтича на 25.01 те ми зануляват сметката на 1-во число, т.е няма как да имам сметка през м.Февруари за услуга, която не е активна в тяхната мрежа от 31.01
И накрая черешката на тортата:
Посочената сума от 15,40лв е по месечна сметка Х, като в нея са включени мобилна гласова услуга с номер 0878хххххх, оптичен интернет, интерактивна телевизия и TV GO StartGO
Този последният отговор го получих по e-mail, тъй като не било възможно поради технически причини да ми го пратят през платформата. Явно стана като чат там и някой се е притеснил за реномето си

TV GO го спрях през м.Декември в техен офис, като имам и документ за това събитие.
Та много интересно как пък и то участва в сметката
Явно въртят сучат да вземат някой лев и не се усещат как може заради тези си издънки да се наложи да платят повече
Нооо, няма да останат така нещата. Тук изобщо не става въпрос за 15-16лв, а за арогантно отношение което би трябвало да се наказва
Цитирай
#62

Пожелавам ти успех, в А1 на колегата на жена му миналата година бяха начислили 50 или 60лв. интернет докато бяха в Австрия, а той беше сигурен, че жена му не е включвала въобще интернета там, след няколко обаждания и ходения в А1, след като изиска разписка/фактура къде и кога е ползвала този интернет, те разбира се се извиниха, че е станала грешка и му олравиха сметката. За радост поне проблема се разреши сравнително бързо и без намесата на КЗп.

Samsung Galaxy Z Fold 4 12/256 Black + Samsung Galaxy Watch 5 Pro BT Titanium Gray
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)