Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Мнения за smartfoni.bg
#26

Ако ми се развали лаптопа, с който си върша работата дават ли ти оборотен?
Ако ми се развали телевизора, за който също плащам кабелна на месец дават ли ти?

Хора, никой не ви е длъжен, разберете. Има смартфони по 150 лева. Има втора ръка и по 50. Като си на зор си плащаш и действаш.
Имало таксита - има ама ако джиткам 2 дена с такси из София и ще похарча пари за един обикновен смартфон.
Като ми откраднаха личната карта в Италия някой пита ли ме как ще стигна до Милано до консулството и имам ли 50 евро за временен паспорт?

Всичко е така в този свят - плаща се.
Един мобилен оператор има поне 2 милиона абоната. Представете си във всеки момент колко развалени гаранционни телефона имат. Трябва да имат десетки хиляди оборотни телефона, които също струват пари.
Защо да ги дават?
И да ползвам телефон, който кой знае какви гнусари са го ползвали преди това, пълен с бацили... Аз лично не искам, мерси.
Цитирай
Аксесоари
#27

Е всеки си преценя дали би искал. Аз бих се възползвал ако евентуално ми се наложи. Но то няма и как де.

И надали всичките 2 млн. абонати имат чисто нови гаранционни телефони от оператора и всичките се развалят в един и същ момент...а и тия телефони могат да се въртят по 2-3 години през различни ръце. Аз това казвам - просто нещо, което временно да избута 20-тина дни. Не заместващ флагман, нали...
Цитирай
#28

Времето, което си без телефон (в сервиз е) се приспада от гаранцията, тоест тя се увеличава с това време, така че не виждам защо да те компенсират с друг телефон за това време.
Цитирай
#29

Преди години имаха такава практика, не е чудо-невиждано.

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
Цитирай
#30

Ами едни виждат логиката, други-не. Всеки с мнението си.

Аз пък нямам против за времето в което съм без телефон да ми се даде едно 5 годишно lenovo за единия viber и с малко търпение да отвори един прост doc или xls, друго не ми и трябва от такъв телефон. Че минал през 1000 ръце - спрейове за дезинфекция бол. Не е болка за умиране. Всеки преценя дали би приел такова у-во. Аз - да. Просто да не ми секва комуникацията и да не се налага временно сам да купувам такова у-во, защото после ще обира прах в чекмеджетата, а продажбата му вероятно ще е дълга и широка, или ще трябва да го дам по-евтино и вероятно ще съм на загуба.

Всеки си преценя - аз бих оценил такава възможност. Нямам очаквания да ми дадат S20 Ultra.
Цитирай
#31

(2020-05-23, 11:53:07)milenvn написа:  При всички тези "гаражни" магазинчета имате една хвърчаща "гаранция- Франция". В интернет и във форума е пълно с оплаквания от клиенти на такива магазинчета. Телефон се купува или от Китай- Алиекспрес, за да постигнете най-добрата цена, без да пълните гушата на разни търгаши или ако искате истинска сигурна гаранция тук- Технополис, мобилните оператори, Емаг- когато доставката е от тях самите.
Знам 2 онлайн магазина, които си изпълняват гаранцията, само че не в срок. И е разбираемо до  някъде. Ремонта е за тяхна сметка и гледат да го изпълнят с възможно най-евтините части от Китай. Та понеже нямат и няма как да имат части на склад тук, ги заръчат от Китай, та в повечето случаи не могат да изпълнят 30 дневния законов срок, но все пак ги поправят. И става въпрос за скъпи ремонти като смяна на дисплей или дънна платка. От Алито взимаш и се надяваш да не го хванат на митница, а гаранцията директно я отписваш.
Големите вериги обикновено искат почти двойно. Да вземем телефона с който съм в момента за пример - LG G8s. Аз го купих от онлайн магазин за 695 лв. а Техмарт му искат 1299 лв. Почти двойно. Е трябва да съм напълно луд заради малко по-сигурната гаранция да го купя на двойна цена. Да кажа само, че и Техмарт по някога не изпълняват гаранционния 30 дневен период. Дадох една аудио система за ремонт, на трийстия ден ми звънят, че няма да може да се поправи и дали си искам парите или нова система. Избрах нова и ми казаха, че трябва да чакам още 2-3 дни, тъй като ще я доставят от централен склад.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#32

