Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем с дисплея - премигване и мазане
#1

Здравейте 

От 5-6 дни ползвам С20 Ултра и имам странен проблем с дисплея почти от самото начало.

На почти произволен принцип, по няколко пъти на ден дисплеят премигва и размазва част от образа за секунди. Ако не се оправи от само себе си, то някакво минимално движение оправя положението. Най-често се случва, когато клавиатурата е включена и почвам да пиша, но не е изолирано само там. При браузване и други ежедневни операции също е възможно да се яви. Днес дори ми направи впечатление, че се случи на Always on Display, докато се зареждаше. 

Играх си с резолюциите (без най-ниската) както и честота на рефреш, но няма разлика.

Има ли някой, който е срещал подобен проблем?

Хич не ми се занимава с гаранции и силно се надявам да не е хардуерен проблем, въпреки че към момента май на там клонят нещата.
[-] 1 потребител изказва благодарност на bolgaryan за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
Аксесоари
#2

За съжаление Е!
Ще трябва смяна на дисплеят, не е от настройки
Единствено може да тестваш с връщане до заводски, ако случайно нещо е забили и го причинява, но лично аз се съмнявам много

Изпратено от моят Samsung S20U/ SM-G988B с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
[-] 2 потребители изказват благодарност на OGIER за това мнение:
  • Dowper, oxuboxu
Цитирай
#3

Да, не е нормално така да прави, попринцип когато се прави видео с телефон на друг телефон на дисплея се вижда такива трептения, но тук си е дефект.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 1 потребител изказва благодарност на hazART за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#4

Благодаря за отговорите.

Не става дума за трептения тип снимано с друг телефон, колкото за цялостно нарушаване на картината за много  кратък период. Дори в момента докато пишех тук за секунда премигна. 

Май е ясно на къде отиват нещата. Ще направя един ресет и после към сервиза... откъдето искат да правят диагностика 5 дни...
Цитирай
#5

Да, аз знам, но попринцип по този начин могат да се забележат само, но в твоя случай си е дефект.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#6

Чел съм че е най добре хард ресет с бутоните,а не фабрично нулиране през настройките.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk

Huawei P30
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#7

(2020-05-29, 15:55:32)DoryanY написа:  Чел съм че е най добре хард ресет  с бутоните,а не фабрично нулиране през настройките.

Изпратено от моят ELE-L29 с помощта на Tapatalk
Едно и също е, просто през бутоните се прави когато е забил до такава степен, че не можеш да стигнеш до менюто, за да го направиш от там.

iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivan_vylka за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#8

Преведох с Гугъл транслейта тази статия,какви са разликите. Двете термини фабрично нулиране и хардресет са свързани с настройките. Фабрично нулиране се отнася до рестартирането на цялата система, докато твърдите нулирания се отнасят до нулирането на всеки хардуер в системата.

Възстановяване на фабричните настройки: Фабричните нулирания обикновено се правят, за да се премахнат данните изцяло от устройството, устройството трябва да се стартира отново и изисква необходимостта от повторно инсталиране на софтуера. Възстановяването на фабричните настройки прави устройството отново да функционира в нова форма. Почиства цялата система на устройството. Вероятно се прави по време на актуализирането на нова версия на софтуера на устройството.

Хард ресет: Когато дадено устройство не функционира правилно, това означава, че настройката в устройството трябва да се промени, така че само част от устройството се нулира или рестартира в твърдия нулиране. Изчиства се цялата памет, свързана с хардуера, и актуализира хардуера с най-новата актуализирана версия. След твърдия нулиране процесорилите процесор рестартира приложението.
Ето статия https://android.stackexchange.com/questi...hard-reset
[-] 1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#9

^Малко ми се вижда грешно това.
При софт ресет(през настройките) се занулява устройството, но все още има много логове в системата. Също така може да се стартира устройството без акаунт.
Докато при хард ресет (с бутоните) опцията Wipe Data/Factory Reset трие данните в дяловете и цялата система. Тогава се активира и Андроид защитата, която изисква последния синхронизиран акаунт. След хард ресет може да се каже, че устройството е приведено във фабрични стойности.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Гост за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#10

Направих хард ресет, както се очакваше проблемът е налице, все така спорадичен. Ще се ходи по мъките от понеделник явно.

