Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Виваком, Великата фирма
#51

Не се жалвам. Направил съм каквото трябва. Просто е крайно време да се започне да се дава гласност. За това съм пуснал темата. Ако я прочетат 10 човека, те ще кажат на още 10 и т.н. Пуснал съм темата, точно в този форум, защото го уважавам. Уважавам хората, които са регистрирани тук. Имам си мое лично виждане. Не подценявам другите форуми.
Дано никой не попадне в моята ситуация. Поздрави и успехи на всички !
Цитирай
Аксесоари
#52

Е не се съмнявам, че все пак щом си там с мислта че близо месец ще си без у-во значи е ясно, че има дефект.

Както и да е, надявам се такива случаи да бъдат сведени до минимум или изобщо да не се случват (което няма как да стане). Най-лоши са дефектите, които се проявят когато им скимне а не при определени обстоятелства, които да демонстрираш на консултанта. Но все пак не виждам защо да не се вземат за диагностика - ще постои няколко дни, ще се наблюдава и разбере.

Но...да, свършен е факта вече. Все пак бъдете по-настоятелни или контактувайте директно със сервиза по гаранционна карта.
Цитирай
#53

Не ме бърка да драсна няколко реда, как са се развили нещата. Но твърдо съм решил, да взема едно Sony Z5 двайста употреба, като резервен апарат. Че до сега я карах на принципа: счупи, купи. И в момента съм с двупотопен телефон, на дърва и въглища. Но, гледам положително на нещата. Не е абонат към зарядното. Може и сметката за тока да падне.
Цитирай
#54

@Kobrakobra служители като във случката винаги ще има и дефектирали устрвойства също. Просто като случиш на такъв не трябва да си тръгваш от офиса, а да попадеш жалба за лошо обслужване, да искаш среща с управител и т.н., а не да се пише във форум в който ще бъде прочетено и на следващия ден забравено, а и форумците нямат правомощия да "възпитат" служителя, а само шефовете на въпросния служител, но като няма жалба няма проблем и въпросния служител ще си продължи работата по същия начин.
Цитирай
#55

(2020-06-19, 10:24:33)ndsbg написа:  а не да се пише във форум в който ще бъде прочетено и на следващия ден забравено, а и форумците нямат правомощия да "възпитат" служителя, а само шефовете на въпросния служител
Не мисля, че авторът е искал да превъзпитаваме служителя, а просто да сподели и всъщност е много вероятно да помогне на някого в бъдеще, защото доста колеги дадохте мнения. Става ясно, че при такава ситуация не трябва да се напуска офиса. Проблеми с некоректни служители съм имал и в Технополис, и в Теленор, но след като потърсиш управител, както ти каза, отношението рязко се променя, проблемът се разрешава и по живо по здраво.

NeXus 5  ---> NeXus 5X | Pixel 5 Sorta Sage[Изображение: rh3XAulR_t.jpg]






Цитирай
#56

Именно. Имах проблем с една SD карта закупена от техномаркет. Върнах се още на следващия ден и служителя твърдеше, че не е купувана от там, въпреки че му показвам касовата бележка. Извиках управителката и веднага ми я смениха.


Samsung Galaxy A54 5G и LG V20/G8s
Цитирай
#57

(2020-06-19, 10:40:58)Nikola.Kolew написа:  Не мисля, че авторът е искал да превъзпитаваме служителя, а просто да сподели и всъщност е много вероятно да помогне на някого в бъдеще, защото доста колеги дадохте мнения. Става ясно, че при такава ситуация не трябва да се напуска офиса. Проблеми с некоректни служители съм имал и в Технополис, и в Теленор, но след като потърсиш управител, както ти каза, отношението рязко се променя, проблемът се разрешава и по живо по здраво.

