Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Виваком с нов шмекер
#1

Признавам си, че съм впечатлен от изобретателността на Виваком да щипнат някой лев от абонатите си
Оставил съм една карта на Виваком, която се ползва от 8 годишната ми дъщеря в Myki Junior
Картата е на 12лв план с 2000 минути и 2000 MB
Преди седмица, при проверка в myvivacom, ми направи впечатление че има натрупана сума от 1лв
Преди няколко дни сумата вече беше 2лв
Тъй като Myki е много затворена система, детето не може да звъни на телефонни номера,
които са извън телефонната книга, нито да и звънят на нея, не може да пише SMS,
а може само да изпраща видео/гласови съобщения, емоджита и снимки от камерата,
реших че има някаква измама.
Не съм за 2лв, но те се трупат по 1лв и не знам докога.
Свързах се с 123 и от дума на дума излязоха SMS на 06.03 и 12.03.2020г
Някакъв номер 181. Проверих и излезе услуга на Виваком - Новини от България и Света
Общо взето по някаква причина са абонирали детето и на седмица си прибират по 1лв за новини
Нито е искано разрешение, нито пък детето е получило нещо, тъй като няма как да се визуализира на Myki-то
Служителката на Call центъра подаде услугата за закриване и записа, че номера се ползва от дете с Myki
Направо съм втрещен докъде могат да стигнат...
Цитирай
Аксесоари
#2

То да само те, с мед да ги намажеш! Надписвани сметки от мтел/настоящ а1/ - върнати суми, естествено с ходене по мъките. Бившите глобул/настоящи теленор/ не прехвърлят минути и мб ако не ги изразходиш, но за сметка на това при подписан изцяло нов договор, ти добавят като сума екстра от стария договор. Била е безплатна, с новия договор е 5 лв месечно. Интересното е, че никъде не е описано в новия договор, че съществува но таксуват. С ходене по мъките го прекратих и това нещо, което някой недобросъвестен служител ми беше причинил, естествено 2 месеца плащах! Та така, аз затова постоянно гледам приложението my vivacom! А поради отказан достъп до приложението от работодателя ми на служебната карта на а1 - просто я върнах! Ако получа смс с по голяма сметка от месечната си такса, гредам фактурата под лупа. Случвало ми се е да забравя, че съм пускал зона за паркиране, но като видя фактурата,  часа и деня се сещам. Зоната я давам само като пример.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#3

В моят случай са в издънка, щото ако беше за смартфон,
можеше да кажат че някой го е активирал,
но тук им лъснаха престъпните намерения.

А и ми е странно как ако са компания, която мисли за клиентите си (явно не са)
ще пуснат услуга с няколко реда новини за 1,20лв на седмица
Че те новините в нета са безплатни...
Цитирай
#4

Струва ми се, че и в твоя случай става дума за недобросъвестен служител! Явно активират на случаен принцип, но в твоя случай са ударили на камък, просто не са знаели на какво устройство е картата.  Wink И аз имах протести за едни международни смс-и преди няколко месеца. Ама за 1 лв бях глас в пустиня. Те казват пуснати са, аз им казвам че нямам познати там.... и така

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#5

На мен от А1 ми пращат СМС си за разни услуги и ако не ги откажеш със СМС -STOP  стават като абонамент.Писах им на имеил да ги спрат.Преди от Теленор бяха пратели СМС за еврофутбол на майка ми и като отидох да плащам с 9 лв отгоре питам откъде е разликата казаха че от смс и трябваше да се обадя да ги спрат.Пълни мошенници са всичките!Ако не прочетеш какво са ти пратели накрая на месеца плащаш от горе!
Цитирай
#6

Аз такива номера ако се опитат да ме абонират на смартфона ги вкарвам в черният списък и са до там,
Но при Myki изобщо не се разбира че действат зад гърба ти
Цитирай
#7

От години е така и така и ще продължи, защото и никоя медия не дава сериозна гласност на мизериите им, а до момента само един по-известен влогър съм видял да им бърка здравето с негов случай.
Цитирай
#8

Аз пък се чудя как все има хора при които стават някакви такива необясними таксувания! Бил съм абонат и на 3-те оператора, знам какво правя с телефона си и никога нито мен, нито някой от моите близки и познати не са ни таксували за нещо, което не сме желали.

Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
Цитирай
#9

Никога не казвай никога - разбрал съм го по трудния начин! Това че някой служител не ти  е уцелил номера, може само да се радваш! И аз бях като теб, но...

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#10

Млад човек като теб и мен който си четем смесите може да се реагира.Но възрастен човек е много по лесно, защото те не четат смсите.
Цитирай
#11

Така е, но в случая на автора на темата е станало чрез служител на случаен принцип! И поради спецификата на устройството ги е хванал, други нямат неговия късмет!

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#12

Яко ни цакат нашите оператори.
В Румъния за 5 евро имаш неограничен интернет на 4G. Неограничени минути в страната.

"Perfection is not attainable, but if we chase perfection we can catch excellence."--- Vince Lombardi
Цитирай
#13

Тази тема май ще е вечна или поне докато не прекратя отношения с Виваком.

