Анкета: От коя от тези 3 онлайн платформи сте останали най-доволни при покупка? - Нямате права да гласувате в тази анкета.
AliExpress
50.94%
27
50.94%
eBay
9.43%
5
9.43%
Amazon
18.87%
10
18.87%
Никога не съм пазарувал от тези 3 онлайн платформи
20.75%
11
20.75%
* Вие гласувахте в анкетата Резултатите

Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

От коя от тези 3 онлайн платформи сте останали най-доволни при покупка?
#1

[Изображение: Aliexpress-Ebay-Amazon-Main.jpg]

От коя от тези 3 онлайн платформи сте останали най-доволни при покупка?

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
Аксесоари
#2

Трябва да имаме право да избираме 2 опции, редовно пазарувам от Амазон, но съм оставал доволен както от ибей, така и от алито, въпреки че нямам много опит с китайците.

NeXus 5  ---> NeXus 5X | Pixel 5 Sorta Sage[Изображение: rh3XAulR_t.jpg]






Цитирай
#3

Не мога да кажа, тъй като от eBay не съм пазарувал (освен пък да нямам спомен), от Амазон веднъж и всичко си беше изрядно (първите ми блутут слушалки през 2013-а, които работеха и 2019-а, докато малкият не ги загуби мистериозно в един магазин), а от АлиЕкспрес имам много поръчки, но основно за дреболии и последната една година повечето са все с диспути и проблеми, но ако седна да задълбавам в разсъждения за китайците ще се отклоня много. Иначе онлайн пазарувам много и от поне 10 години насам.
Цитирай
#4

Nikola никога не си правя анкетите с повече от едни отговор, защото не виждам логика, а и тука има 3 избора, не са 30, все пак едни трябва да надделее.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 1 потребител изказва благодарност на hazART за това мнение:
  • Nikola.Kolew
Цитирай
#5

При мен надделя ибей, не защото амазонци са по- лоши, а защото имам по-малко покупки от там!

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#6

А някои предпочитат Aliexpress, защото идва по пощата, докато другите 2 идват с доставка.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#7

(2020-07-02, 12:30:45)hazART написа:  Nikola никога не си правя анкетите с повече от едни отговор, защото не виждам логика, а и тука има 3 избора, не са 30, все пак едни трябва да надделее.
Да, отначало не се замислих, защото ползвам и трите сайта, но си прав едното винаги е малко повече, все пак е добре да маркираме и най-ползваният сайт, пък и от три опции, една е достатъчна.
(2020-07-02, 21:36:13)hazART написа:  А някои предпочитат Aliexpress, защото идва по пощата, докато другите 2 идват с доставка.
Лично аз ползвам куриерска фирма посредник и доставката ми излиза под 10 лева, а поръчката идва в рамките на 10 дни.

NeXus 5  ---> NeXus 5X | Pixel 5 Sorta Sage[Изображение: rh3XAulR_t.jpg]






Цитирай
#8

Не съм ползвал и трите, но имам регистрации само в amazon и aliexpress.
Тъй като някои неща в Amazon ми се оскъпяват с shipping-а ... излиза, колкото да си го купя на близка/подобна цена от България, докато с Aliexpress нещата не стоят така и ми е по-изгодно като цена (не казвам, че всичко е 100% само изгодно спрямо другите, но масовото това се търси).
За 1 година и нещо откакто пазарувам съм доволен от Aliexpress - коректни са, а когато някой се опитва да спечели на мой гръб като пробутва ментета; алтернативни стоки от посоченото в сайта; пропусне срока за доставка винаги са се отзовавали в моя полза (разбира се не злоупотребявам с това въпреки, че на теория мога, а само когато в ситуацията реално съм принуден да го направя - тогава).

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#9

Пазарувала съм единствено от Ebay и затова маркирах тази опция. Всичко е пристигало на време и не съм имала проблеми.

Samsung Galaxy S10 Plus Prism White and Second Phone Nokia E 72
Samsung Galaxy S III Marble White -> Samsung Galaxy S 6 White Pearl ->
Цитирай
#10

При нормални обстоятелства платформата на Алибаба е най-продуктивна.

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
[-] 1 потребител изказва благодарност на alexbg67 за това мнение:
  • milenvn
Цитирай
#11

А как става връщането при Ebay и Amazon, като в Aliexpress ли?