Е разликата е поне, че ако не свършат в срок си знаят: или парите, или нова. А при гаражните дали има тази практика? Освен, че както казваш, ремонтите са с китайски части и като казвам китайски, нямам предвид от добрите такива?
Цитирай
#33

Истината е, че ако човек иска читаво у-во с доказуем произход, гаранция и получаващо ъпдейти...гаражните често не са опция. Макар, че и при тях съм попадал на у-ва с гаранция към оператори, явно купени точно от такива, които са ги взели на лизинг и са им ги препродали, а те си взимат малка горница, купувайки телефона доста по-евтино от пазарната. Доста хора когато са на зор дават апарати като S10 и подобни за по 600 лв. (примерно) просто защото са на зор - дали за някакво лечение, или спешно тръгване на път, т.е. за извънредни ситуации. От човек на зор си вземах джанти, които пазарно вървят по 700 лв. 18-ки за 380 лв., просто защото щеше спешно да заминава на път и му трябваха пари на момента, веднага.

Други просто подписват и вземат апарати с идеята да изкарат някой лев от тях без да плащат картата или лизинга, т.е. просто си гледат да ги дадат на някое такова магазинче, което да ги купи малко по-евтино от пазарната и да изкарат лесни "кинти". Имам приятели, които лично после се "наиграха" с ЧСИ и не повториха упражнението.

Та дори и от такива магазини може човек да се сдобие с читав апарат.
Цитирай
#34

(2020-06-01, 11:59:39)Kobrakobra написа:  Ами едни виждат логиката, други-не. Всеки с мнението си.

Аз пък нямам против за времето в което съм без телефон да ми се даде едно 5 годишно lenovo за единия viber и с малко търпение да отвори един прост doc или xls, друго не ми и трябва от такъв телефон. Че минал през 1000 ръце - спрейове за дезинфекция бол. Не е болка за умиране. Всеки преценя дали би приел такова у-во. Аз - да. Просто да не ми секва комуникацията и да не се налага временно сам да купувам такова у-во, защото после ще обира прах в чекмеджетата, а продажбата му вероятно ще е дълга и широка, или ще трябва да го дам по-евтино и вероятно ще съм на загуба.

Всеки си преценя - аз бих оценил такава възможност. Нямам очаквания да ми дадат S20 Ultra.
Всеки сам си преценя, ама не си преценя, защото няма такава практика. И дума "преценя" няма между другото. И аз утре ще оставя колата да сменят маслото на кутията ама няма да ми дадат заместващ автомобил.
Колкото до телефон - ако ти нямаш и един стар телефон, сигурен съм, че имаш приятел да ти услужи. Ти го изкара все едно света свършва.
Цитирай
#35

