Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Практика ли е служителите на А1 да лъжат клиентите си?
#1

Хахахаха, днес попаднах на това видео
Който не го е гледал може да се посмее здраво


Цитирай
Аксесоари
#2

Хаха. Тук във форума си имаме човек със същото име като от видеото - Мартин Маев от А1. Най - вероятно е съвпадение на имената.


Прикачени файлове Миниатюри
   

1916 
Цитирай
#3

Дали е съвпадение? Не е често срещано име и фамилия за да си мислим, че е съвпадение!
още нещо по темата
https://youtu.be/VZjOlpsAlQk

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#4

И аз съм склонен да мисля, че не е съвпадение.
Най-вероятно е същият човек.

Иначе изцепките при трите оператора са едни и същи
Цитирай
#5

С а1 съм имал проблеми, с глобул също! Надявам се с вивата да нямам. Въпреки , че 3/5 от семейството са на а1!
https://youtu.be/JE-Nsjix5E4
Обаче проблема освен в операторите/таргета на служителите, е по-голям процент в клиентите. Не четат, подписват и после хулят.
https://youtu.be/JE-Nsjix5E4

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#6

Четеш, не четеш все тая.
Аз съм към края и съм си платил всички месечни вече по договор
и съм в същата ситуация като пича от видеото с А1
Един служител казва едно, друг друго и съм убеден че не са толкова залюхани
а го правят нарочно.
Преди години бях в подобна ситуация с Виваком, въртяха ме с един домашен телефон
който исках да закрия. Ела днес, ела утре, няма проблем да се закрие, обаче някой май го беше преподписал
без мое съгласие. Вдигнах патърдия до КЗП и го закрих, но 5 месеца по-късно. Ядосах им се и закрих някои услуги, а други мигрирах, но като се появих в офиса и всички отидоха за гъби. Никой не искаше да ме обслужи
за да не си прецака плановете. Само че аз съм много упорит :-)
Цитирай
#7

(2020-01-10, 22:52:40)pepy1 написа:  Надявам се с вивата да нямам. Въпреки , че 3/5 от семейството са на а1!

И аз бях доволен до преди 4 - 5 месеца, но си скапаха мрежата още повече с този Band 8 (900 MHz).
Преди да я скапят накрая на миналото лято беше:

4G сравнително добри скорости и малко по-висок ping.
3G беше приоритет по време на разговори.

След като скапаха мрежата:

4G почна да се "лута" на кой band да "захапе".
Разговорите минаваха повечето през 2G и дори ми се е случвало да чувам отсрещния като робот и накъсано без нищо да се разбира.

От началото на седмицата съм вече пренесен към Telenor - направо се преродих по отношение на обхват, разговорите минават през 4G (а не като Vivacom само за Huawei и 2 - 3 модела Samsung).

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#8

Преди време внасях жалба в А1, при което ми поискаха пълномощно. Разбира се, вдигнах скандал на кифлата. Жалбата беше приета от управител. Big Grin Eбати идиоотите!!!!

 S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9TRedmi Note 8 > Redmi Note 8 ProMi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note litePoco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+











Цитирай
#9

Практика е служителите и на трите оператора да лъжат клиентите си, особено по възрастните.
 

POCO F5 12/256 GB





Цитирай
#10

Почти 75 годишния ми баща действа така: внука ми Ви е колега той се занимава с моя план, благодаря Ви! Синът ми наистина бачкаше в Хенди , но понеже отказа да лъже хората, не се държаха добре с него, и.. напусна. Жена ми я излъгаха веднъж, от тогава аз се занимавам със семейните планове - с изключение на бившия “операторски работник”!

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#11

Няколко години бях на БОБ. От пролетта на миналата година в офисите на А1, където си плащах таксата започнаха да ми обясняват, че планът който ползвам ще се закрие и трябва да си избера друг при тях иначе губя номера. Август месец бяха категорични “от м. Септември спираме поддръжката на вашия план”. Предложиха техен с малко по добри условия на двойна цена, който приех като изрично настоях да отпаднат телевизии, които не желая да гледам на телефона.
Впоследствие, след месец се разбра, че планът на БОБ, който ползвах не е закрит за стари абонати, а само за нови клиенти, а мен директно са ме излъгали.
На първото плащане разбрах, че телевизиите, които отказах са добавени в плана. Платих си ги в първата такса и ги отказах наново.
При второто плащане разбирам, че ми добавили музикален сигнал, който не съм заявявал(потвържавал и.т.н.) И него отказах.
На трето плащане ми излиза разговор с Англия, който също не съм провел, щото няма с кого.
В момента гледам, че ми е добавен СМС от Новогодишната нощ, към човек с когото се чувам два пъти в годината, а текста пълна измислица.
Та дали лъжат служителите на А1 - ДА ЛЪЖАТ!