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#12

(2020-07-03, 10:21:18)alexbg67 написа:  При нормални обстоятелства платформата на Алибаба е най-продуктивна.

Да, преди време нямаше никакви ядове и забавяне. Но като гледам какво все повече се споделя от потребителите тук... Наистина съм склонен да давам повече пари за сигурност, в крайна сметка евтиното винаги има аспекта на такова. Честно казано, най-големите ми попадания при китайците са за спортни стоки - протектори за пищял, шорти за кик/тайбокс, рашгардове - качествени на двойно до тройно по-ниска цена от тук. Но на този етап рискът не е оправдан, особено ако един, примерно, рашгард от там е 35-40 лв., като му платя и ДДС и го чакам 1/4 от годината (като че с керван пътува) - ми то по-добре от тук да го купя за 80, 'бах тия 10-15 лв. спестяване. Та в този ред на мисли, на цена може китайците да са безспорни лидери, но на качество на услугата eBay и Amazon са класи отгоре.
Цитирай
#13

Определено за спешни поръчки АЛИто отпада от класацията, но пък от Бея, ако си проспиш срока гориш, като кибритена клечка. Нещата са относителни и не подлежат на сравнение, защото при това положение трябва да се добавят ОЛХ, Базар, Ало и тнт...

VOG-L29, HW GT 4, KM6 Deluxe, KM2 Pplus Deluxe, Mi TVBox S 4K, Mi TVStick 4K 
[-] 1 потребител изказва благодарност на alexbg67 за това мнение:
  • milenvn
Цитирай
#14

Амазон за по-скъпи и качествени стоки, защото с по-евтини неща не ми се връзва цената на доставката. За тях ползвам Али експрес, но от там докато пристигнат повечето неща може вече да не са ти необходими.

Samsung Galaxy S21 Ultra 16/512 Phantom Black/Iphone 13 pro max 512 gb Space Grey/ Honor Watch GS Pro/ Apple Airpods Pro/Mecool KM6 Deluxe.
Цитирай
#15

За това точно имах спор със сина ми! Купуваш си флагман/даваш торба с пари/, поръчваш си кейс от алито. Обаче докато дойде 4 месеца/естествено не е така във всички случаи/ ти или си сменил апарата/за справка голяма част от съфорумците/ или си го изпуснал вече и не ти е необходим. Да не казвам, че има вероятност и да не дойде!

времето е като парите - никога не стига
[-] 1 потребител изказва благодарност на pepy1 за това мнение:
  • yankoa
Цитирай
#16

pepy а как става с връщането и имат ли опция за диспут като ali.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#17

През платформата пишеш на продавача и се договаряш с него, ако те мотае/имах случай, в който продавача ме помоли да изчакам седмица, после още една/ писах на пей пал съпорта и ми възстановиха сумата. Имал съм случай да получа счупена стока, снимки и пращане на продавача и веднага се праща друга. Продавачите и купувачите имат рейтинги. Преди покупка винаги чета коментарите, гледам и рейтинга на продавача. Лично аз винаги оценявам продавача. Самата система държи доста строго търговците. Когато имаш акаунт в ибей или амазон, можеш да пазаруваш във всички ибей и амазон/.com, .co.uk, .de,.../ Попринцип пей пал, в 99% от случаите са на страната на клиента. Ето един примерен рейтинг на продавач
https://www.ebay.com/usr/bonvenon-linger...7675.l2559

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#18

Аз пък съм от тази опция на анкетата "никога не съм пазарувал от тези платформи".

Всичко ми е от тук, от официалните представители, техно вериги или оператори, с гаранция и т.н. За някой лев надолу не ми се ще после да диря китайците и да чакам. Това да чакам със седмици да ми дойде нещо, което съм решил, че го искам сега за 20-30 лв. разлика... а няма лошо да се подкрепи родната икономика, момчетата в тия техно магазини и те заплати взимат, и те за пари работят... така си мисля аз де. Не, че това ми е първата мисъл, но ... някак си не цедя баш всеки лев. Отивам, разглеждам - хваща ми окото и си тръгвам с избрания продукт.

Онлайн рядко пазарувам и само от наши сайтове - веднъж бяха едни кейсове със снимкка за подарък, скоро едни спортни маратонки, които ги нямаше в магазина на търговеца налични, а онлайн бяха при мен следващия ден. Че такива работи.