(2020-06-01, 12:29:13)vargala81 написа:  Да вземем телефона с който съм в момента за пример - LG G8s. Аз го купих от онлайн магазин за 695 лв. а Техмарт му искат 1299 лв. Почти двойно. Е трябва да съм напълно луд заради малко по-сигурната гаранция да го купя на двойна цена. 
Има и друг вариант, хем с валидна европейска гаранция, хем на добра цена. В момента в saturn.de телефона е 313 евро, което е около 600 лв. Гаранция от реномиран немски магазин. Поръчваш го през БГ посредническа фирма с немски адрес и доставка до България (има доста такива) и за една седмица е при теб с изрядни документи, които българския сервиз не би трябвало да не уважи, така както и сервизите в чужбина приемат телефони, закупени от България от официалните дистрибуторски мрежи като мобилните оператори и техноверигите.
(2020-06-01, 14:32:08)arrogant написа:  И аз утре ще оставя колата да сменят маслото на кутията ама няма да ми дадат заместващ автомобил.
Колкото до телефон - ако ти нямаш и един стар телефон, сигурен съм, че имаш приятел да ти услужи. Ти го изкара все едно света свършва.
Някои сервизи дават оборотни телефони. Но сервизи, а не операторите. Давам пример със Сръчко сервиз, оторизиран за повечето марки телефони. Преди няколко месеца мой приятел занесе там за ремонт Huawei Mate 20 и му дадоха оборотен P20, което си беше доста добре. Пак в същия сервиз друг приятел занесе някакъв Samsung A серия и пак му бяха дали някакъв оборотен. Разликата обаче е, че те са сервиз и имат налични оборотни телефони, които явно са били заменени с нови, след това отремонтирани и в последствие пуснати като оборотни. Или пък са били на витрина и после пуснати като оборотни. Обаче оператор трябва да даде оборотен телефон такъв, предназначен за продажба, което се подразбира, че няма как да стане. Те не са сервиз, за да имат налични телефони за даване, те са просто търговци и посредници. За това който иска оборотен телефон отива не в оператора, а в сервиза обслужващ марката, там му дават заместващ телефон ако иска, и на всичкото отгоре не чака за ремонт 20-30 дни, а обикновено не повече от 3-4-5 дни и телефона му е готов. Но това се случва само в големите градове с такива сервизи. Ако си в малко населено място си чакаш и то без никакъв заместващ телефон.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
Цитирай
#36

(2020-06-01, 12:38:15)fifth_root написа:  Е разликата е поне, че ако не свършат в срок си знаят: или парите, или нова. А при гаражните дали има тази практика? Освен, че както казваш, ремонтите са с китайски части и като казвам китайски, нямам предвид от добрите такива?
Напротив, на V20 смениха дисплея с оригинален (проверено с Dev Check). След година получи същия проблем. На G4 също би трябвало да е било оригинално дъното. То менте не знам дали има, но и такова да е, още си работи.
Въпросът е, че смяната на дисплей отне 32-33 дена. Оправда се, ме магазина не работил и бил в отпуск, но аз много добре знам защо се забави. Просто е чакал доставката на дисплея. Същата работа и с G4 на племенника, били в отпуск. Точно толкова се забави и смяната на аудио системата, 30 дни + още 2-3 дена за доставка уж от централен склад. Въпросът е, че поне ги поправят, или има такъв шанс. А от Алито директно отписваш и освен това се молиш да не мине митница. А все по-често стоките от там минават през митница и става все едно си го купил от тук.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#37

АлиЕкспрес съм го отписал дори за дреболийки. То аз и никога не съм считал за удачно от там да поръчвам по-сериозна стока.

Ако ремонтират така гаражните е добре, да им дадеш няколко дни бонус, макар че аз бих се замислил за КЗП в законовия срок.
Цитирай
#38

(2020-06-01, 15:08:18)ivan_vylka написа:  Има и друг вариант, хем с валидна европейска гаранция, хем на добра цена. В момента в saturn.de телефона е 313 евро, което е около 600 лв. Гаранция от реномиран немски магазин. Поръчваш го през БГ посредническа фирма с немски адрес и доставка до България (има доста такива) и за една седмица е при теб с изрядни документи, които българския сервиз не би трябвало да не уважи, така както и сервизите в чужбина приемат телефони, закупени от България от официалните дистрибуторски мрежи като мобилните оператори и техноверигите.
Много добра оферта, но когато аз го купувах цената беше по-висока или точно колкото от тук, не помня.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#39

Нещата са много прости.
Всички тези сайтове крият ДДС и затова цените са такива.
Никой от тях няма да ви уважи гаранция освен ако моделът не се поддържа от официален сервиз, например Хуавей.
Ако имате проблем с тази марка може директно да контактувате със сервиза.
Но всичко останали доколкото ми е известно нямат официални представители и съответно гаранцията ви е хвърчащ лист.
Затова ако не ви е проблем гаранцията и търсите най-ниска цена ползвайте, който и да е интернет магазин.
Ако държите на гаранция си вземете Хуавей или ползвайте доказани магазини!
Цитирай
#40

Да. По-добре от официални. Аз взех от някакъв сайт smartphone-bg.com сигурно не го пиша правилно и гаранцията ми се оказа към сервиз скайфон. Тия колко адреса имат не знам, но до колкото четох с гаранция към тоя сервиз май си е като и без. Та съм се заканил повече такова нещо не. Само от потвърдени, ако трябва ще взимам модела като падне цената ма поне да знам, че изгорили ще го поемат.