В този ред на мисли, някой има ли опит с подобен тип проблеми и решението им? Иначе казано, има ли шанс да ми заменят телефона или твърдо ще се мъчат да го поправят. За протокола, телефонът е закупен на 19ти Май.
Цитирай
#11

След хард ресет на чисто ли продължава да го прави? Искам да кажа, че не е изключено и някое калпаво приложение да прави мизерия или някоя твоя настройка.
Относно замяна, трябвало е да отидеш веднага и да направиш сцена ако мине номера - макар, че толкова скъп телефон с фабричен дефект би трябвало да го сменят веднага.
Аз лично, колкото и да е неприятна ситуацията не бих си го причинил да го давам в сервиз за 2-3 премигвания на екрана на ден.
Цитирай
#12

Телефон за толкова пари и да го търпи с премигвания? Не трябва да се случва никога Smile Отивай да ти го сменят или отремонтират. Едва ли е взет онлайн, но ако е, сигурно знаеш че до 14 дни можеш да го върнеш. Все пак се пробвай направо да ти го заменят. Успех!

Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
[-] 2 потребители изказват благодарност на any9 за това мнение:
  • Dowper, oxuboxu
Цитирай
#13

(2020-05-29, 23:58:44)bolgaryan написа:  Направих хард ресет, както се очакваше проблемът е налице, все така спорадичен. Ще се ходи по мъките от понеделник явно.

В този ред на мисли, някой има ли опит с подобен тип проблеми и решението им? Иначе казано, има ли шанс да ми заменят телефона или твърдо ще се мъчат да го поправят. За протокола, телефонът е закупен на 19ти Май.
Не, не заменят телефон.
Ще го оставиш в сервиз и ще сменят дисплеят и най вероятно батерията ( зависи как вървят в комплект)
Ако телефонът е до 3 дни след закупуването, на мен са ми го сменяли с нов ( в магазина където е купен ), но и това мисля че в България не е записано законово

Изпратено от моят SM-G988B с помощта на Tapatalk

(2020-05-30, 06:50:44)Vi70 написа:  .....
Аз лично, колкото и да е неприятна ситуацията не бих си го причинил да го давам в сервиз за 2-3 премигвания на екрана на ден.

Как да не го дадеш бе човек, аз и за едно на ден ЩЕ!
Първо тези неща обикновено се зачестяват във времето и второ водят други последствия.
Когато нещо е дефектно се използва гаранцията

Изпратено от моят SM-G988B с помощта на Tapatalk

When a man lies, he murders some part of the world
[-] 2 потребители изказват благодарност на OGIER за това мнение:
  • Dowper, oxuboxu
Цитирай
#14

(2020-05-30, 08:15:16)OGIER написа:  

Как да не го дадеш бе човек, аз и за едно на ден ЩЕ!
Първо тези неща обикновено се зачестяват във времето и второ водят други последствия.
Когато нещо е дефектно се използва гаранцията

Изпратено от моят SM-G988B с помощта на Tapatalk
Напълно съм съгласен, дори и за половин премигване. Изхождам от там, че в сервизите е такава свинщина, и не се знае на какъв "специалист" ще ти попадне телефона.
Неприятна случка. Нека му го оправят бързо и да не виси един месец в сервиз.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Гост за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#15

Тъпа ситуация, много при това.

След ресета не бях инсталирал нищо, с изключение на стандартния пакет от апове, които идват с телефона - самсунг, гугъл и майкрософт бъндъли. От снощи до днес ми го направи 2 пъти номера, първият път беше докато коментирах пост във фейсбук и ми бутона за потвърждение ми бе покрит с черно петно. Скролнах малко и се оправи. Втория път беше при скролване в туитър, където пак се появиха за секунда някви премигвания с цветни черти/точки.

Интересното е, че до сега един път не се е случило по време на видео, където очевидно дисплея е доста активен и го наблюдавам продължително от порядъка на час+, та си мисля, че е нещо свързано с работата на дисплея, от колкото самия дисплей.

Пробвах да рънвам някви тулове за диагностика от Самсунг, т.е. *#0*# и сходния вариант в Самсунг мембърс, но те изглеждат доста повърхностни и няма какво да хванат.

От Технополис директно си заявиха, че замяна се случва след оторизиране на Самсунг и техен сервиз.

От цялата ситуация най-тъпото е, че където и да отида с претенция, шансът да репродуцирам проблема и да го покажа лице в лице е доста минимален.

Докато писах предния коментар успях да възпроизведа проблема или поне част от него и да го заснема. Това са същите петна, за които споменах горе.

https://linksharing.samsungcloud.com/L6k6Gh7y2WjN
[-] 1 потребител изказва благодарност на bolgaryan за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#16

Използвай си гаранцията, пък каквото стане, нали е затова, не слушай vito, гаранцията е право, което трябва да използваш, а и както казва orier, днеска са тези петна, утре може да е целия дисплей.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 1 потребител изказва благодарност на hazART за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#17

Има ли някакво развитие по случая? Аз имам същия проблем.
[-] 1 потребител изказва благодарност на HuKu13 за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#18

(2020-06-05, 22:52:21)HuKu13 написа:  Има ли някакво развитие по случая? Аз имам същия проблем.
Producenta е писал в дриг раздел : 

След поредното изтриване на chrome кеша, засега не се е появявал проблема.

