Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с Mi account
#26

Да. трябва да го разкачиш(отпишеш) от телефона сега или преди ресета. И след ресета няма да го иска.
Цитирай
Аксесоари
#27

Това става през менюто Mi профил/Отписване, предполагам?

LG G3/Huawei P10 blue/Xiaomi Poco f2 Pro /Samsung s23/Iphone 15 PRO
Цитирай
#28

Извинявам се ако пиша в неправилната тема но след като прегледах всичките реших да попитам тук. Значи интерсува ме как работи кошчето в галерията, задължително ли е да ползвам ми акаунт и да съм синхронизирал снимките, и евентуално има ли друга алтернатива
Цитирай
#29

Здравейте хора и Честита Нова Година! Имам Mi 11 Lite 5G, който е заключен с ми акаунт, регистриран в телефона от опцията "ми акаунт" само с телефонен номер без емайл, който телефонен номер в последствие бе използван от другия ми Xiaomi телефон в приложението Xiaomi Home за друг ми акаунт от брат ми. Сега ми излезе, че е заключен ми акаунта ми и след много опити не мога да го отключа по стандартния метод в id.mi.com въвеждам цялата информация и все ми пращат смс че информацията е непълна. Вече се отказах по този метод, реших с програмата unlock tool . net тази която става за всички марки телефони, в YouTube е пълно с видеа как става отключването на bootloader и премахването на Mi акаунта, но не знам от къде да я изтегля. Ако някой знае ще е хубаво да направи тема по този въпрос. 
Моля помогнете! 
Благодаря!

https://youtu.be/DEIGZAsZs9Y


Прикачени файлове Миниатюри
       
Цитирай
#30

http://en.miui.com/unlock/
Цитирай
#31

От тук https://en.miui.com/unlock/index.html не се  ли тегли приложението на Xiaomi "mi unlock tool", аз го имам инсталирано, но с него какво мога да направя в моя случай?
Цитирай
#32

Aми във въпроса пишеше откъде се тегли.
Ако ти е въведен ми акаунта в устройството за отключване и можеш да се логнеш с него в ънлок тула можеш да отключиш.
Реално си търси акаунта. Пиши на Xiaomi, oбясни им, случая и дано ти дадат достъп до акаунта
Цитирай
#33

(2023-01-05, 14:45:37)suffer написа:  Aми във въпроса пишеше откъде се тегли.
Ако ти е въведен ми акаунта в устройството за отключване и можеш да се логнеш с него в ънлок тула можеш да отключиш.
Реално си търси акаунта. Пиши на Xiaomi, oбясни им, случая и дано ти дадат достъп до акаунта

Знаете ли къде мога да обясня проблема xiaomi имат ли онлайн чат? Aз им бях писал свободен текст във формата за забравена парола на id.mi.com, като попълних всичко без емайл понеже не бях използвал такъв, и те ми пратиха смса от снимката по горе ? Иначе ето какво ми излиза като вляза с акаунта на брат ми в mi unlock tool и вкарам моя телефон в usb то във фастбооот режим. Явно акаунтите са станали свързани някак си, понеже да припомня, беше използван един телефонен номер за два ми акаунта.

Ето тук попълних всичко което трябва без емайл и писах свободен текст в полето за обяснение, пробвах няколко дни и все ми връщат отговора от смса горе, за това се отказах за сега и търсех друг начин.

За това след гледане на видеа в youtube реших да пробвам с този програма, но повечето сайтове са пълни с вируси, чудех се някой пробвал ли я е изобщо?

(2023-01-06, 22:33:23)Mi11 Lite 5G написа:  Знаете ли къде мога да обясня проблема xiaomi имат ли онлайн чат? Aз им бях писал свободен текст във формата за забравена парола на id.mi.com, като попълних всичко без емайл понеже не бях използвал такъв, и те ми пратиха смса от снимката по горе ? Иначе ето какво ми излиза като вляза с акаунта на брат ми в mi unlock tool и вкарам моя телефон в usb то във фастбооот режим. Явно акаунтите са станали свързани някак си, понеже да припомня, беше използван един телефонен номер за два ми акаунта.

Ето тук попълних всичко което трябва без емайл и писах свободен текст в полето за обяснение, пробвах няколко дни и все ми връщат отговора от смса горе, за това се отказах за сега и търсех друг начин.