Не винаги управител решава проблема, понякога именно те подтикват служителите към подобно поведение. Понякога казвам, не винаги. В крайна сметка целта на всички е еднаква без значение от поста им - всеки е там да печели. Аз и нагли управители съм виждал, преди години една патка в Теленор ми вдигна нервите. Телефона видно беше ре-пакетиран, в галерията имаше снимки на някакви пубери и явно е бил на стената доста време. Плащам за нов, не за мостра... ако исках мостра, щях да искам и отстъпка (мостра лаптоп съм купувал преди време с остъпка без никакви ядове). Нов бил, та нов...накрая бил стоял само 2 седмици....абе откъде да знам дали не е бил и 4 месеца, аз плащам за батерия на 0 цикъла, за нов, не за ползвано.... та с хиляда викания , докато не станаха за резил пред другите си клиенти едва склониха да се смени. 

То е ясно, че дефектни уреди винаги ще има, винаги ще има и тарикат-клиенти, и тарикат-служители, и тарикат-управители дори... сценарии всякакви. 

А, че е писано във форума - да , ние не можем да променим обстоятелствата, но е добре да се спомене и пише. Не се съмнявам в дефектноста на апарата - никой със здрав телефон няма да се лиши от него за месец, ако е здрав.

Единствено съм против цялостното окачествяване на една фирма заради няколко служителя. Скоро бях в Технополис, сега за лятото подменям телевизор, лаптоп (скроо писах за проблема с Windows 10, който заедно разрешихме, благодарско на всички помогнали) и т.н. И там ми направи впечатление служител , на който му зададох доста въпроси относно и лаптопа, и телевизора - обясняваше и то не по задължение, а наистина с ентусиазъм, с усмивка, отговори на всеки въпрос изчерпателно и ми направи много добро впечатление. Питах го и на едни смарт гривни, SSD и други неща, които купувам напоследък - нямаше нещо на което да не отговори. Компентно и услужливо момче.
После попадам на някакъв , който на всеки втори въпрос ми отговаряше с "ми де да знам пък аз, виж какво пише"...изобщо никакъв интерес да помогне в избора.

Така, че отдавна не съдя по служителя за веригата. Да, би трябвало работейки там обслужването да е максимално унифицирано и добро, но не може да се пренебрегне и човешкия фактор - ние просто сме си различни. Не искам да казвам за дадена верига, че е кофти , защото така обиждам и компетентните, работещи с желание и наистина знаещи много в тази сфера като това момче, за което говорех - защото всички носят логото на веригата.

Във Виваком по същия начин съм попадал на тулупи, и на супер готини. Една мацка има в Созопол, не се сещам за името, в тамошния офис - направо с кеф подписах миналата година, помогна в избора на тогавашния телефон, едно обслужване "от-до". В други офиси те гледат като овце, сакън да не им прекъснеш лафа...

Те така.
Цитирай
#58

Много изкривено е да представиш нещата, че някой "възпитава" някого чрез форум, пълна грешка - ние само осбъждаме и споделяме. Нещата се случват на място, така е и като се случи - какво - да не превъзпитаваме служителя, ама той нас да ни обяснява врели-некипели, така ли? То е ясно, че като леке/тъпанар, трябва по-честичко да му се слуват ситуации, че да се промени малко, но за негово добро дори ще е да не се стига винаги до управител, защото нима не сте попадали на леке/тъпанар, който е управител? То и медиите не са власт, ама са коректив на властта, нали? Така че дори да не съм привъженик на "клиента винаги има право", защото не може винаги да е прав, то макар да звучи като все едно Валери Божинов го е казал, клиентът е прав когато е в правото си. А служителят има свои задължения.

Пазарува жена ми в... (един магазин), обаче като отива на касата се оказва, че й е откраднато портмонето портмонето. Понеже количката е с доста неща, касиерката й казва, че може да я отдели встрани, ако тя се върне след малко, за да плати като си изтегли от банков клон, което жена ми и прави в рамките на около половин час. Само че изненада - количката вече не е на касата, а е разтоварена. На въпроса защо - ами била се забавила. А на въпроса колко е времето, в което се счита, че не се е забавила - ми нямало такова. А на следващ въпрос, как е преценила, че се е забавила, като нямало определен такъв период, следва мълчание. Дори изключвам, че са я видяли, че е с малко дете, та да направят някакъв жест и да позадържат кошницата с покупки. Такъв служител си го храниш на момента, подаваш и жалба. Това че работи и че е служител не му дава право да е тотален тъпак. "Сори" - грозни думи, ама истината е грозна.

