Мнения: 33
Теми: 2
Член от: 2019-04
Репутация:
13
Устройства: Redmi Note 12 Pro 12/256
(2024-03-26, 20:24:09)Baretas написа: Привет.
Сблъсках се с много "интересен случай", свързан със смарт часовник T-Rex Pro. За рожденият ми ден на 05.03 получих този часовник като подарък. Малко след като го отворих, включих и сложих на ръката, установих, че му липсва единият бутон (долу вляво бутона Down). Естествено веднага свалих часовника, изключих го, и претърсих всичко но не открих бутон. Следователно попълних един протокол за рекламация и го върнах на търговеца - buybest. За съжаление получих от тях отговор, че е имало външна намеса за премахването на бутона и ми отказват рекламацията (това го получавам като свободен текст, написано в имейл). Въпреки многобройните обяснения по телефон и по мейл, че телефона е чисто нов и няма абсолютно никакви следи от употреба и/или външна намеса от моя страна, същия търговец отново отказа рекламация. Следователно бяхме принудени да си попълним и изпратим формуляр за отказване от продукта и връщане на сумата за покупка на продукта , като 14-дневният срок е спазен, и отново получихме отказ от търговеца, като същия написа в последният си мейл че очаква да им изпратим адрес, до който да ни "върнат" обратно дефектният часовник. Ние отказваме да им изпратим адрес, и сезирахме комисия за защита на потребителите, защото друго не ни остава. Въпросът ми е някой да се е сблъсквал с подобен казус, и имаме ли шанс да си получим обратно парите за този продукт? Също така не смятаме да им изпращаме адрес, защото ако го направим един вид се съгласяваме с тях ?!
Благодаря предварително
Не мисля, че в тази тема трябва да пишете, тъй като имате проблем с продавач, а не с часовника....
А по вашата тема :
- връщане в 14 дневен срок важи за нови, не отваряни продукти, а вашият е физически увреден(не покрива изискванията за връщане)
- КЗП не мисля, че има с какво да помогне, при приемане на артикула от куриер е имало опция преглед и тест, което означава, че човека разписал се за стоката е потвърдил, че всичко е наред.
Sent from my 22101320G using Tapatalk
Redmi Note 4 3/32 > Redmi Note 7 6/64 > Redmi Note 10 Pro 6/128 > Redmi Note 12 Pro 12/256
Мнения: 165
Теми: 4
Член от: 2017-06
Репутация:
39
Устройства: Mi note 3, mi 10t lite
В някои случаи нямаш право да нарушаваш опаковката на продукта като го взимаш от куриера, може случая да е такъв
Мнения: 57
Теми: 3
Член от: 2012-09
Репутация:
6
Устройства: Xiaomi Mi 10T
Както писах, часовника беше предвиден за подарък затова не е отворен при доставката. За съжаление не мога да си спомня дали при отварянето бутона е бил на място, или е паднал някъде вкъщи по време на 5-те минути носене, но няма значение, така или иначе е очевидно, че е дефектна бройка. Писах и на Amazfit директно, ще видим какво ще стане.
Много странно, че няколко човека писаха, че ако се наруши опаковката не може да се върне. А ако не го отвориш, т.е. да нарушиш опаковката, да го видиш/тестваш как ще прецениш дали е дефектна стоката или не ?!
HTC Wildfire -> Sony Ericsson Xperia Arc S White -> Nokia Lumia 900 White -> Samsung Galaxy Nexus -> Samsung Galaxy Note -> HTC One X+ 64GB -> LG G2 16GB Black -> Iphone 5 16 BG Black -> LG G3 16GB Titan -> Xiaomi Mi Note 3 6/64 -> Xiaomi Mi 10T 8/128 Cosmic Black & Huawei Watch GT2 Pro
(Последна редакция: 2024-03-27, 19:38:56 от
Baretas.)
1 потребител изказва благодарност на Baretas за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Baretas за това мнение
• suffer
Мнения: 13 319
Теми: 417
Член от: 2010-10
Репутация:
4 345
Устройства: Poco F3
Затова правя opening видео на всичко, което получавам
Мнения: 33
Теми: 2
Член от: 2019-04
Репутация:
13
Устройства: Redmi Note 12 Pro 12/256
(2024-03-27, 19:36:50)Baretas написа: Много странно, че няколко човека писаха, че ако се наруши опаковката не може да се върне. А ако не го отвориш, т.е. да нарушиш опаковката, да го видиш/тестваш как ще прецениш дали е дефектна стоката или не ?!
Това е по-скоро, ако се откажеш от стоката или е такава, която може да видиш/пробваш без да нарушаваш оригиналната опаковка.
Redmi Note 4 3/32 > Redmi Note 7 6/64 > Redmi Note 10 Pro 6/128 > Redmi Note 12 Pro 12/256
(Последна редакция: 2024-03-28, 08:27:08 от
Antoan.)
Мнения: 13 319
Теми: 417
Член от: 2010-10
Репутация:
4 345
Устройства: Poco F3
Да. Тук вече е рекламация. Друг казус
Мнения: 57
Теми: 3
Член от: 2012-09
Репутация:
6
Устройства: Xiaomi Mi 10T
За съжаление продавача отказва рекламацията и сервизното обслужване, защото според него е имало външна механична намеса за отстраняване на бутона, вече как са го преценили това незнам. Иначе така са си направили условията за връщане/рекламация, че ако не го върнеш при получаване в присъствието на куриера, май няма да можеш след това да върнеш нищо!
Писах и на Amazfit, но за сега нищо конкретно, въпреки че ми писаха, че би трябвало продавача да вземе под внимание дефекта и да уважи гаранционните условия, ще проверят дали може да съдействат по друг начин и така... Попитах ги дали има вариант да им изпратя часовника до техен оторизиран сервиз някъде в Европа, защото ако и КЗП не направят нищо, мога да си пийна една студена водичка и да си знам, че повече от подобни търговци няма да си купувам абсолютно нищо.
HTC Wildfire -> Sony Ericsson Xperia Arc S White -> Nokia Lumia 900 White -> Samsung Galaxy Nexus -> Samsung Galaxy Note -> HTC One X+ 64GB -> LG G2 16GB Black -> Iphone 5 16 BG Black -> LG G3 16GB Titan -> Xiaomi Mi Note 3 6/64 -> Xiaomi Mi 10T 8/128 Cosmic Black & Huawei Watch GT2 Pro
1 потребител изказва благодарност на Baretas за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Baretas за това мнение
• suffer
Мнения: 13 319
Теми: 417
Член от: 2010-10
Репутация:
4 345
Устройства: Poco F3
За КЗП се чака около месец, обикновено.
Мнения: 18
Теми: 0
Член от: 2021-11
Репутация:
7
Устройства: Samsung Galaxy S9 Plus Amazfit T-Rex Pro
Здравейте , искам да попитам от къде си купувате каишки за часовника имам T-rex Pro STEEL BLUE не намирам същия цвят никъде (олх емаг и т.н.)