Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем със слушалки
#1

Здравейте отново след като сръчко ми върнаха телефона и видимо съм много доволен от работата им се оказва че има се пак нов проблем с телефона когато свържа слушалки с кабел лявата не работи някой сбъсквали се е с такъв проблем или просто са си оставили ръцете

iPhone 4-4s, iPhone 5, iPhone 7Samsung Galaxy Note 9
Huawei P30 PRO Aurora
Цитирай
Аксесоари
#2

Вероятно си пробвал с други слушалки...много е вероятно да е прекъснат кабела им...а е и възможно да са се изсрали и на буксата ти.

SM-N9000 > SM-N960F/DS > SM-N975F/DS > SM-N986B > SM-N975U1>SM-S918B/DS
Цитирай
#3

пробвах 6 различни слушалки .... ще се разбере пак пътува към сервиза.

iPhone 4-4s, iPhone 5, iPhone 7Samsung Galaxy Note 9
Huawei P30 PRO Aurora
Цитирай
#4

(2020-02-04, 18:40:52)Brusherr написа:  пробвах 6 различни слушалки .... ще се разбере пак пътува към сервиза.
Драсни после какво е станало. Smile

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
Цитирай
#5

ами днес го приеха в сервиза ще изчакам да се върне ...

iPhone 4-4s, iPhone 5, iPhone 7Samsung Galaxy Note 9
Huawei P30 PRO Aurora
Цитирай
#6

Така праща телефона за смяна на дисплей връщасе с прецакан 3.5-жак отговора на сервиза е че бил дал дефект аз не мисля но няма значение сменилиса жака и го върнаха до този момент изглежда че всичко работи единственото което ме претеснява все още влаго/водо устойчив ли е?

iPhone 4-4s, iPhone 5, iPhone 7Samsung Galaxy Note 9
Huawei P30 PRO Aurora
Цитирай
#7

Принципно оторизираните сервизи обръщат внимание на тези неща, и са длъжни да го приведат в състояние по изискванията.
Няма как да разбереш, а дори да се намокри няма да ти признаят гаранцията и на нов телефон.
Ползвай си телефона и не го мисли.
Цитирай
#8

Имах проблем с намокрен iPhone и го смениха с нов Smile малко съм недовелен от самото обслужване на Samsung не обръщат толкова сериозно внимание на клиентите си ....

iPhone 4-4s, iPhone 5, iPhone 7Samsung Galaxy Note 9
Huawei P30 PRO Aurora
Цитирай
#9

Така и трябва да е щом по спецификации се води, че има такава защита. И този в сервиза ако се направи труда да констатира от къде е проникнала влагата, защото ако ти омръзне телефона преди да му изтече гаранцията ще му махнеш слота за картата и е готов за замяна, което е и в основата много много да не признават гаранцията при намокрен апарат.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)