2020-05-30, 17:17:00
Да. трябва да го разкачиш(отпишеш) от телефона сега или преди ресета. И след ресета няма да го иска.
(2023-01-05, 14:45:37)suffer написа: Aми във въпроса пишеше откъде се тегли.
Ако ти е въведен ми акаунта в устройството за отключване и можеш да се логнеш с него в ънлок тула можеш да отключиш.
Реално си търси акаунта. Пиши на Xiaomi, oбясни им, случая и дано ти дадат достъп до акаунта
(2023-01-06, 22:33:23)Mi11 Lite 5G написа: Знаете ли къде мога да обясня проблема xiaomi имат ли онлайн чат? Aз им бях писал свободен текст във формата за забравена парола на id.mi.com, като попълних всичко без емайл понеже не бях използвал такъв, и те ми пратиха смса от снимката по горе ? Иначе ето какво ми излиза като вляза с акаунта на брат ми в mi unlock tool и вкарам моя телефон в usb то във фастбооот режим. Явно акаунтите са станали свързани някак си, понеже да припомня, беше използван един телефонен номер за два ми акаунта.
Ето тук попълних всичко което трябва без емайл и писах свободен текст в полето за обяснение, пробвах няколко дни и все ми връщат отговора от смса горе, за това се отказах за сега и търсех друг начин.
За това след гледане на видеа в youtube реших да пробвам с този програма, но повечето сайтове са пълни с вируси, чудех се някой пробвал ли я е изобщо?
(2023-01-07, 11:17:24)suffer написа: https://www.mi.com/global/support/contact
(2023-01-07, 12:03:40)Mi11 Lite 5G написа: Много благодаря, ще им пиша и ще върна отговор какво е станало !
(2023-08-30, 21:56:29)suffer написа: Реално нищо не пречи да изпълниш каквото искаш. Теленор трябва да могат да предоставят фактура, имат ги в системите, нищо не им пречи да изпринтят една. Другия вариант е да пазите договора, в който обикновено е вписано и устройството
(2023-08-31, 07:13:23)suffer написа: Тези защити са ако ти го открадне някой да не може да се впише лесно.
По тая логика никой да не купува Apple - щото там масово също има потребители, които не си знаят акаунта и остават с тухла.
С извинение, ама производителят не е виновен, че потребителите не помнят какво пишат като си правят акаунти
(2023-09-02, 08:13:36)suffer написа: Щеше да си прав, ако потребителите изобщо ползваха възможността да си разгледат настройките на телефона при покупка.
Ако е изключено никой никога нямаше да си го включи, а при създаването на mi account помниш като те питаха дали си съгласен с условията?
Е, тези условия чете ли ги?
Щото аз не
А там вероятно пише нещо по темата. Никой няма да вкара функционалност, без да си върже гащите.
Затова и тук, ако направиш нарушение на закона, без да знаеш, че е нарушение пак си виновен.
Неинформираността не те извинява.
А и не е нужно да се пише айфи при вписване, както и да се помни.
Акаунтът се прави по телефонен номер или мейл. И паролата е възстановима
Както и да е. Мисля, че имаме право да се оплакваме след като наистина сме се запознали с условията за ползване на Ми акаунт
(2023-09-03, 15:55:20)hazART написа: Намираш Wi-Fi, който ще работи. Всички производители изискват активен Wi-Fi сигнал, за да си направиш акаунт, да излезеш от него и прочие.