Здравейте,
Ползвам приложението дск смарт от около година на същото устройство. Преди 3 дена направих хард ресет на телефона и сега приложението не работи. Обаждах се в кол центъра на ДСК, както и ходих в техен офис и според тях пробелмът не е при тях, а нещо с устройството.
(2020-07-28, 13:03:10)kristalov написа: Здравейте,
Ползвам приложението дск смарт от около година на същото устройство. Преди 3 дена направих хард ресет на телефона и сега приложението не работи. Обаждах се в кол центъра на ДСК, както и ходих в техен офис и според тях пробелмът не е при тях, а нещо с устройството.
Аз също съм го правил това занимание. Трябва да активирате отново приложението от профил в сайта на DSK и подменюто за DSK direct, все едно настройвате за ново устройство.
Правих го това упражнение няколко пъти, но не става
В офиса на ДСК също го правиха. Просто като се деинсталира и после се инсталира приложението би трябвало да иска код за активация, а то не го прави и ме праща на страницата, която съм качил като скрииншот... Икогато се обаждах на колцентъра им го правихме това упражнение и не става. Повече от 40 мин. говорихме по телефона и пробвах всичко, което ми предлагаха
(Последна редакция: 2020-07-29, 11:45:49 от kristalov.)
(2020-07-29, 11:44:36)kristalov написа: Правих го това упражнение няколко пъти, но не става
В офиса на ДСК също го правиха. Просто като се деинсталира и после се инсталира приложението би трябвало да иска код за активация, а то не го прави и ме праща на страницата, която съм качил като скрииншот... Икогато се обаждах на колцентъра им го правихме това упражнение и не става. Повече от 40 мин. говорихме по телефона и пробвах всичко, което ми предлагаха
Има ли всички разрешения за приложението? Коя версия на Андроид е на Huawei P9 сега?
Преди малко и аз имах проблеми с влизането в приложението. Влизайки в онлайн банкирането през сайта получих изискване за подновяване на паролата. След подновяването влезнах без проблем в приложението.