За това след гледане на видеа в youtube реших да пробвам с този програма, но повечето сайтове са пълни с вируси, чудех се някой пробвал ли я е изобщо?

ето примерно видео 



Прикачени файлове Миниатюри
                       
                   

Цитирай
#34

https://www.mi.com/global/support/contact
Цитирай
#35

(2023-01-07, 11:17:24)suffer написа:  https://www.mi.com/global/support/contact

Много благодаря, ще им пиша и ще върна отговор какво е станало  Smile!
[-] 1 потребител изказва благодарност на Mi11 Lite 5G за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#36

Дано се оправи всичко.
Цитирай
#37

(2023-01-07, 12:03:40)Mi11 Lite 5G написа:  Много благодаря, ще им пиша и ще върна отговор какво е станало  Smile!

Минало е месец и отговор нула. И аз имам сходен проблем с тези с извинения дебилски заключвания. В моят случай са 2 телефона Redmi на майка ми. Исках да ползвам старият и понеже вече не и трябва и го изтрих и сега е заключен. Никаква идея както ID е. Пробвах с нейният телефон и влезнах в сегашният и профил, но той е с различен ID. Явно и тук е станало припокриване и сега телефона става за вторични суровини. Казаха, че в сервиз може, но цената е 40 но може и 100лв. Пълна дебилщина. Има програма която май се справя, но не откривам крак за новата версия защото при старата липсва такава опция. Пише пробвайте безплатно, но безплатно значи безполезно понеже дори 1 устройство да отлючиш.

ПП:
Намерих ID-то понеже бях правил резерно копие на даните, но опита за възтановяването на паролата даде нулев резултат. Опита за нулирането и беше също нулев. Писах и директно ня тях. Ще сложа отгорвора и от двата опита. При директната връзка с тях искат и фактура която я майками пази, я не. Телефона отдавна не е в гаранция.
Някой знае ли как по дяволите ще рече: Purchase Channel? Телефона им казах, че е купен от Теленор и дадох снимка от кутията където си го пише.

-------------------------

Здравейте, 63******68!
Съжаляваме да Ви съобщим, че заявката, която изпратихте на 30/8/2023, не е преминала проверката.

Възможни причини:
Информацията за профила или вписването, която предоставихте, е непълна или неправилна
Информацията за предишната опция за възстановяване, която предоставихте, е непълна или неправилна
Ако тази заявка не беше изпратена от Вас, влезте в профила си и променете паролата си възможно най-скоро.
Този имейл е изпратен автоматично, моля, не отговаряйте.
Поздрави,

Екипа на Xiaomi Профил

---------------------------

Dear Sir/Madam,
Hello, Greetings from Xiaomi Customer Support! This is Grace.
Thanks for reaching out to us. Although we don't take unlock request for our users' privacy and safety concerns, we will spare no effort and help you to troubleshoot the issue.
Before we do troubleshooting steps, it will be very helpful if you could share some important information as below:
1. Purchase Channel:
2. Invoice/Purchase Proof: (If you don’t have this, please tell us the reason)
3. Photo of Activation Interface: (Please take a photo by the following instruction)
(1). Please reboot your device (If the device is not rebooted, Mi account information will not be updated.);
(2). Tap "Open Wi-Fi settings" and connect your device to Wi-Fi;
(3). Tap "Activate this device" to enter activation interface;
(4). Take a photo of the activation interface and paste the photo below or above your email reply.
With the above-mentioned information, we can pinpoint the source of the issue and find proper solution accordingly. Once we receive the above details, we will get back to you with further assistance.
Best Regards
Xiaomi Global Email Service
If you have any other questions, welcome to visit again. Always believe that something wonderful is about to happen!
Follow Twitter@XiaomiSupport to get latest product tips and service information. https://twitter.com/XiaomiSupport
Цитирай
#38

Реално нищо не пречи да изпълниш каквото искаш. Теленор трябва да могат да предоставят фактура, имат ги в системите, нищо не им пречи да изпринтят една. Другия вариант е да пазите договора, в който обикновено е вписано и устройството
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • batvanio
Цитирай
#39

(2023-08-30, 21:56:29)suffer написа:  Реално нищо не пречи да изпълниш каквото искаш. Теленор трябва да могат да предоставят фактура, имат ги в системите, нищо не им пречи да изпринтят една. Другия вариант е да пазите договора, в който обикновено е вписано и устройството

