Здравейте,
Закупих телефона от Алиекспрес за дъщеря ми, преди няколко месеца. Телефона е TA-1083(според данните от опциите на телефона), на кутията пише"NOKIA X6 TA-1099 DS 6/64 CN".
От както е пристигнал, няма мобилни данни. Изпробвахме го с различни сим карти, въвеждане на мобилните настройки ръчно. Рових се по форумите, влизах в настройките за сменяне на опциите за 4g/LTE/WCDMA и т.н., без каквато и де е промяна. Единственното, което се подобри е мобилният обхват. Когато пристигна, постоянно изчезваше и на места, където на други телефони е пълен, на този беше 1-2 чертички. След промяната на обциите за свързване, обхвата е ок.
До колкото се ориентирам трябва да му кача глобална версия на софтуера, но също така, в други форъми пишат, че буутлоудера е заключен. Не съм пробвал нищо от това. Не ми се рискува, при положение, че не знам какво да очаквам(като резултат)
Може би трябваше да го върна, но вече е късно.
Колега може да пробваш тези съвети.1 https://lihkg.com/thread/544787/page/ на този сайт има описан начин като се смени СИМ картата на слот 2 и от настройки-мрежа се задава СИМ2 Други препоръчват да се изключат мобилните данни за 1 нощ или 1 ден и после като ги включиш и се оправяло
Благодаря за бързата намеса.
Това с размяната на сим 1 и 2, го изпробвах още в началото(пропуснал съм да спомена). Телефона е с изключени мобилни данни, защото така или иначе не работят(т.е., и този метод не действа).
Ще разгледам сайта на компютъра(телефона не ми превежда от китайски) и, ще пиша отново.
Пропуснал съм версията на Андройд, ъпдейтнат е до 10-та версия.
Още една подробност, когато включа от опциите на телефона"тип мрежа 4G", обхвата отново започва да изчезва.
От "4G Swither", свалена от гугъл променям всякави настроики, но нищо положително.
Вие на кои настройки за тип мрежа сте?
Аз не използвам Нокия но ще потърся в този форум http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=881993 там може да има нещо.Пробвал си с изключени данни пробвай и с извадена СИМ карта за една нощ.Правил си ръчни настройки а с SMS до оператора пробва ли.И други потребители имат този проблем но от чуздестранните форуми https://forum.xda-developers.com/ и за сега не съм видял други решения
С извадена карта не съм пробвал, ще тествам и този метод. Точно във форъма на xda и аз съм се ровил.
Не съм сигурен, да не се смени версията на телефона с TA 1083, при първото му включване. Когата пристигна, искаше ъпдейт, преди да се включи.
Щом на телефона пише TA-1083 би трявало това да е вярното тази версия я водят глобална. Сравни EMEI номера на телефона с този на кутията да ли съвпадат
Щом ИМЕЙ съвпадат това е важно иначе номерата на моделите ги пише тук https://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_6.1_Plus този номер ТА-1099 е за китай но сигурно кутията е за такъв модел.Хубаво си пробвал размяна на СИМ картите в гнездо2 виж тука превода и пробвай последователно настройките
Благодаря Ви!
И аз видях този метод в сайта който ми изпратихте.
Пробвах стъпка по стъпка и отново без резултат.
Само не разбрах "обърнете внимание на иконата на лентата на състоянието d" . вероятно имат предвид, горната лента(на състоянието).
Започвам да си мисля, че проблема е нерешим за Европа.
Да горе иконата на 4 G дали се променя като промениш гнездата и настрайките и после пак връщаш картата в гнездо1 и спираш WI FI и рестартираш.Ако не става след тези гимнастики и със престой с извадена сим и спрян интернет пробвай ако може да се върнеш на предишната версия на андройд пък дано се оправи
Отново опитах с размяната и т.н. иконата не се променя. Тя, като цяло не светва, нито Н+, нито 3/4G .
Остава само опита с вадене на картата. Трябва кардата да е извадена, а телефона включен или?
Връщането към по-стара версия, не е лека задача, тъй-като буутлоудера е заключен.
Честно казано, ако се връщам към по-стара версия, по-скоро, ще го вкорена.
Знам, че има опция за хардуерен ресет, която връща и фърмуера към фабричния. Това ми е план "Я". Като цяло в краен случай.
Съгласен съм и да си платя за пускането на мобилните данни, на някой сервиз, но леко се съмнявам за успеха на начинанието.
Да трябва да е включен без СИМ.Кажи на кой оператор си.Ако може снимай и качи екранни снимки на настройката за мобилен нет.Мобилни данни -имена на точка на достъп APN цъкаш и виж какво е горе има 3 точки нов APN и възтановяване на настройките по подразбиране.Ако не стане с тези опити или се обади на оператор да ти прати настройки или отиди на място те може да решат проблема
(Последна редакция: 2020-02-29, 16:50:00 от DoryanY.)
На vivacom е картата. Свързвах се и стях. Те ме препратиха към Нокиа(проблема не е в мрежата). Днес комуникирах два часа с центъра за помощ на Нокиа, те ме препратиха към продавача. Естественно, продавача вдига ръце и така. Нокиа повече никога, още повече от Китай.
Опитвал съм с възтановяване по подразбиране. Нулирал съм и от системните всички настройки за мрежи. Връщал съм го и към заводските настройки.
Прикачам линк към скриин шотове (не се справих с качването тук) https://dox.abv.bg/download?id=fb55a392d8# -> линк за сваляне
Като гледам и на сайта на виваком са тъка настройките само това не знам дали е тъка LTE/TD-SCDMA-WCDMA роуминг може да го спреш дай му 4 g 2g 2g автоматично като предпочитане
Както писах, по горе в темата, ако превключа на 4G обхвата започва да прекъсва. Ако сменя типа мрежа на Global/TD-SCDMA обхвата се стабилизира, но продължава няма мобилни данни(въобще не се индикира Н+ или 3/4G ).
Някъде бях чел, че трябва роуминга да е включен и мрежата да е избрана ръчно, а не на автоматично(и тук ударих на камък).
Поне моя работи най-добре на тази настройка LTE/TD-SCDMA-WCDMA, също Виваком.
Май, ще трябва да купувам друг за дъщеря ми, а този... незнам.
Това е от Нокиата
Съжалявам, този скриин е от Нокиата, а горните два са от моя.
Впечатление прави "API17 CELL"
Много ми е трудно с тези снимки, съжалявам. Този е от Нокиата.
За момента, ще задържа покупката на друг.
Ще се помъча още малко с този.
Някои знае ли как се влиза в инженеринг менюто на Андроид 10? От приложенията в Гугъл и с паролите за mtk не става. От там има възможност за промяна на честотите.
Ще пробвам отново да се свържа с Виваком.
В краен случай, ще търся сервиз.
(2020-03-01, 17:59:26)mvz написа: За момента, ще задържа покупката на друг.
Ще се помъча още малко с този.
Някои знае ли как се влиза в инженеринг менюто на Андроид 10? От приложенията в Гугъл и с паролите за mtk не става. От там има възможност за промяна на честотите.
Ще пробвам отново да се свържа с Виваком.
В краен случай, ще търся сервиз.
Никоя от тези пароли не работи на моята Нокия.
Попаднах на този сайт https://community.phones.nokia.com/discu...ith-charge
Ако няправя хард ресет, би трябвало телефона да се върне на ТА-1099. Не съм сигурен, ще мога ли да го стартирам без да се ъпдейтне(поне миналия път така стана).