Redmi Note 8T
Цитирай
#12

Шмекери най-долни са и спасение дебне отвсякъде...

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай
#13

Истината е, че те (А1 в частност), така и не се научиха да работят с клиенти. Аз съм техен клиент от 2005 г. Скоро ми се наложи да преподписвам и познайте какво, предложиха ми условия и цена на месечен план каквито предлагат и на едногодишни клиенти. Не че съм толкова специален, но все пак, колко години са, чак не мога да ги сметна Big Grin И за този период не съм закъснявал с плащането на нито едно задължение към тях. А не съм от хората които обичат да се молят за такива неща. Аз работя с клиенти от 20 г. и знам, че лоялните се "обгрижват" както подобава. Ако беше на запад на такива като мен щяха предварително да им се обадят преди изтичането на договора и да ми благодарят, за това че работим заедно, и да ми предложат на мен нещо което аз да не мога да откажа. Така се прави. На баща ми веднъж му бяха напляскали голяма сметка без основание и той им вдигна един скандал в офиса, (а е клиент от много повече време от мен, има карта още от първата година когато им пуснаха мрежата) и отвориха една екселска таблица и дадоха числа които никой не получава от готов план, бил той за нови клиенти или за дългогодишни.
Цитирай
#14

Ние клиентите за операторите сме касички, както и за лекарите. Никой не го интересува от кога си клиент, важно е да ти вземат парите! В чужбина и тук има мнооого разлики. Една от тях например, както в банковите клонове и операторите е, че тук и двете имат големи и лъскави офиси, но работяс с 10 годишни компютри и по 1 или двама служители, и от това се образуват големи опашки, особено ако някой дойде за преподписване. Не вярвам някой да не го е забелязал това тук! А имат малко служители защото не им се плащат заплати за повече! Всичко може да се оптимизира, всичко е измислено, но ние не го прилагаме просто! Спирал съм карта в чужбина и съм закривал и банкова сметка, никой не ти иска обяснение за решението, казват добре и действат.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#15

Така е. А тук веднъж ми се наложи да закривам сметка в Райфайзен банк. Отне ми половин работен ден и куп обяснения и излишни главоболия. Тъжната истина. БГ-то...
Цитирай
#16

Днес ми се обадиха от Виваком и то с много адекватно решение на моят проблем
за закриване на част от услугите на троен пакет от "Комбинирай и спести".
Признавам си че бях решил да опиша случаят ми на въпросният блогър от началният пост.
Та ако някой от Виваком чете, да знае че служителят им който ми звънна днес
с решение на проблема ми им спести много срам и негативна реклама в "мрежата"
Цитирай
#17

(2020-01-14, 14:00:01)solo5 написа:  Днес ми се обадиха от Виваком и то с много адекватно решение на моят проблем
за закриване на част от услугите на троен пакет от "Комбинирай и спести".
Признавам си че бях решил да опиша случаят ми на въпросният блогър от началният пост.
Та ако някой от Виваком чете, да знае че служителят им който ми звънна днес
с решение на проблема ми им спести много срам и негативна реклама в "мрежата"

Бих те приканил да споделиш без имена, за да е в полза на някой, който е в подобна ситуация - да знае какво да изисква/предложи ако прочете или му кажат за твоя случай. Няма какво да ги жалим телекомите - лъжат всички и услугите им не са навсякъде топ, просто всеки избира според късмета си за оферта и населеното място.
Цитирай
#18

По-подробно е описано във  Виваком - Параграф 22

А накратко, след няколко посещения в офис и кол център им писах няколко пъти на формата в сайта
и се бях настроил, че няма да свършат нищо и ще придвижвам нещата към КЗП и Омбудсман, но се намери служител, който реши казуса
Може и да имат хора които преценят че такова раздухване не е добре за тях
Цитирай
#19

Цялата история не е никакъв казус, просто са се пробвали да те прецакат с номера от алабалистика и затрупване с тяхната бюрокрация, все познати приоми. Лошото е, че повечето хора се огъват и поддават. Хубаво, че си се оправил, дано има повече такива клиенти. На мен ми предстои лятото и вече набирам идеи за възможни тактики.

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)