Да ви се "похваля" абонирали са Myki-то на 8 годишната ми дъщеря за услуга с добавена стойност отново след 3 месеца затишие от предният такъв случай.Пак е 1 лв без ДДС, но най-вероятно пак е на седмица по левче. Току що вдигнах лют скандал на 123, защото някаква технически неграмотна служителка ми говори докато аз говоря и не ме изслушва. Горката даже не знае, че Myki не може да изпраща текстов SMS, а само гласово съобщение и то през мобилни данни. Съответно няма как някой да му "звънне" ако не е вкаран в телефонната книга на часовника заради съображения на сигурност на децата. Иначе всеки педофил би могъл да звънне на някое малко дете... Договорът изтича следващият месец и е ясно че сме ЧАО с Вивата, но вече не издържам на простотиите им. Ясно е че плановете не излизат на никоя компания, но дай пък да крадем левчета от клиентите, пък те могат и да не разберат... Бесен съм...
Цитирай
#14

Пусни жалба в КЗП
Цитирай
#15

На майка ми, дето е с нокия с фенерче, ментел всеки ден я абонират за некви тъпотии - я спортни новини, я нещо друго, и трябва да праща смс-и, за да ги спира. Всички са такива. Мошеници. От тоя левче, от оня левче, ако мине...

Изпратено от моят HD1900 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#16

Пуснах жалба до омбудсмана.
Със смартфон явно е най-сигурно, защото може да се забрани изпращането на смс-и от определени номера
Проблемът е че дъщеря ми е 1-ви клас и не искам още да и купувам смартфон.
След месец и изтича договора и ще и мигрирам номера към предплатена карта
Потреблението и е около 10-20 минути на месец и 50 MB данни
След 2 години ще мисля, когато дойде време за смартфон
Цитирай
#17

При такива случаи с моб. оператори жалбите са по-скоро за КРС. Те даже от КЗП автоматично ги препращат натам. А и напоследък с КЗП (ако претенциите ми са за малки суми) удрям на камък -- минава 1 месец и ми отговарят, че проучвали случая и когато стигнат до решение, щели да ме уведомят. Съответно жалбите така си остават в небитието. С омбудсмана не съм пробвал, дано да имаш полза.
Цитирай
#18

Щеше да пускам и до КЗП, но лично за мен те са неработеща структура.
В електронната им форма искат да пишеш обект на фирма и работата се наглася според местоживеене и т.н
Преди време така изпратиха проверка на обект в Мол, който цитирах жалбата. Аз обаче се жалвам от компанията, а не от определен офис. Накрая претупаха нещата и подарих на виваком 16лв щото КЗП не работят за да свършат работата, а да претупат случая и да го отметнат. Служителите пък в регионалните представителства ги е страх да дишат. Преди години една служителка ми шептеше по телефона че с такива големи компании като БТК те нищо не можели да направят... Единствената институция която ми е помагала срещу телекоми е омбудсмана, когато беше Мая Манолова.
Цитирай
#19

Е, сега генерални изводи, на мен кзп са ми помагали! Когато отидох в офис на мтел тогава, всички хвърчаха около мен като пеперуди, "щото тоя бил с кзп-то" Smile Smile Smile

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#20

Явно си зависи от хората в офиса
Но в повечето случаи жалбите от телекомите не са насочени към офисите,
а към самият оператор и лошите търговски практики
В КЗП пък изискват да уточниш обект на търговеца и лично на мен ми се вижда много неработещо
Може би централно управление на КЗП работи по-хард,
но регионалните не вършат работа или поне на мен не са ми помагали досега
Цитирай
#21

Жалби, малби... всичко е бошлаф работа
Институциите мълчат и нищо не свършиха
Но пък от вчера дъщеря ми вече е на ваучер към А1
Чисто и неангажиращо...
Цитирай
#22

Хм. Дъщеря ми (12г) е на абонаментен план 35лв месечна такса. Мобилни, колкото искаш. Неограничени минути. Нейната карта, на жена ми и моята са на един клиентски номер. И получавам 186 сметка. Ударен с мокър парцал по главата, звъня на 123 Виваком оператор. Питам от къде е тази сметка ? Излезе, че малката я е натрупала с допълнителен интернет. 
Детето има 20+ гигабайта мобилни ???
И картата е ограничена на 50 лв.
Отговора на Виваком беше че, трите карти са на един клиентски номер и като се надвиши сметката на едната карта, черпи от лимита на останалите.
При въпросът ми: Може ли да отделим едната карта на друг клиентски номер и да бъде ограничена до 50лв. 
Казаха че, е невъзможно докато не изтече срока на договорите на трите карти.

Какво ще кажете ???
Цитирай
#23

Бори се до край! Не оставяй нещата така, пусни жалби и до кзп и до оператора и до Омбудсмана. А до тогава намали лимита по 30 лв на карта - това няма как да ти го откажат! Аз заради надписани СМС-и съм спрял изходящите с код, т.е. самата карта има забрана. Дори да смениш апарата, пак е блокнато. Отблокиран го 3-4 пъти годишно заради зона за паркиране и пак го блокирам!

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#24

Нали нета след бързите МБ се ограничава на ниска скорост и е безплатен.Освен ако детето не си е зареждало бързи МВ през мобилното приложение на оператора. Undecided
Цитирай
#25

Не е невъзможно, но е малко вероятно 12г момиче да изразходи 20 ГБ месечно, та да има нужда от още бърз нет! Поне моята логика е такава. Освен това титуляра решава какъв достъп да предостави до приложението.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)