Оценете темата:
  • 4 гласа - средно 2.5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Galaxy S20/S20+ - Софтуерни проблеми и въпроси
#26

Работи ли ви Бързото Зареждане с кабел? При мен независимо дали съм избрал Бързо Зареждане или не, винаги изписва само Зареждане с кабел и няма разлика в бързината на зареждане. Супер Бързото Зареждане си работи нормално, и изписва Супер Бързо Зареждане когато се зарежда с кабел. Съответно и разликата в зареждането от изтощена към напълно заредена батерия е около 1час.

Samsung Galaxy S20 Plus 5G Cosmic Black
Цитирай
Аксесоари
#27

@TNTKZ,
Настойки > Приложения > (трите точки горе в дясно) > Специален достъп > Оптимизиране на батерията
Там показва неоптимизираните приложения. От падащото меню задаваш да покаже всички приложения. Намираш Edge Lighting fix for All Apps и изключваш оптимизацията от бутона. 
Това се прави по принцип и за всяко едно приложение, от което искаме да получаваме известия в реално време (като Viber, Messenger, имейл и т.н.), понеже по подразбиране всички приложения са в оптимизиран режим и с цел пестене на батерия не работят постоянно във фонов режим, а през определен интервал проверяват за известия, с което и ние получаваме известията не на момента, а със забавяне.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 3 потребители изказват благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • bobbymarinovv, NaniG, TNTKZ
Цитирай
#28

Имам проблем, ще помоля за малко помощ. Със smart led cover съм и непрекъснато ми излиза нотификация на лентата с нотификации, която не мога да махна. Води се някакво "тихо уведомление" от Samsung friends. Като влезна в настройките, опцията за показване на уведомление е включена и не ми позволява да я изключа. Успявам единствено да я махна за 2ч и след това пак се появява. Къде ли не ръчках и нищо не мога да намеря. С плъзгане наляво и надясно не става.
Някакви идеи как да го накарам това чудо да не се появява непрекъснато?[Изображение: 157af02192c6d3926241efe67ecff631.jpg][Изображение: ad580805cabe88e002cb8a2e2f92a5ae.jpg]

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#29

Интересно, има ли някой с подобен проблем?


Прикачени файлове Миниатюри
   

SGS2>SGS4>SGS6>SGS8>SGS10>SGS20+>SGS22+>SGS23+
Samsung Galaxy Watch 6 Classic 47 mm LTE 
Galaxy Buds Pro
[-] 1 потребител изказва благодарност на kaktus_78 за това мнение:
  • elena1945
Цитирай
#30

(2020-03-16, 15:57:31)any9 написа:  Имам проблем, ще помоля за малко помощ. Със smart led cover съм и непрекъснато ми излиза нотификация на лентата с нотификации, която не мога да махна. Води се някакво "тихо уведомление" от Samsung friends. Като влезна в настройките, опцията за показване на уведомление е включена и не ми позволява да я изключа. Успявам единствено да я махна за 2ч и след това пак се появява. Къде ли не ръчках и нищо не мога да намеря. С плъзгане наляво и надясно не става.
Някакви идеи как да го накарам това чудо да не се появява непрекъснато?[Изображение: 157af02192c6d3926241efe67ecff631.jpg][Изображение: ad580805cabe88e002cb8a2e2f92a5ae.jpg]

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
Не съм ползвал такива кейсове.На първо четене ми идва на акъл един рестарт на тела или да намериш въпросното приложение и да му изчистиш кеша и данните.
Цитирай
#31

Ако му дадеш Force Stop пак ли започват да излизат известия?

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#32

Същото е и с Samsung Health. Излизаха ми крачките непрекъснао, но тях ги забраних и изчезна. Преди фактори ресета го бях махнала, но сега я няма тази опция....
Как да му дам Force stop?
Samsung Friends не мога да му намеря приложението....Даже не съм сигурно за какво служи. На самото приложение за лед подсветката, чистих всичко....
Цитирай
#33

Samsung Friends е свързано с контактите нещо. В Настройки > Приложения > (трите точки горе в дясно) > показване на системни приложения. Тогава ще излезе като приложение, влизаш в настройките му и долу има Force Stop. Пробвай, дано помогне.
А как е батерията след ресета?

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#34

Не става. С принудително спиране изчезва за секунди и пак се появява... Sad
Относно батерията. Същото положение. 3.35ч екран, в момента е на 41%. Сега влезнах в download mode, за да видя какво се случва. И положението е трагично Всичко е червено. Приемам идеи? Само не ме карайте сама да преинсталирам, че ще омажа нещата Явно ресета не е помогнал Sad [Изображение: 50511c25c409f79d5efb9b396bdbde93.jpg]

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#35

Аз като чета темите и гледам клипове за влизане в Один режим на тая серия телефони се оказва, че на всички тези редове са червени. При мен също е така. Нека колегата ivan_vylka, който писа, че е префлашнал с Один, ако може да направи снимка на неговия екран от Один режима след префлашването за да сме сигурни, че тези редове трябва да са зелени ако всичко е наред...
Според мен 3.35ч екран и остатъчна батерия 41% е добре...

