Здравейте, имам проблем с телефона на майка ми. Днес беше изключил без видима причина и при включване въртеше само логото и нищо не се случваше. Направих му хард ресет и изписа че телефона е заключен и иска парола. Смених и паролата в Mi account, но при въвеждане ми изписва това:
Моля за помощ!!!
LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Майка ми го купи от Технополис и този който завършва на...... 877 е нейният. Със сигурност аз съм и го акивирал, но нямам спомен какво съм въвеждал и къде.
LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
(Последна редакция: 2020-05-21, 17:33:42 от simeonov_74.)
Да обаче нямам идея с какво съм го обвързал. Понеже не съм много запознат с xiaomi може ли да ми кажеш как да го подкарам. Аз смених паролата в Mi account, но като се опитам да я въведа в това поле не се получава. Коя парола да ресетна???
LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цифрите на снимката са на акаунта и телефона към него. Ако не става с паролата на този акаунт, пробвай да го върнеш ако не си опитвал да го отключваш иначе те чака играчка . Не е нерешим проблем, но си е играчка.
Аз естествено съм забравил паролата на този
Mi account и я смених, но не става и с новата и затова попитах тук. Мога ли да флашна firmware на ново по този начин https://youtu.be/Gaohd1kXQos
LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
И да го преинсталираш, пак ще те пита за паролата на акаунта. Няма смисъл да го правиш. Парола се сменя от i.mi.com
Можеш да ресетнеш там по MI profile (който казваш че не знаеп), по телефонен номер или по email. Пробвай вариант две и три. Успех!
★ MI 11 ULTRA ★
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________
1 потребител изказва благодарност на Be6i4 за това мнение:1 потребител изказва благодарност на Be6i4 за това мнение • simeonov_74
Добро утро. Влязох в i.mi.com, но от къде се отключва? От там смених за пореден път паролата. Направи ми впечатление, че номера на акаунта и номера в телефона са различни, ако има някакво значение.
LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
(Последна редакция: 2020-05-22, 07:00:54 от simeonov_74.)
Има значение. Това, до което имате достъп не ви върши работа.
От i.mi.com не може да се отключи телефона.
И в текущото състояние не може да се отключи като цяло.
Трябва да се разбере другото ID (цялото) и да се впишете с него в i.mi.com за да се ресетне паролата.
Щом е обвързано с телефонния номер би трябвало да може да пишете на съпорта и да ви дадат другото ID, за да се възстанови достъпа до акаунта.
Все пак телефонният номер е ваш
1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение • amica
Има разбира се. Сменяш паролата на незнайно кой профил. Този в телефона определено е друг Mi Profile. Пробвай да ресетнеш с друг email адрес и друг телефонен номер. Дано този път да съвпада с този от телефона.
★ MI 11 ULTRA ★
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________
опитваш да се логнеш с телефона: 00359ххххххххх или +359
ако това не е онова, което е снимано на скрийншота ще излезе другото ID.
И пиши на съпорта на xiaomi за да ти дадат айди-то и да се логнеш
(Последна редакция: 2020-05-22, 09:49:24 от suffer.)
1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение • simeonov_74
Оф, оправих го. Благодаря на всички и най вече на suffer. Правилният начин е +359.........877. То не бяха e-mail, ресети и т. н. Като в един момент се омотах и забравих, къде и какво въвеждам.
LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
2 потребители изказват благодарност на simeonov_74 за това мнение:2 потребители изказват благодарност на simeonov_74 за това мнение • Be6i4, suffer
След хард ресета, първото което поиска беше wifi и аз го въведох, но и СИМ картата беше вътре. При многобройните ми опити мисля, че пробвах и без WIFI и пак мисля, че поиска да въведа кода (без да съм 100% убеден)
LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Не е от интернета. Информацията за акаунта се пази в офлайн дял и няма как да минеш без него (освен с отключен буутлоудър и къстъм ром).
Дори флаш с фасбуут и едл не помага
при всички положения трябва да закачиш телефона за интернет, за да го отключиш и съответно сменената парола ще бъде приета от телефона.
Просто преди ресет може да разлогвате акаунта и ако не можете да го направите значи нещо ви липсва и е добре още тогава да потърсите начин да си набавите потребителското име и паролата, за да не седите без телефон после докато се мъчите.