Това и ще направя ако не може да се открие фактурата/договора. Все пак майка ми обикновено след изтичане на гаранцията, а понякога и по рано хвърля тези бележки. Има мания да хвърля каквото и попадне.  Tooth Определено аз никога не бих купил телефон на ттази марка след това тяхно изпълнение. Недопустимо е да ти налагат подобни "защити" насилствено. Старият ми телефон на ZTE нямаше подобни простотий. Като имаше проблем си го нулирах без проблеми та дори го флашнах с по нова версия на Андройд (беше с 2.2 от Globul и дори бях времено сложил 4.1 свален от интернет) и оригиналният ROM на пройзводителя без проблем. Ако някой ми открадне телефона ще се притеснявам, че ще има достъп до всичките ми данни на телефона (пароли, контакти, дебитни карти...) , а не, че щял да го нулира и продаде. Тази така наречена защита не пази по никакъв начин тези данни. Дори екрана не ми е заключен на текущият телефон. Смятам, че защитата трябва да е по-избор, а не да се налага насилствено.
Цитирай
#40

Тези защити са ако ти го открадне някой да не може да се впише лесно.
По тая логика никой да не купува Apple - щото там масово също има потребители, които не си знаят акаунта и остават с тухла.
С извинение, ама производителят не е виновен, че потребителите не помнят какво пишат като си правят акаунти
Цитирай
#41

(2023-08-31, 07:13:23)suffer написа:  Тези защити са ако ти го открадне някой да не може да се впише лесно.
По тая логика никой да не купува Apple - щото там масово също има потребители, които не си знаят акаунта и остават с тухла.
С извинение, ама производителят не е виновен, че потребителите не помнят какво пишат като си правят акаунти


Не съм съгласен. Тези защити са пълна простотия и както казах трябва да са по избор, а не да се налагат насилствено. Аз като съм правил акаунда не съм знаел, че това ще блокира телефона. Тази защита се маха от менюто преди нулиране, но ако знаех първо, че има такава. Помисли и за друго. Тази така наречена защита иска WiFi. Ами ако модула на телефона за WiFi се скапе тогава какво? Телефона е създаден основно за разговори, а не за ровене в интернет. Няма интернет и телефона се прецаква и да помних паролата ако си го нулирал. И каква защита е като с правилен софтуер се маха за няма и 5 мин. Както някой беше казал и да я махнеш телефона може да се открие ако се свърже с мобилна мрежа понеже IMEI на телефона не подлежи на смяна. Не ми дадоха факура понеже нямам наторално заверено пълномощно от нотариус. Ега ти и с  извшнене изискванията за една фактура на телефон който не е в гаранция. Можеха да звънат на майка ми и я питат, имат и телефона понеже е и техен абонат. Дадох го на един сервиз и за 25лв ще го разблокират без нужда от цялата тази бумащина и простотий.

ПП:
Виновни са си и още как. Никой никъде не помня да е описвал, че акаунда може да блокира телефона при нулиране. С Wondershare dr fone в последната версия може да го отключи и още няколко марки телефони. Проблема е, че пробната версия реално не прави абсолютно нищо, а е само за украса.
Цитирай
#42

Щеше да си прав, ако потребителите изобщо ползваха възможността да си разгледат настройките на телефона при покупка.
Ако е изключено никой никога нямаше да си го включи, а при създаването на mi account помниш като те питаха дали си съгласен с условията?
Е, тези условия чете ли ги?
Щото аз не Smile
А там вероятно пише нещо по темата. Никой няма да вкара функционалност, без да си върже гащите.
Затова и тук, ако направиш нарушение на закона, без да знаеш, че е нарушение пак си виновен.
Неинформираността не те извинява.
А и не е нужно да се пише айфи при вписване, както и да се помни.
Акаунтът се прави по телефонен номер или мейл. И паролата е възстановима

Както и да е. Мисля, че имаме право да се оплакваме след като наистина сме се запознали с условията за ползване на Ми акаунт
Цитирай
#43