Samsung Galaxy S20 Plus 5G Cosmic Black
[-] 1 потребител изказва благодарност на marto74bg за това мнение:
  • any9
Цитирай
#36

(2020-03-16, 18:56:27)any9 написа:  Не става. С принудително спиране изчезва за секунди и пак се появява... Sad
Относно батерията. Същото положение. 3.35ч екран, в момента е на 41%. Сега влезнах в download mode, за да видя какво се случва. И положението е трагично Всичко е червено. Приемам идеи? Само не ме карайте сама да преинсталирам, че ще омажа нещата Явно ресета не е помогнал Sad [Изображение: 50511c25c409f79d5efb9b396bdbde93.jpg]

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
3.5 ч екран и 41% оставащи мисля е добър резултат,предвид големия дисплей и голямата честота на обновяване.Не сравнявай с Хуавея.
Цитирай
#37

Това с малко тапа, с малко фейсбук и вайбър и повече ровичкане по настройките.... Резултатите са от снощи, през нощта беше паднала с 5%.
Изобщо не сравнявам с хуавея, сравнявам с 2-та часа на ivan_vylka и 80% батерия И аз искам така Smile

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#38

Току-що проверих, че ми стана интересно и на мен и наистина пак всичко е червено, въпреки че телефона работи осезаемо по-добре. На всички предишни телефони на Samsung, които съм имал е било зелено и евентуално тук-там някой червен ред, който при преинсталация ставаше и той зелен.
Не знам какво да мисля, или нещо са променили или в момента софтуера е боза и дава грешки каквото и да го правиш. Все пак е първия софтуер, втория ако смятаме фабрично инсталирания. Спомням си, че миналата година чак май месец изчистиха повечето бъгове при S10.
Ето между другото как е при мен батерията, като се има в предвид, че не работя заради епидемията и съм бил 90% от времето на WiFi вкъщи.
[Изображение: 29897006.jpg]

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • any9
Цитирай
#39

Ако сравнявам с моята е в пъти по-добре.... Но аз връщах фабрични 2 пъти. Ще го оставя за сега малко да влезне в час, а самсунг със сигурност ще подобрят нещата с някой следващ ъпдейт. Добрата новина е, че червеното е наред в случая
А относно проблема с лед известието, появява се като уведомлението за зареждане с кабел.... и докато се зарежда телефона си стои там... Щях да предположа, че няма махане, но първоначално си спомням, че го махнах....

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
Цитирай
#40

Излезе новина, че Samsung знаят за настоящите проблеми в софтуера (оставаше и да не знаят  Big Grin ) и работят по голям софтуерен ъпдейт, който ще поправи проблеми като:
* прегряване на телефона при безжично зареждане
* "замръзване" на камерата при някои потребители (аз нямам такива оплаквания)
* потребление на батерията (особено належащ проблем)
* нестабилна WiFi връзка (тук аз също нямам оплаквания)
Не се наемат с конкретна дата кога ще бъде пусната актуализацията, но като се има в предвид, че първата актуализация на софтуера е с дата 18 февруари, то се очаква и новата актуализация да бъде около тази дата този месец, тоест до няколко дни, да се надяваме  Smile
Източник : Sammobile

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 4 потребители изказват благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • any9, marto74bg, TNTKZ, trendata
Цитирай
#41

Привет на всичко ,нов съм във форума и от около 5дни съм със Galaxy s20plus,но имам няколко питания.Искам да попитам дали имате проблем със влизането във Самсунг акаунт не мога се впиша през телефона,не получавам смс с кода.Влизам си без проблем през лаптопа,генерира ми код ,въвеждам го на телефона уж го приема и след това отново иска да се вписвам и така няма решение. Другото което забелязах е когато отключвам телефона за миг премигва бързо нещо като тоцица на дисплея намира се леко в дясно под предната камера.При вас имали някакво минимални примигване.Поздрави
Цитирай
#42

С акаунта и аз много ядове брах, чак на петия ден може би получих SMS и вече всичко е наред с него. Така че продължавай да пробваш, все някога ще ти пратят. Аз лично веднага след това си направих като резервен вариант връзка с Microsoft Authenticator на друго устройство, където при стартирането му се генерират кодове за Samsung Account с 30-секундна активност и могат да се ползват при следващ неуспешен вход с SMS.
Що се отнася до премигващата точка, тя обозначава къде се намира сензора за близост, тоест сензора, който при разговор изключва дисплея. Така е още от S10 насам при безрамковите телефони.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#43