При конкретния случай с оператора, да се върна все пак на него: а като сутринта му е отказал да приеме устройството, то човекът как може да докаже, че е отишъл, поискал е, но му е отказано? Аз бях питал в офис на един оператор дали адреса, където искам да преместя услугата, има оптика - тя ми каза, че има, ама трябвало и да си удължа срока на договора с 5 месеца - беше ми ясно, че това е нейно съчинение, за да си гони нейн таргет, ама как да го докажа, устно казано, ако ще се оплача? А сещайте се как пък ще ми го извади писмено това становище.

Друг оператор: жена ми ходи в офис, за да преподпише договора в последния месец от настоящия й - казаха й, че не може, трябвало да изтече и тогава. Отидохме в друг офис и познайте - можело. Какво сега да доказвам ако ще се оплаквам от първия? Просто има специфики, които понякога предопределят и евтините трикове, които пък предопределят нашата ответна реакция.

Преподписваш договор, искаш модел Х, ама син цвят. Казват ти, че го имат само бял и сив примерно, така че ако държиш на цвета, да отидеш в друг офис. Отиваш в друг офис, същото нещо, само че ти казват: ще ви го поръчаме от еди кой си офис, където го има, елате след еди колко си дни, за да си го вземете. На едни им се занимава, на други - не.
Цитирай
#59

Здравейте отново ! Телефончето пристигна от рекламацията. Преинсталирано. Направени всички тестове с прикрепени документи. Предстои да разбера, дали ще направи същият проблем. Това е от мен. Благодаря на всички включели се в темата !
П.С. Не им пускайте аванта.
Цитирай
#60

Здравейте колеги. Ще изпозвам темата за да не създавам нова. В неделя си пречупих оптиката още до входната врата. Така я бяха прекарали, че постоянно влизаше между вратата и касата и най- накрая стана белята. От тук започва драмата. В понеделник вечерта идва техник и ми казва ами аз не знам как да го оправя това утре ще назначим нов екип о.О... добре викам си една вечер не е нищо. Идва на сутринта момче, което питам дали ще преокабелят а той не не ще свържа двата края с някаква букса не помня какво ми каза. Имаше ТВ и интернет след това, прибирам се от работа пак няма. На черната им кутийка свети увидителния, който индикира за прекъсвания пак по трасето. Днес ОТНОВО очаквам екип и се надявам да си връшат работата защото от три дена нямам интернет, който ми трябва страшно много. Въпросът ми е ако днес пак не го оправят както трябва и имам проблеми, мога ли да подам някъде жалба където да си прекратя договора поради некачествено предоставена услуга три пъти, без да плащам неустойка или поне да подам сигнал на някакво по високо ниво, защото съм на ръба вече да избухна и ако днес пак е същата работа просто не знан.

Samsung S 24 Ultra 256GB. Titanium Grey
Цитирай
#61

Ами трябва да прочетете клаузите на подписаният договор и да прецените имате ли правно основание да стартирате прекратяване на договора. Самата оптика не се свързва така лесно, ползват се специални устройства за сдвояване на оптични влакна, а с тази техника работят специализирани групи. Предполагам това бави възстановяването на оптиката.
Цитирай
#62

@justvank0, макар че вината е твоя, можеш да поискаш да изчислят колко пари да ти отбият от месечната такса за времето, в което са се бавили поради тяхната некомпетентност. На Виваком техниците са си калпави.
Цитирай
#63

За пет дни без нет няма да отбият повече от 5 лв. от месечната сметка. Не си струва човек да се занимава за 5 лв.
Цитирай
#64

Е толкова, ама това е, което може да поиска поне, а ако е по-обигран и да получи за месец (или току-виж повече) някой платен канал. С КЗП не знам как стои въпросът в тези случаи, трябва да си го провери сам.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)