Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с батерията свързан с Google play services
#1

Здравейте! Писах за същия проблем и в подкатегорията на Samsung A модели, но мисля че и други устройства страдат от същото. Проблема е, че Услугите на Google play ми точат батерия постоянно. Първоначално беше само във фонов режим, което спря замалко след като ограничих достъпа до мобилните данни, но започна активно да използва батерията. Сега приложението продължава да работи постоянно и тази вечер за около 7 часа използа към 13%, а от по-малко от час откакто съм станал вече съм още 10% назад. Някой знае ли някакво решение, защото изчетох доста статии и форуми и нищо не помага.


Прикачени файлове Миниатюри
           

ZTE Blade -> Nexus 4 -> Lenovo Vibe Z -> LG G Flex 2 -> Honor 8 -> Galaxy A70
Цитирай
Аксесоари
#2

(2020-01-06, 07:30:18)spi7_fire написа:  Здравейте! Писах за същия проблем и в подкатегорията на Samsung A модели, но мисля че и други устройства страдат от същото. Проблема е, че Услугите на Google play ми точат батерия постоянно. Първоначално беше само във фонов режим, което спря замалко след като ограничих достъпа до мобилните данни, но започна активно да използва батерията. Сега приложението продължава да работи постоянно и тази вечер за около 7 часа използа към 13%, а от по-малко от час откакто съм станал вече съм още 10% назад. Някой знае ли някакво решение, защото изчетох доста статии и форуми и нищо не помага.
Спри автоматичните ъпдейти ако не си го направил.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Цитирай
#3

Чистене кеша на приложението и евентуално reset на устройството.

 
Цитирай
#4

Няма разлика, продължава да работи активно.

ZTE Blade -> Nexus 4 -> Lenovo Vibe Z -> LG G Flex 2 -> Honor 8 -> Galaxy A70
Цитирай
#5

И след reset ли?

 
Цитирай
#6

(2020-01-06, 15:40:52)NoMaD написа:  И след reset ли?
Ресет не съм пробвал все още колега, защото имам доста приложения и настройки и нямам време да нагласям всичко наново в момента.

ZTE Blade -> Nexus 4 -> Lenovo Vibe Z -> LG G Flex 2 -> Honor 8 -> Galaxy A70
Цитирай
#7

Недей да правиш. Правил съм стотици ресети и тая гад си работи. Пълното й ограничаване пак не е добре, защото постоянно търси взаимодействие с много процеси. На моят телефон има идентично време на работа на екрана с Хрома. В момента статистиката на батерията ми е бъгава след ъпдейта до 9 и не знам точно какво се случва. Можеш да провериш дали е ъпдейтнато самото приложение - влез през настройките на телефона в "Услуги за Google Play" и скролни най долу има "Детайли на приложението" - това е препратка към гугъл магазина.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Гост за това мнение:
  • spi7_fire
Цитирай
#8

(2020-01-06, 18:23:29)Vi70 написа:  Недей да правиш. Правил съм стотици ресети и тая гад си работи. Пълното й ограничаване пак не е добре, защото постоянно търси взаимодействие с много процеси. На моят телефон има идентично време на работа на екрана с Хрома. В момента статистиката на батерията ми е бъгава след ъпдейта до 9  и не знам точно какво се случва. Можеш да провериш дали е ъпдейтнато самото приложение - влез през настройките на телефона в "Услуги за Google Play" и скролни най долу има "Детайли на приложението" - това е препратка към гугъл магазина.
На тази препратка обаче ми дава опция само да го деактивирам?

