Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Подута батерия и гаранция
#1

Здравейте.Днес реших да почистя телефона че откакто е купен не е ваден от протектора и видях че батерията се е подула и е разлепила
задния панел от двете страни.Още е в гаранция и затова ме интерисува някой имал ли е същия проблем и нали го признават или ще тряба
да ставаме лоши и да ходим по други истанции.Същия проблем имах и със Сони затова знам проблема е същия и е от батерията.

Xiaomi Mi 11 Ultra Black Ceramic - Global ROM , HUAWEI P20 Pro , Sony XPERIA Z2+64GB cd ,Nokia N8,Lenovo K900 - dead
Цитирай
Аксесоари
#2

Естествено ще я сменят гаранционно , въпроса е дали работят ...
[-] 1 потребител изказва благодарност на valdesbg за това мнение:
  • pepopepo
Цитирай
#3

Трябва да говориш със сервиза на Леге 6 на Хуавей поемат пратки от врата до врата!Виж на сайта им.Huawei удължава с до 3 месеца гаранцията за всички свои устройства https://mobilebulgaria.com/news/huawei-u...ustroystva
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • pepopepo
Цитирай
#4

Днес се свързах със Сервиза по повод проблем с порта на P20 на мъжа ми, зарядното се вади и трудно се зарежда телефона. Не приемат телефони на място, а само с куриер. Свържете с по телефона, за да уточните как и кога могат да вземат устройството.

Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72
Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Цитирай
#5

Моя го оставих в офис на А1 защото от там е купен.Те са го пратили на сервиза.Имам номера и пароли с които да следя статуса на поръчката от профила в А1 за сервиза но засега е още "сервизиране".

Xiaomi Mi 11 Ultra Black Ceramic - Global ROM , HUAWEI P20 Pro , Sony XPERIA Z2+64GB cd ,Nokia N8,Lenovo K900 - dead
Цитирай
#6

Нашия е купуван от Виваком, но преценихме, че по-бързо ще стане ако го дадем директно в сервиза. Едно питане в тази връзка чрез Hi suite на Huawei мога ли да направя бекъп на устройството? Предполагам, че е аналогична на Smart Switch на Samsung.
Благодаря предварително.

Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72
Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Цитирай
#7

С HiSuite съм си направил бекъп на цялата памет защото му върнах заводските настройки и така съм го дал за да не рови всеки в акаунтите ми.Има и възможност за избор на кое да направите бекъп.

Xiaomi Mi 11 Ultra Black Ceramic - Global ROM , HUAWEI P20 Pro , Sony XPERIA Z2+64GB cd ,Nokia N8,Lenovo K900 - dead
[-] 1 потребител изказва благодарност на pepopepo за това мнение:
  • NaniG
Цитирай
#8

(2020-03-30, 17:51:34)NaniG написа:  Нашия е купуван от Виваком, но преценихме, че по-бързо ще стане ако го дадем директно в сервиза. Едно питане в тази връзка чрез Hi suite на Huawei мога ли да направя бекъп на устройството? Предполагам, че е аналогична на Smart Switch на Samsung.
Благодаря предварително.
Става най добре през Hi suite и си изтрий акаунта и му направи фактори ресет след преди да го пратиш
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • NaniG
Цитирай
#9

(2020-03-30, 19:13:13)pepopepo написа:  С HiSuite съм си направил бекъп на цялата памет защото му върнах заводските настройки и така съм го дал за да не рови всеки в акаунтите ми.Има и възможност за избор на кое да направите бекъп.

Това е и моята идея.
Благодаря.
@DoryanY точно затова питам. Искам да направя пълен бекъп и след това да върна фабрични настройки. Много благодаря. Smile

Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72
Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Цитирай
#10

Мултимедията най-добре да се източи на комп, да няма после олеле-мале. Другите врътки може и в облак.

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай
#11

Имам проблем. Компютъра не вижда телефона като включа с USB. Предполагам, че по същата причина HiSuite на компютъра не ме подканва да инсталирам приложението на компютъра.
Дайте идея как да процедирам?

Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72
Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Цитирай
#12

Влез в настройки на телефона и в търсачката напиши HDB и трябва да му разрешиш и виж дали ще излезе.В уиндолс също в контрол панела търси устройства и принтери но трябва да си свързал телефона и добави устройство.


Прикачени файлове Миниатюри
   
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • NaniG
Цитирай
#13

(2020-03-30, 21:20:34)DoryanY написа:  Влез в настройки на телефона и в търсачката напиши HDB и трябва да му разрешиш и виж дали ще излезе.В уиндолс също в контрол панела търси устройства и принтери но трябва да си свързал телефона и добави устройство.
На телефона е разрешен HDB и не излиза. Не излиза и през Devices and Printers на компютъра.
Предполагам, че е от самия порт на телефона. Нали заради него ще го взимат в сервиза, но не бях предвидила, че няма изобщо да се свърже с компютъра.

Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72
Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Цитирай
#14

(2020-03-30, 21:27:57)NaniG написа:  На телефона е разрешен HDB и не излиза. Не излиза и през Devices and Printers на компютъра.
Предполагам, че е от самия порт на телефона. Нали заради него ще го взимат в сервиза, но не бях предвидила, че няма изобщо да се свърже с компютъра.
Пробвай тази версия на Hi suite 9.0. 2301 става през Wi Fi прехвърляне то https://storage.rcs-rds.ro/links/2f99a84...99c16bfc1c
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • NaniG
Цитирай
#15

Днес си взех телефона.Не дават нов но е пък с нова батерия отремонтиран.Върнах си бекъпа и всичко се въстанови със някои малки изключения.

Xiaomi Mi 11 Ultra Black Ceramic - Global ROM , HUAWEI P20 Pro , Sony XPERIA Z2+64GB cd ,Nokia N8,Lenovo K900 - dead
Цитирай
#16

(2020-03-30, 11:47:32)pepopepo написа:  Моя го оставих в офис на А1 защото от там е купен.Те са го пратили на сервиза.Имам номера и пароли с които да следя статуса на поръчката от профила в А1 за сервиза но засега е още "сервизиране".

Това е голяма грешка, не го прави друг път.

(2016-01-12, 22:56:09)AnVen написа:  Човек колкото и хубаво да живее, накрая получава бъг в телефона
Цитирай
#17

Докато бяхме на морето и на двете п20 им се подуха батериите. Единият е в гаранция а другият не. Дайте добър сервиз в София или в оторизирани я да ходя.
Цитирай
#18

(2020-09-04, 21:41:00)chochokan написа:  Докато бяхме на морето и на двете п20 им се подуха батериите. Единият е в гаранция а другият не. Дайте добър сервиз в София или в оторизирани я да ходя.I

Оторизирания сервиз на ул. Леге.

Google Pixel 8 Pro Bay 256GB
Цитирай
#19

Офтопик: То па на таа улица не направиха сервиз на ЛГ, лесно щеше да се помни.
[-] 1 потребител изказва благодарност на tolostoi за това мнение:
  • Monroe
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)