(2023-09-02, 08:13:36)suffer написа:  Щеше да си прав, ако потребителите изобщо ползваха възможността да си разгледат настройките на телефона при покупка.
Ако е изключено никой никога нямаше да си го включи, а при създаването на mi account помниш като те питаха дали си съгласен с условията?
Е, тези условия чете ли ги?
Щото аз не Smile
А там вероятно пише нещо по темата. Никой няма да вкара функционалност, без да си върже гащите.
Затова и тук, ако направиш нарушение на закона, без да знаеш, че е нарушение пак си виновен.
Неинформираността не те извинява.
А и не е нужно да се пише айфи при вписване, както и да се помни.
Акаунтът се прави по телефонен номер или мейл. И паролата е възстановима

Както и да е. Мисля, че имаме право да се оплакваме след като наистина сме се запознали с условията за ползване на Ми акаунт

Само дето профила се оказа, че не е обвързани нитото с телефон нито с поща. Както казах пробвах и двата метода за възтановяване без никакъв успех. (майка ми явно е загубила листа с паролата). Ако беше свързан нямаше да има какъвто и да е проблем. За вторият метод искат да е имало някаква активност в системата им, а след създаването на профила никога не е ползван профила. Още повече и при някой услуги доблирането прецаква всичко. Примерно ако си направи някой профил ползвайки твоята поща при забравена парола на пощата ти ще ти праща паролата на другият профил, а не на твоя и възтановяването става невъзможно. Имах такъв случай с профила в една програма сходна на Skype. Не беше мой проблем, а на една приятелка от чата. За условията пък кой въобще ги чете? То и на български са така написани, че трябва да си адвокат или нещо подобно за да ги схванеш, а какво остава ако са на чужд език. За нещо толкова важно трябва да е упоменато директно и подчертано. Както казах тази защита е пълна простотия. И какво ако не може друг да го отключи? С какво на теб ще ти помогне? Телефона така или иначе няма да си го върнеш никога. Какъв е смисълът? Като не може да го продаде цял ще го продаде за части. Освен това пак ще го напиша. Тази "защита" може всеки идиот както са казва да изключи стига да знае, че я има без програми или пароли и после да го нулира и продаде или каквото там иска да го прави. Та с какво това заключване помага? Защитата може с лекота да бъде преодоляна във всеки сервиз за телефони и с програма която е напълно законна на световно известна фирма. Сигурно се броят на пръсти както се казва хората собственици на телефони от тази марка който знаят, че има подобна "защита".


Писах го и предният път и пак ще го напиша. За отключване иска интернет през WiFi. Ами ако WiFi не ти работи тогава какво ще правиш? Не може никак да се потвърди паролата и телефона ще си остане заключен. И да си е твой теллефона и да си помниш паролата пак си прецакан.
[-] 1 потребител изказва благодарност на batvanio за това мнение:
  • suffer
Цитирай
#44

Намираш Wi-Fi, който ще работи. Всички производители изискват активен Wi-Fi сигнал, за да си направиш акаунт, да излезеш от него и прочие.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#45

(2023-09-03, 15:55:20)hazART написа:  Намираш Wi-Fi, който ще работи. Всички производители изискват активен Wi-Fi сигнал, за да си направиш акаунт, да излезеш от него и прочие.

Мисля, че не ме разбра. Говоря за повреден WiFi модул на самото устройство. Той е вграден и не подлежи на ремонт или подмяна. На един телефон и без интернет и работещ модул за SIM карти можеш да правиш достатъчно неща. Играеш игри, ползваш програми като PhotoShop, слушаш музика, гледаш клипове. Примерно един друг стар телефон на майка ми който има проблем със SIM модула и го заряза аз основно го ползвам като MP3 плеър и примерно да редя пасианси. На нея почнели да и прави номера телефон не го праща дори за ремонт, а директно го сменя. Или поне ако му е изтекла гаранцията. И баща ми така. Аз принципно смених старият понеже беше почти нейзползваем. Все пак сега бачка ама след като с много зор открих как да му сложа оригиналният ROM от производителя, а не този от Globul. Не работи перфектно, но спря да забива въобще.
Цитирай
#46

Съжалявам за двата последователни коментара, но вече не можеше да редактирам предният. Днес си взех телефона явно бяха ми объркали номера и за това не получих обаждане да си го взема още вчера. Няма заключване, но казаха, че ако го нулирам отново, пак ще се заключи.
[-] 1 потребител изказва благодарност на batvanio за това мнение:
  • Be6i4
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)