Сетих се, че някой ще се хване на това.
Надути цени.... виж, за мен цената не е единствения фактор. Факта, че примерно любимата ми техно верига работи и в неделя до 7:30 а делничните чак до 8:30, факта, че вътре всички момчета и момичета са супер компетентни и винаги са ми помагали в правилния избор, консултирали са ме (дори понякога разговорите са ставали по 20+ минути, съвети и т.н.), факта, че мога да видя всичко, което искам и повечето от нещата да ги изпробвам (нямат проблеми да ръгна флашка с мой клип в телевизор и да видя каква картина ще извади, предвид, че рекламните клипове на всички ни е ясно, че са напомпани цветово) и т.н. и т.н.
Ето, давам конкретен избор. Отивам за нетбук. Прибирам се вкъщи, но не знам , че Windows 10 е толкова тежко нещо и с няколко ъпдейта ще остави 32GB SSD-то почти празно, а избрах точно този и сега си пиша от него. Имах и тема за спирането на ъпдейтите скоро в общия раздел. Вечерта на покупката нещо се прецака с някой от ъпдейтите и лаптопа не тръгна повече - набиваше някаква грешка. Сега, да хвана да преинсталирам и да се мъча сам, при положение, че е в гаранция (първи ден още) и, че Windows е лицензиран... запалих колата, закарах го на момчетата и ми казаха да изчакам около час. Преинсталира го човека, направи всичко необходимо, даде ми съвети. През това време тъпчех принцеси отвън, пуших и разглеждах магазина (не пушейки, очевидно
) . Не ми е вземана нито една стотинка за това (2-те принцеси ги платих де
).
Та това ми е мисълта - купувайки от тук получавам продукта веднага, получавам следпродажбена поддръжка и сервиз веднага, без да чакам да ходи в Китай а и в магазина, от който пазарувам ги познавам повечето и това ми е допълнителен плюс , че сме на "ти". Всичко това е една добавена стойност. Вместо да си хапвам и да разглеждам щях да седя в нас с флашката в ръка и да преинсталирам, да ръгам драйвери и не знам си какво още.
Същото важи и за всякакъв вид съвети и поддръжка на друга бяла и черна техника. С тази цена купувам не само стоката, но и разположението на консултанти и сервиз винаги и на момента, когато реша. И ако влезе в сервиз да получавам навременна информация какво, що и кога ще си го получа.
Та такива работи. Но всеки прави собствения си избор. Не съдя никой или пък не искам да правим в тема за икономиката. За цената си и цялото обслужване , което получавам смятам, че съм доволен. А това е най-важното. Пари се изкарват, времето ми е по ценно от това да решавам проблеми.