Оценете темата:
  • 3 гласа - средно 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Часовник Amazfit T-Rex - дискусия, впечатления и всичко останало

(2024-03-26, 20:24:09)Baretas написа:  Привет.
Сблъсках се с много "интересен случай", свързан със смарт часовник T-Rex Pro. За рожденият ми ден на 05.03 получих този часовник като подарък. Малко след като го отворих, включих и сложих на ръката, установих, че му липсва единият бутон (долу вляво бутона Down). Естествено веднага свалих часовника, изключих го, и претърсих всичко но не открих бутон. Следователно попълних един протокол за рекламация и го върнах на търговеца - buybest. За съжаление получих от тях отговор, че е имало външна намеса за премахването на бутона и ми отказват рекламацията (това го получавам като свободен текст, написано в имейл). Въпреки многобройните обяснения по телефон и по мейл, че телефона е чисто нов и няма абсолютно никакви следи от употреба и/или външна намеса от моя страна, същия търговец отново отказа рекламация. Следователно бяхме принудени да си попълним и изпратим формуляр за отказване от продукта и връщане на сумата за покупка на продукта , като 14-дневният срок е спазен, и отново получихме отказ от търговеца, като същия написа в последният си мейл че очаква да им изпратим адрес, до който да ни "върнат" обратно дефектният часовник. Ние отказваме да им изпратим адрес, и сезирахме комисия за защита на потребителите, защото друго не ни остава. Въпросът ми е някой да се е сблъсквал с подобен казус, и имаме ли шанс да си получим обратно парите за този продукт? Също така не смятаме да им изпращаме адрес, защото ако го направим един вид се съгласяваме с тях ?!
Благодаря предварително
Не мисля, че в тази тема трябва да пишете, тъй като имате проблем с продавач, а не с часовника....
А по вашата тема :
- връщане в 14 дневен срок важи за нови, не отваряни продукти, а вашият е физически увреден(не покрива изискванията за връщане)
- КЗП не мисля, че има с какво да помогне, при приемане на артикула от куриер е имало опция преглед и тест, което означава, че човека разписал се за стоката е потвърдил, че всичко е наред.


Sent from my 22101320G using Tapatalk

Redmi Note 4 3/32 > Redmi Note 7 6/64Redmi Note 10 Pro 6/128 > Redmi Note 12 Pro 12/256
Цитирай
Аксесоари

В някои случаи нямаш право да нарушаваш опаковката на продукта като го взимаш от куриера, може случая да е такъв
Цитирай

Както писах, часовника беше предвиден за подарък затова не е отворен при доставката. За съжаление не мога да си спомня дали при отварянето бутона е бил на място, или е паднал някъде вкъщи по време на 5-те минути носене, но няма значение, така или иначе е очевидно, че е дефектна бройка. Писах и на Amazfit директно, ще видим какво ще стане.

Много странно, че няколко човека писаха, че ако се наруши опаковката не може да се върне. А ако не го отвориш, т.е. да нарушиш опаковката, да го видиш/тестваш как ще прецениш дали е дефектна стоката или не ?!

HTC Wildfire -> Sony Ericsson Xperia Arc S White -> Nokia Lumia 900 White -> Samsung Galaxy Nexus -> Samsung Galaxy Note -> HTC One X+ 64GB -> LG G2 16GB Black -> Iphone 5 16 BG Black -> LG G3 16GB Titan -> Xiaomi Mi Note 3 6/64 -> Xiaomi Mi 10T 8/128 Cosmic Black & Huawei Watch GT2 Pro
[-] 1 потребител изказва благодарност на Baretas за това мнение:
  • suffer
Цитирай

Затова правя opening видео на всичко, което получавам
Цитирай

(2024-03-27, 19:36:50)Baretas написа:  Много странно, че няколко човека писаха, че ако се наруши опаковката не може да се върне. А ако не го отвориш, т.е. да нарушиш опаковката, да го видиш/тестваш как ще прецениш дали е дефектна стоката или не ?!

Това е по-скоро, ако се откажеш от стоката или е такава, която може да видиш/пробваш без да нарушаваш оригиналната опаковка.