Всеки си избира от къде да си купи, но предвид съществуването на тази опция на анкетата реших да коментирам именно "никога не съм....".
Цитирай
#19

Е коя родна икономика подкрепяш? Препродажба на китайски стоки с надути цени ли? Ако искаш да подкрепяш родната икономика купувай българско производство, а то не е много. За сметка на това съм купувал в чужбина зеленчуци с произход България!

времето е като парите - никога не стига
[-] 3 потребители изказват благодарност на pepy1 за това мнение:
  • kalin.krasimirov, milenvn, Nikola.Kolew
Цитирай
#20

Сетих се, че някой ще се хване на това.

Надути цени.... виж, за мен цената не е единствения фактор. Факта, че примерно любимата ми техно верига работи и в неделя до 7:30 а делничните чак до 8:30, факта, че вътре всички момчета и момичета са супер компетентни и винаги са ми помагали в правилния избор, консултирали са ме (дори понякога разговорите са ставали по 20+ минути, съвети и т.н.), факта, че мога да видя всичко, което искам и повечето от нещата да ги изпробвам (нямат проблеми да ръгна флашка с мой клип в телевизор и да видя каква картина ще извади, предвид, че рекламните клипове на всички ни е ясно, че са напомпани цветово) и т.н. и т.н.

Ето, давам конкретен избор. Отивам за нетбук. Прибирам се вкъщи, но не знам , че Windows 10 е толкова тежко нещо и с няколко ъпдейта ще остави 32GB SSD-то почти празно, а избрах точно този и сега си пиша от него. Имах и тема за спирането на ъпдейтите скоро в общия раздел. Вечерта на покупката нещо се прецака с някой от ъпдейтите и лаптопа не тръгна повече - набиваше някаква грешка. Сега, да хвана да преинсталирам и да се мъча сам, при положение, че е в гаранция (първи ден още) и, че Windows е лицензиран... запалих колата, закарах го на момчетата и ми казаха да изчакам около час. Преинсталира го човека, направи всичко необходимо, даде ми съвети. През това време тъпчех принцеси отвън, пуших и разглеждах магазина (не пушейки, очевидно Big Grin) . Не ми е вземана нито една стотинка за това (2-те принцеси ги платих де Big Grin).

Та това ми е мисълта - купувайки от тук получавам продукта веднага, получавам следпродажбена поддръжка и сервиз веднага, без да чакам да ходи в Китай а и в магазина, от който пазарувам ги познавам повечето и това ми е допълнителен плюс , че сме на "ти". Всичко това е една добавена стойност. Вместо да си хапвам и да разглеждам щях да седя в нас с флашката в ръка и да преинсталирам, да ръгам драйвери и не знам си какво още.

Същото важи и за всякакъв вид съвети и поддръжка на друга бяла и черна техника. С тази цена купувам не само стоката, но и разположението на консултанти и сервиз винаги и на момента, когато реша. И ако влезе в сервиз да получавам навременна информация какво, що и кога ще си го получа.

Та такива работи. Но всеки прави собствения си избор. Не съдя никой или пък не искам да правим в тема за икономиката. За цената си и цялото обслужване , което получавам смятам, че съм доволен. А това е най-важното. Пари се изкарват, времето ми е по ценно от това да решавам проблеми.
Цитирай
#21

Не вярвам някой от нас да тръгне да си купува нетбуук или подобна скъпа техника от Али експрес. Повечето хора си купуват дреболии и аксесоари и в най-добрия случай китайски телефони Xiaomi, One plus и т.н.
Аз си взимам гръбчета за телефона защото тук са 50 лв, а абсолютно същите ми излизат наполовина и идват за 2 седмици. За по-евтни неща трябва да се въоръжите с търпение защото пристигат в най-добрия случай за 2 месеца.
Колкото до компетентността на персонала на техноверигите това си е твое мнение. Специално лаптоп или компютър от тях не бих си купил, защото предлагат стари и хардуерно слаби модели на високи цени и като бонус с инсталирана операционна система. За същите пари от фирмите официални вносители можеш да си вземеш по-мощен лаптоп и сам да си инсталираш Уиндоус 10 та дори и лицензиран за 30-тина лева.
Веригите разчитат да печелят пари от хора некомпетентни или такива като теб на които не им се занимава.