When a man lies, he murders some part of the world
[-] 1 потребител изказва благодарност на OGIER за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#19

Здравейте всички,

Дадох телефона в сервиз на Самсунг миналия понеделник и днес ми дадоха протокол за замяна с нов, който в момента настройвам Smile

Благодаря на всички включили се в темата.

Поздрави
[-] 4 потребители изказват благодарност на bolgaryan за това мнение:
  • dika, NaniG, OGIER, oxuboxu
Цитирай
#20

Е това е чиста работа и добре че се възползва от гаранцията.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 2 потребители изказват благодарност на hazART за това мнение:
  • Dowper, oxuboxu
Цитирай
#21

(2020-06-09, 12:16:12)bolgaryan написа:  Здравейте всички,

Дадох телефона в сервиз на Самсунг миналия понеделник и днес ми дадоха протокол за замяна с нов, който в момента настройвам Smile

Благодаря на всички включили се в темата.

Поздрави
Извадил си късмет, това се случва адски рядко. 
Най-вероятно нямат още доставени части ( поне на мен само това ми хрумва като причина ) 
Със Здраве и дано нямаш никакви грижи повече с новата бройка  Tummenupp

When a man lies, he murders some part of the world
[-] 1 потребител изказва благодарност на OGIER за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#22

Какъв късмет, 2 часа след като приключих с тази драма  ми се сгъна хбоксът и вече пътуването към сервиза в... Унгария ?

Шегата настрана, наистина се надявам да не е късмет, а практика, защото е абсурдно да се ремонтира телефон с фабричен дефект дни след закупуването му. И тук не говорим дори за цената му, която не би следвала да е фактор.

Факт е, че всички бяха много мили и се държаха професионално (с изключение на един пич от кол центъра, но това е друга тема) - както Самсунг България така и сервиз 4U. Още с предаването на телефона в сервиза, веднага след обяснението на проблема и най-вече прегледа на документите, жената която го прие каза, че вероятно ще подаде молба за замяна, която следва да бъде одобрен от Самсунг както и се случи.
[-] 1 потребител изказва благодарност на bolgaryan за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#23

(2020-06-09, 22:53:35)bolgaryan написа:  Какъв късмет, 2 часа след като приключих с тази драма  ми се сгъна хбоксът и вече пътуването към сервиза в... Унгария ?

Шегата настрана, наистина се надявам да не е късмет, а практика, защото е абсурдно да се ремонтира телефон с фабричен дефект дни след закупуването му. И тук не говорим дори за цената му, която не би следвала да е фактор.

Факт е, че всички бяха много мили и се държаха професионално (с изключение на един пич от кол центъра, но това е друга тема) - както Самсунг България така и сервиз 4U. Още с предаването на телефона в сервиза, веднага след обяснението на проблема и най-вече прегледа на документите, жената която го прие каза, че вероятно ще подаде молба за замяна, която следва да бъде одобрен от Самсунг както и се случи.
Ще се радвам и аз ако са си променили политиката по този въпрос

Може ли да ми кажеш по подробно, с кой си говорил и най-вече в кой сервиз са били така любезни и професионално подходили  Smile

When a man lies, he murders some part of the world
[-] 1 потребител изказва благодарност на OGIER за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
#24

Сервизът, който използвах беше Сервиз за Теб (service4you.bg), един от оторизираните на Самсунг в София. Избрах го, защото локацията ми е сравнително удобна за мен - на Андрей Ляпчев между Младост и Дървеница.

За съжаление не помня имената на хората с които разговарях, но наистина се държаха мило и се опитваха да съдействат за ускоряването на процеса по замяната, въпреки на моменти леко нервното ми отношение.

Номерът при замяната е, че минава очевидно през няколко нива на одобрение - сервизът изкарва становище за проблема, дава препоръка за замяна и после се чака Самсунг България, Румъния и/или Корея да кажат да, докато може сервизът да даде протокол за замяна.

Опитвайки се да ускоря очевидно тежкия процес по замяна няколко пъти говорих и с кол центърът на Самсунг, където също срещнах доста мили хора готови да помогнат, с изключение на едно момче, което ме изкара извън кожата до степен такава, че да пиша директно Самсунг България във ФБ. Факт е, че и от там реагираха почти светкавично и ескалираха случаят, което може и да е помогнало за по-бързото решение, а може и просто да са ме захаросали със сладки приказки, но е определено знаеха как да се държат с клиенти.
[-] 4 потребители изказват благодарност на bolgaryan за това мнение:
  • Dowper, NaniG, OGIER, oxuboxu
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)