(2020-03-17, 14:23:42)DDimitroff написа:  Привет на всичко ,нов съм във форума и от около 5дни съм със Galaxy s20plus,но имам няколко питания.Искам да попитам дали имате проблем със влизането във Самсунг акаунт не мога се впиша през телефона,не получавам смс с кода.Влизам си без проблем през лаптопа,генерира ми код ,въвеждам го на телефона уж го приема и след това отново иска да се вписвам и така няма решение. Другото което забелязах е когато отключвам телефона  за миг премигва бързо нещо като тоцица на дисплея намира се леко в дясно под предната камера.При вас имали някакво минимални примигване.Поздрави
Всички имат проблем с този прословут SMS от Самсунг. Просто трябва да си по-настоятелен и да пробваш често. Аз успях да активирам двустъпковата верификация едва снощи при положение, че телефона е при мен от седмица.
 Относно точицата до камерата, това е сензора за близост скрит под екрана. Напълно нормално е да примигва и го има още от S10 серията.

Samsung Galaxy S20 Plus 5G Cosmic Black
Цитирай
#44

(2020-03-17, 14:23:42)DDimitroff написа:  Привет на всичко ,нов съм във форума и от около 5дни съм със Galaxy s20plus,но имам няколко питания.Искам да попитам дали имате проблем със влизането във Самсунг акаунт не мога се впиша през телефона,не получавам смс с кода.Влизам си без проблем през лаптопа,генерира ми код ,въвеждам го на телефона уж го приема и след това отново иска да се вписвам и така няма решение. Другото което забелязах е когато отключвам телефона  за миг премигва бързо нещо като тоцица на дисплея намира се леко в дясно под предната камера.При вас имали някакво минимални примигване.Поздрави
Същата работа и аз имам проблем с самсун акаунта, вчера си смених паролата и каза ще пратим смс за потвърждение и край не иска да прати и това си е сто пъти пробва и не става. Най лошото е че сега телефона постоянно ми праща известие за акаунта и през ноща даже. Идва ми да го ударя в земята. Тази марка ми писна само проблеми от пъвият ден в който купих S10.

LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III  > LG G2 > Samsung Galaxy S6 >  Samsung Galaxy s7 [b]>  Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
Цитирай
#45

Това ми пратиха като отговор за проблема с SMS верификацията,като проблема все още го има дори и с тази версия на Самсунг акаунт.

Уважаеми клиент,

Благодарим Ви, че се свързахте с нас. Оценяваме възможността да Ви помогнем.
Във връзка с Вашето запитване желаем да Ви информираме ,че политиката на Самсунг акаунта е променена и всички акаунти трябва да имат 2-step verification.Получихме от техническиеят отдел ,че ще е необходимо да проверите следното:
- влезте в настройките на устройството
- приложения
- трите чертички
- системни приложения
- избирате Самсунг акаунт
- и ако има възможност от актуализация я направете
- последната версия на устройството която трябва да имате е Version 11.1.1.3

Ако и по този начин не получавате смс ,моля свържете се отново с нас.

Motorola Atrix ; LG G2 32Gb ; Samsung S7 Edge ; Samsung S9 ; Samsung S20+
[-] 1 потребител изказва благодарност на verbatin за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#46

При мен версията е 11.1.01.3 и пише, че е актуалната към днес

SG 24 Ultra Black
Garmin Epix Pro 51 mm Black
Tab S8 Ultra 8/128
Цитирай
#47

Същото съобщение ми изпратиха и на мен от самсунг и при мен версията е 11.1.01.3 и ми пише че е актуална от тук на татък какво да правим. Ще си пишем до съпорта и там някой ще ни връща предварително готови отговори. Е такава простотия не съм виждал.

LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III  > LG G2 > Samsung Galaxy S6 >  Samsung Galaxy s7 [b]>  Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
[-] 1 потребител изказва благодарност на kali_74 за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#48

Звънях на съпорта,и ми казаха че са зачестили обажданията във връзка с този проблем и се работи за отстраняването ,но кога един бог знае.
[-] 1 потребител изказва благодарност на DDimitroff за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#49

Пробвайте през сайта самсунг акаунт, след 5 неуспешни опита звънят и диктуват код.

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk

Galaxy S8> Galaxy S20+ Grey> Galaxy S23+ Green
[-] 1 потребител изказва благодарност на trendata за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#50

При мен ми изпратиха два последователни 6 цифрени кода и на следващата стъпка ми иска 9 цифрен код.Помагайте
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)