Redmi Note 4 3/32 > Redmi Note 7 6/64Redmi Note 10 Pro 6/128 > Redmi Note 12 Pro 12/256
Цитирай

Да. Тук вече е рекламация. Друг казус
Цитирай

За съжаление продавача отказва рекламацията и сервизното обслужване, защото според него е имало външна механична намеса за отстраняване на бутона, вече как са го преценили това незнам. Иначе така са си направили условията за връщане/рекламация, че ако не го върнеш при получаване в присъствието на куриера, май няма да можеш след това да върнеш нищо!
Писах и на Amazfit, но за сега нищо конкретно, въпреки че ми писаха, че би трябвало продавача да вземе под внимание дефекта и да уважи гаранционните условия, ще проверят дали може да съдействат по друг начин и така... Попитах ги дали има вариант да им изпратя часовника до техен оторизиран сервиз някъде в Европа, защото ако и КЗП не направят нищо, мога да си пийна една студена водичка и да си знам, че повече от подобни търговци няма да си купувам абсолютно нищо.

HTC Wildfire -> Sony Ericsson Xperia Arc S White -> Nokia Lumia 900 White -> Samsung Galaxy Nexus -> Samsung Galaxy Note -> HTC One X+ 64GB -> LG G2 16GB Black -> Iphone 5 16 BG Black -> LG G3 16GB Titan -> Xiaomi Mi Note 3 6/64 -> Xiaomi Mi 10T 8/128 Cosmic Black & Huawei Watch GT2 Pro
[-] 1 потребител изказва благодарност на Baretas за това мнение:
  • suffer
Цитирай

За КЗП се чака около месец, обикновено.
Цитирай

(2024-03-26, 20:24:09)Baretas написа:  Привет.
Сблъсках се с много "интересен случай", свързан със смарт часовник T-Rex Pro. За рожденият ми ден на 05.03 получих този часовник като подарък. Малко след като го отворих, включих и сложих на ръката, установих, че му липсва единият бутон (долу вляво бутона Down). Естествено веднага свалих часовника, изключих го, и претърсих всичко но не открих бутон. Следователно попълних един протокол за рекламация и го върнах на търговеца - buybest. За съжаление получих от тях отговор, че е имало външна намеса за премахването на бутона и ми отказват рекламацията (това го получавам като свободен текст, написано в имейл). Въпреки многобройните обяснения по телефон и по мейл, че телефона е чисто нов и няма абсолютно никакви следи от употреба и/или външна намеса от моя страна, същия търговец отново отказа рекламация. Следователно бяхме принудени да си попълним и изпратим формуляр за отказване от продукта и връщане на сумата за покупка на продукта , като 14-дневният срок е спазен, и отново получихме отказ от търговеца, като същия написа в последният си мейл че очаква да им изпратим адрес, до който да ни "върнат" обратно дефектният часовник. Ние отказваме да им изпратим адрес, и сезирахме комисия за защита на потребителите, защото друго не ни остава. Въпросът ми е някой да се е сблъсквал с подобен казус, и имаме ли шанс да си получим обратно парите за този продукт? Също така не смятаме да им изпращаме адрес, защото ако го направим един вид се съгласяваме с тях ?!
Благодаря предварително

BuyBest са най-големите измамници. Само във форума има поне десетина негативни мнения за тях. От днес пореден пример за телефон S23 Ultra купен от там. AllGSM и SkyFon са съшия дол дренки. Опасявам се, че и КЗП няма да помогне в случая. Стискам ти палци, за благоприятно развитие!

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


[-] 3 потребители изказват благодарност на Be6i4 за това мнение:
  • greenandroid, KenLii, suffer
Цитирай

Здравейте , искам да попитам от къде си купувате каишки за часовника имам T-rex Pro STEEL BLUE не намирам същия цвят никъде (олх емаг и т.н.)
Цитирай

Разгледай в тему.

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
[-] 2 потребители изказват благодарност на vlaf за това мнение:
  • petar4esto, ronnie72
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 2 гост(и)