Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Xiaomi MI9 lite проблем с активиране на картата
#1

Здравейте :-)
Не съм сигурна колко кадърно мога да си изложа проблема, но ще пробвам. Сдобих се с нов телефон съсем наскоро, Xiaomi MI9 lite. Поставила съм една сим карта и една памет. Дава ми съобщение, че не може да ативира картата от самото начало, въпреки, че ползвам апарата за разговори, нямам проблем и с нета. Дали това е причина или не, голям зор ми е да се оправя с някакво прилично състояние на контакт листа си. Системно приложение Контакти няма, има такова на гугъл сложено. Конаткти има в приложението за разговори, но настройките, които виждам изобщо неме улесняват. Пробвах с някакво изреиване, но после пак се връщат и други нелогични неща. Ще бъда благодарна за всеки съвет, трябва ли да ходя до сервиз, да се свързвам ли с търговеца, приемам идеи :-)
[-] 1 потребител изказва благодарност на toniboy за това мнение:
  • suffer
Цитирай
Аксесоари
#2

Вероятно става въпрос за Mi Акаунта че не може да ти се активира бинда на акаунта.

Тоест в този акаунт да можеш да влизаш само с тази карта.

Дай повече информация.

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
[-] 1 потребител изказва благодарност на BGDropche за това мнение:
  • toniboy
Цитирай
#3

Така мисля, обвързано е с MI акаунта, защото е написано точно там, при дивайс, пище, че картата не е активирана или инсталирана. Ако правилно разбирам, това не е голяма драма?
Цитирай
#4

Не е проблем, не пречи на работата на телефона.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Miro2210 за това мнение:
  • toniboy
Цитирай
#5

Не е проблем, и аз го имам

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
Цитирай
#6

(2020-01-20, 22:34:06)Miro2210 написа:  Не е проблем, не пречи на работата на телефона.
Благодаря :-)

Всъщност, има ли някой същият апарат? Вече наистина имам нужда от съдействие в кълбото от контакти. Просто не откривам мястото, от където се оказва какво да се визуализира. Днес дори пробвах да се консултирам с някой вещ в офиса на оператора, но успеха е точно нулев :-)
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)