ZTE Blade -> Nexus 4 -> Lenovo Vibe Z -> LG G Flex 2 -> Honor 8 -> Galaxy A70
Цитирай
#9

Да, макар и да не може да се деактивира - значи е ъпдейтнато.
Цитирай
#10

Здравей колега,

Виждам, че активно питаш и бих желал да те успокоя!
Резултатът с изтощаването на батерията се появява от приложението и ти не можеш да го контролираш.
Може да продължи няколко часа до половин ден и спира.
Последния път при мен от 7 сутринта до обяд изтощи батерията до 59%.
Сменил съм няколко телефона и марки и при всеки един от телефоните забелязах това, за което питаш.
Последния път излезна информация на дисплея, дали искам Google аsistant да управлява всичките приложения в телефона, отхвърлих и спря изтощаването на батерията.

Телефоните при които това съм го забелязал са Huawei P20 lite, Samsung A50 и Samsung А40.
Остави телефона и го ползвай нормално.

Поздрави!
[-] 1 потребител изказва благодарност на Arsenal за това мнение:
  • spi7_fire
Цитирай
#11

(2020-01-06, 22:01:58)Arsenal написа:  ...Сменил съм няколко телефона и марки и при всеки един от телефоните забелязах това, за което питаш.
И аз, но никога не съм имал досега това, за което става въпрос. А телефоните са: Samsung Galaxy S II/HTC One M7/Xiaomi MI4/Moto XF/Xiaomi MI5/Google Pixel 3a

(2020-01-06, 17:57:45)spi7_fire написа:  Ресет не съм пробвал все още колега, защото имам доста приложения и настройки и нямам време да нагласям всичко наново в момента.
Опитай и с изчистване кеша на Google Services Framework, както и на Google Play - понякога помага и това. И провери кои приложения имат включена опция за синхронизация - ненужните може да ги изключиш.

 
Цитирай
#12

Аз сега съм с Huawei p30 и "Услуги за Google Play" винаги е на първо място по изразходване на батерията и то с 3 пъти повече проценти от следващото по ранг приложиние в разхода и при HTC 10 SONY Z1 compact Lenovo A6000 беше същото А Lenovo то още го пазя и това приложение ако не е актуализирано не ми дава да ъпдейтвам пругите прилужиния нето да инсталирам други


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#13

(2020-01-09, 13:16:58)DoryanY написа:  Аз сега съм с Huawei p30 и "Услуги за Google Play" винаги е на първо място по изразходване на батерията и то с 3 пъти повече проценти от следващото по ранг приложиние в разхода и при HTC 10 SONY Z1 compact Lenovo A6000 беше същото А Lenovo то още го пазя и това приложение ако не е актуализирано не ми дава да ъпдейтвам пругите прилужиния нето да инсталирам други
Така скапват батериите, за да сменяте в сервиз или друго устройство. Един от много моменти.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Цитирай
#14

И при мен днес се появи този проблем. За половин ден батерията отиде на 17%, като 75% от липсващите 83 ги е дръпнал Google play service.
Има ли някакво решение на проблема, или студена вода и нов телефон?

П.П. Teлефона е Redmi Note 5 Pro
Цитирай
#15

Изчисти им данните и кеша на тези services.

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


Цитирай
#16

Здравейте!Не зная дали въпроса,който поставям е на правилното място,но за да не отварям нова тема избрах да го направя тук.

От Месец време,на ден по няколко пъти получавам предупрежденията показани на снимките по-долу.Коя е причината и как да реша проблема,при положение,че на ден ползвам приложенията по 1-2 пъти?
         

Samsung Galaxy S III Mini >>>> Huawei P8 Lite >>>>Honor 8 x
Huawei Watch GT 2
------------------------------------------------------------------------------
ПОБЕЖДАВАТ САМО ОНЕЗИ,КОИТО ВЯРВАТ,ЧЕ МОГАТ ДА ПОБЕДЯТ!
Цитирай
#17

Опитай с изчистване кеша и на двете приложения. Едното ти е бета, може и от това да е.

 
Цитирай
#18

BlueMail естествено, че трябва да е винаги активно, иначе ще си получаваш пощата след 3-4 дни.
Opera beta - тук според мен отговора е в думата "beta".

1916 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)