Изпратено от моят LM-G850 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#41

Skyfon не са несериозни, имам опит с тях, дори професионален, не само клиент-фирма. Не са толкова зле колкото си мислиш. То за всяко нещо може да се прочетат негативи. Те и комшиите ако ги питаш за мен няма да ме опишат златен, нито пък - аз тях...

Относно Huawei - да, имат си сервиз (последно "Сръчко" мисля, че беше, не знам защо някъде съм го виждал и към КК - Техномаркет, вече се обърках и аз...) , но не очаквайте да ремонтират всяко едно у-во. Не е ли предназначено за нашия пазар няма как. Голяма част от тези сайтове освен да крият ДДС внасят и от Китай, Дубай и т.н. и тези версии на смартфоните не получават ганрационно обслужване тук. Избягвайте ги. За 50-60 лв. разлика, дето къде ли не сте ги дали не си струва "пестенето". Не се знае на какви проблеми ще се натъкнете.
Цитирай
#42

Не само, ако не е предназначен за нашия пазар, ами и без фактура от магазин, който продава официално марката - няма шанс.
Цитирай
#43

Пичове реших да пробвам тоя сайт поради доста ниските цени и да ви кажа всичко мина ок. Поръчах във вторник вечерта и ми се обадиха в сряда преди обяд за потвърждение. Казаха ми доставка в петък или събота. Дойде в офис на спиди в събота и телефона си беше нов неразпечатан . Версията на тела е глобална/европейска и си бачка нормално. Цената на тела е със 70-100 лв по-ниска от на другите магазини. Как го правят не знам и не ме вълнува. Казаха ако има проблем гаранционен, че работят с Булграм , което е добре.[Изображение: 335d0029ed09b60b27a62983cbc619e8.jpg]

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
Цитирай
#44

(2020-09-14, 12:33:42)ivandmpk написа:  Пичове реших да пробвам тоя сайт поради доста ниските цени и да ви кажа всичко мина ок. Поръчах във вторник вечерта и ми се обадиха в сряда преди обяд за потвърждение. Казаха ми доставка в петък или събота. Дойде в офис на спиди в събота и телефона си беше нов неразпечатан . Версията на тела е глобална/европейска и си бачка нормално. Цената на тела е със 70-100 лв по-ниска от на другите магазини. Как го правят не знам и не ме вълнува. Казаха ако има проблем гаранционен, че работят с Булграм , което е добре.

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk


Я звъннете в Булграм и ги питайте дали работят със smartfoni.bg   Lol

 S7 > Mi 8 > Redmi Note 7 > Mi 9 > Mi9TRedmi Note 8 > Redmi Note 8 ProMi9T Pro > Redmi Note 9S > Redmi Note 9 Pro > Xiaomi Mi 10 lite > Xiaomi Mi 10 Note litePoco X3 > Мi10TPRO > Redmi Note 10 Pro > Mi11Xiaomi 11T Pro > 1+11 > S20+











Цитирай
#45

Достатъчно е да се провери в Булграм дали серийния номер е в листите им. Там ли е, няма никакво значение през колко прекупвача е минал апарата и кой го е внесъл.

iPhone 14 Pro
Цитирай
#46

Измислили са го те да сигурна гаранция само от официалните другото на риск. Иначе кой щеше да им плаща огромни пари щом може по-нормална цена. Щото 2016 s7 ми излезе от скайфон доста по-евтино от колкото щеше да ми излезе в техно или оператор. Ама като иде в повечето случаи за ремонт си блъскам главата.

Изпратено от моят SM-G960F с помощта на Tapatalk
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)