Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Често саморестартиране след Ъпдейт Р30 Про
#1

Здравейте на всички.Телефончето е закупено на 12.01.2020 .Всичко си беше добре,до момента в който получих ъпдейт от Андроид 9 към Андроид 10 с версия EMUI 10.0.0,поне мисля,че проблема идва от ъпдейта.
При закупуването от Теленор,веднага закупих оригинален калъф на HUAWEI,който при затваряне угася дисплея,както и стъклен протектор.
След неуспешен разговор оставям телефона ,а той се саморестартира.Това го направи за един ден 7 пъти след опит за разговор (казвам опит,защото не ми вдигнаха).Имах случай и със споделяне чрез хот спот и отново се рестартира.Вчера го направи отново два пъти след разовор.
Според вас дали проблема идва от ъпдейта или е възможно донастройване на телефона.
Цитирай
Аксесоари
#2

Връщане на фабрични настройки, и ако продължава да го прави, отива на сервиз.
Цитирай
#3

Виж Умно капаче.В настройки го напиши и сложи отметка, може от него да е.Или пробвай без калъфа.Аз не ползвам сега такъв но на предишния телефон друга марка имаше приложение за него
Цитирай
#4

(2020-01-22, 18:45:38)Vi70 написа:  Връщане на фабрични настройки, и ако продължава да го прави, отива на сервиз.


Доста настройвах докато си напасна всичко,имам снимки клипове и информация,верно ли няма друг начин.


(2020-01-22, 18:53:10)DoryanY написа:  Виж Умно капаче.В настройки го напиши и сложи отметка, може от него да е.Или пробвай без калъфа.Аз не ползвам сега такъв но на предишния телефон друга марка имаше приложение за него

Има отметка за умно капаче.
Цитирай
#5

Виж приложението Hi Care там има подробни тестове направи ги.Ако има проблем ще излезне в червено значи има някъкав проблем.Махни калъфа да си сигурен че не е от него.Другото което се сещам е да влезнеш в настройки-приложения-настройки и да изтриеш данните и кеш.Да изтриеш системния кеш.Става така изключваш телефона https://www.hardreset.info/devices/huawe...very-mode/ триеш кеша снимките и видеата си остават.Вече ако пак не става копираш си ги на компютъра и фактори ресет.Някой за това го правят фактори ресет  при смяна на андроид до по нова версия
Цитирай
#6

(2020-01-22, 19:52:02)DoryanY написа:  Виж приложението Hi Care там има подробни тестове направи ги.Ако има проблем ще излезне в червено значи има някъкав проблем.Махни калъфа да си сигурен че не е от него.Другото което се сещам е да влезнеш в настройки-приложения-настройки и да изтриеш данните и кеш.Да изтриеш системния кеш.Става така изключваш телефона https://www.hardreset.info/devices/huawe...very-mode/ триеш кеша снимките и видеата си остават.Вече ако пак не става копираш си ги на компютъра и фактори ресет.Някой за това го правят фактори ресет  при смяна на андроид до по нова версия

При Hi Care ми искара една,но тя няма нищо общо с това.
Изчистих кеша,сега ще следя как са нещата.
Цитирай
#7

(2020-01-22, 19:18:09)Mr.Leon написа:  Доста настройвах докато си напасна всичко,имам снимки клипове и информация,верно ли няма друг начин.

След по-голям ъпдей по-принцип трябва да се прави ресет. Ако все пак не се направи и телефона няма проблеми, всичко е точно. Но при проява на проблем, следва фактори ресет, за да се разбере дали нещо се е бъгнало при самия ъпдейт или е софтуерен проблем. Така или иначе, ако ще се носи на сервиз, те там ще го нулират...
Цитирай
#8

(2020-01-22, 20:37:30)Mr.Leon написа:  При Hi Care  ми искара една,но тя няма нищо общо с това.
Изчистих кеша,сега ще следя как са нещата.
Какво ти изкара Hi Care
Цитирай
#9

(2020-01-23, 08:41:51)DoryanY написа:  Какво ти изкара Hi Care
По добра оптимизация на батерията.Активирах режим .
Засега не ми е правил проблем с рестарт,но неискам да казвам голяма дума.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)