Samsung Galaxy S21 Ultra 16/512 Phantom Black/Iphone 13 pro max 512 gb Space Grey/ Honor Watch GS Pro/ Apple Airpods Pro/Mecool KM6 Deluxe.
[-] 1 потребител изказва благодарност на tonus за това мнение:
  • milenvn
Цитирай
#22

Написано под моя никоя естествено , че е мое мнение. Чие да бъде? Написания пост под твоя ник също е твое мнение, то е глупаво да се разяснява във всяко изречение "ама това е мое мнение". Мое е, чие да е, щом го пиша аз?

То не ми е, че не съм некомпетентен, а, че изобщо не ми се занимава да решавам проблеми. И за лаптопа си имам гаранция, и за колата си имам майстор. Минаха времената, в които прецеждах всяка стотинка и си правих повечето неща сам. Отнема ценно време със семейството или със самия себе си ако щеш (понякога на човек просто нищо не му се прави), вместо поредното търсене и решение на проблеми. Има си хора, които се занимава, аз просто си плащам за това. На мен техноверигите ми харесват, особено тази и конкретно в този магазин в който ходя. Компетентноста на момчетата в нея наистина е висока и виждам, че поне в конкретния обект не са събирани за бройка а наистина имат знания, умения и съм на правилното място.

За мен след като ми свърши работното време аз друга работа нямам. Останалото е време със семейството, някакви почивки, разходки, такива неща. Не висене пред Google в търсене на решението на поредния проблем или висенето в гаража под поредния ремонт на автомобила. Наистина времето е пари.

Иначе - задоволява ме това, което съм си купил на цената, на която съм го купил. ОК ми е и не се чувствам прецакан.

И все пак - да, мое мнение.
Цитирай
#23

Хайде, пазаруване от Китай и аз го избягвам, но поне справка на цена от Европа е задължителна. Последен пример, който мога да дам е с клапан за налягането на горивото на колата Бош, който се скапа. Поръчах го от Ибей магазин за 42 паунда и ще пристигне за около 2 седмици. Най-евтиния, който успях да намеря тук е за 249 лв.

Таковал съм ти и БГ икономиката с 150% надценка.
[-] 1 потребител изказва благодарност на gurcayy за това мнение:
  • milenvn
Цитирай
#24

pepy, мерси.
kobra много се обясняваш, нали за това им плащат, за да си вършат работа. Затова и като надуват цената там, поне гаранцията трябва да е читава.
А за компетентността им, отдавна съм я видял. Преди някой ми твърдеше, че щом то Samsung Galaxy S5 е с 4GB Ram, значи  Samsung Galaxy S5 Neo е по-добър от него, защото е с 8GB Ram. И една я питам за iPhone X като излезе как се махат приложенията във фонов режим и тя не знае какво става. А то преди не беше както преди, а трябваше да се задържи.
Но както и да е, тук не говорим за тях, нито пък че някой поръчва скъпа техника.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 2 потребители изказват благодарност на hazART за това мнение:
  • milenvn, Nikola.Kolew
Цитирай
#25

То не са обяснения и тази забележка не я приемам - странна е. За вас по магазините са некомпетентни - за мен там където ходя...са. Не съм обиколил всеки един магазин и не съм пробвал всеки един консултант до колко знае и какво знае. Когато ми се е налагала помощ съм я получавал без проблем. Не мога на бялото да кажа черно. Приемете , че може и да има доволни от нашите вериги. Дори бих казал, че някои от тях са на световно ниво. А не е като да не съм ходил в чужбина. Просто като се тръгне негативно още преди да се влезе в магазина и човек тръгне с предубеждения, той си остава с тях и да види хубаво няма да го признае...или няма да види изобщо хубавото.

Всеки със мнението си. За мен стойноста, която получавам в нашите вериги и оператори е напълно оправдана (освен в А1, които все още нямат едно елементарно VoLTE и 4G на закрито им е потресаващо, за сметка наистина на пресилените цени, но тях отдавна ги нямам за оператор така или иначе) и това, което съм получил като следпродажбено обслужване без значение за какво и кога е било на задоволително ниво. Гаранция не ми е отказвана, не са ми казвали, че дадена стока е удряна или мокрена, всичко е било на ниво.

Няма на бялото , което съм видял да кажа черно, не го чувствам overpriced и в крайна сметка всеки си преценя за себе си.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)