Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с Mi account
#1

Здравейте, имам проблем с телефона на майка ми. Днес беше изключил без видима причина и при включване въртеше само логото и нищо не се случваше. Направих му хард ресет и изписа че телефона е заключен и иска парола. Смених и паролата в Mi account, но при въвеждане ми изписва това:
 Моля за помощ!!!


Прикачени файлове Миниатюри
   

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
Аксесоари
#2

Тези номера твои ли са? С Отключван бутлоадер ли го купи?
[-] 1 потребител изказва благодарност на redsys за това мнение:
  • simeonov_74
Цитирай
#3

Майка ми го купи от Технополис и този който завършва на...... 877 е нейният. Със сигурност аз съм и го акивирал, но нямам спомен какво съм въвеждал и къде.

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#4

Ако си го обвързал с електронна поща може да ресетнеш паролата.
Цитирай
#5

Да обаче нямам идея с какво съм го обвързал. Понеже не съм много запознат с xiaomi може ли да ми кажеш как да го подкарам. Аз смених паролата в Mi account, но като се опитам да я въведа в това поле не се получава. Коя парола да ресетна???

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#6

Цифрите на снимката са на акаунта и телефона към него. Ако не става с паролата на този акаунт, пробвай да го върнеш ако не си опитвал да го отключваш иначе те чака играчка . Не е нерешим проблем, но си е играчка.
Цитирай
#7

Аз естествено съм забравил паролата на този
Mi account и я смених, но не става и с новата и затова попитах тук. Мога ли да флашна firmware на ново по този начин
https://youtu.be/Gaohd1kXQos

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#8

тази тема я Прочети внимателно. След това и тази https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=90967
Цитирай
#9

И да го преинсталираш, пак ще те пита за паролата на акаунта. Няма смисъл да го правиш. Парола се сменя от i.mi.com
Можеш да ресетнеш там по MI profile (който казваш че не знаеп), по телефонен номер или по email. Пробвай вариант две и три. Успех!

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


[-] 1 потребител изказва благодарност на Be6i4 за това мнение:
  • simeonov_74
Цитирай
#10

Добро утро. Влязох в i.mi.com, но от къде се отключва? От там смених за пореден път паролата. Направи ми впечатление, че номера на акаунта и номера в телефона са различни, ако има някакво значение.


Прикачени файлове Миниатюри
   

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#11

Има значение. Това, до което имате достъп не ви върши работа.
От i.mi.com не може да се отключи телефона.
И в текущото състояние не може да се отключи като цяло.
Трябва да се разбере другото ID (цялото) и да се впишете с него в i.mi.com за да се ресетне паролата.
Щом е обвързано с телефонния номер би трябвало да може да пишете на съпорта и да ви дадат другото ID, за да се възстанови достъпа до акаунта.
Все пак телефонният номер е ваш
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • amica
Цитирай
#12

Има разбира се. Сменяш паролата на незнайно кой профил. Този в телефона определено е друг Mi Profile. Пробвай да ресетнеш с друг email адрес и друг телефонен номер. Дано този път да съвпада с този от телефона.

 MI 11 ULTRA 
При забелязано нарушение на правилата на форума , моля ползвайте бутона "Докладвай" ! ____________________


Цитирай
#13

Пробвах и през е-mail на майка ми, моя и на детето и през трите не съвпада горният номер Bu
Какви други варианти имам?

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#14

опитваш да се логнеш с телефона: 00359ххххххххх или +359
ако това не е онова, което е снимано на скрийншота ще излезе другото ID.
И пиши на съпорта на xiaomi за да ти дадат айди-то и да се логнеш
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • simeonov_74
Цитирай
#15

Като гледам на скриншота е +359........
Как трябва да го въведа?

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#16

По един от двата начина.
Ако започнеш с нула има падащо меню и избираш държавата и добавя +359


Прикачени файлове Миниатюри
       
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • simeonov_74
Цитирай
#17

Оф, оправих го. Благодаря на всички и най вече на suffer. Правилният начин е +359.........877. То не бяха e-mail, ресети и т. н. Като в един момент се омотах и забравих, къде и какво въвеждам.

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
[-] 2 потребители изказват благодарност на simeonov_74 за това мнение:
  • Be6i4, suffer
Цитирай
#18

Да ползвам темата на колегата.
Имали смисъл да се ползва М акаунта.

Redmi note 7 4/64
Цитирай
#19

(2020-05-23, 10:22:10)bimmer7805 написа:  Да ползвам темата на колегата.
Имали смисъл да се ползва М акаунта.
Аз лично не го ползвам с него и без него все тая
[-] 1 потребител изказва благодарност на esil2 за това мнение:
  • bimmer7805
Цитирай
#20

А тоя телефон преди да ти поиска паролата, свързан ли е към интернет? Дали е въвеждано вифи, или да има сим карта с интернет в него?
Цитирай
#21

След хард ресета, първото което поиска беше wifi и аз го въведох, но и СИМ картата беше вътре. При многобройните ми опити мисля, че пробвах и без WIFI и пак мисля, че поиска да въведа кода (без да съм 100% убеден)

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#22

Не е от интернета. Информацията за акаунта се пази в офлайн дял и няма как да минеш без него (освен с отключен буутлоудър и къстъм ром).
Дори флаш с фасбуут и едл не помага
Цитирай
#23

А при смяна на парола? Въпреки, че сега видях, в този случай смяна на парола не е имало.
Цитирай
#24

при всички положения трябва да закачиш телефона за интернет, за да го отключиш и съответно сменената парола ще бъде приета от телефона.
Просто преди ресет може да разлогвате акаунта и ако не можете да го направите значи нещо ви липсва и е добре още тогава да потърсите начин да си набавите потребителското име и паролата, за да не седите без телефон после докато се мъчите.
Цитирай
#25

Може ли да се деактивира опцията за отключване на телефона с MI account, за не де налага при следващ хард ресет въвеждането му?

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)