Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

След hard reset на huawei P9, не стартира приложението DSK smart
#1

Здравейте,
Ползвам приложението дск смарт от около година на същото устройство. Преди 3 дена направих хард ресет на телефона и сега приложението не работи. Обаждах се в кол центъра на ДСК, както и ходих в техен офис и според тях пробелмът не е при тях, а нещо с устройството.


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
Аксесоари
#2

(2020-07-28, 13:03:10)kristalov написа:  Здравейте,
Ползвам приложението дск смарт от около година на същото устройство. Преди 3 дена направих хард ресет на телефона и сега приложението не работи. Обаждах се в кол центъра на ДСК, както и ходих в техен офис и според тях пробелмът не е при тях, а нещо с устройството.
Аз също съм го правил това занимание. Трябва да активирате отново приложението от профил в сайта на DSK и подменюто за DSK direct, все едно настройвате за ново устройство.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#3

Правих го това упражнение няколко пъти, но не става
В офиса на ДСК също го правиха. Просто като се деинсталира и после се инсталира приложението би трябвало да иска код за активация, а то не го прави и ме праща на страницата, която съм качил като скрииншот... Икогато се обаждах на колцентъра им го правихме това упражнение и не става. Повече от 40 мин. говорихме по телефона и пробвах всичко, което ми предлагаха
Цитирай
#4

(2020-07-29, 11:44:36)kristalov написа:  Правих го това упражнение няколко пъти, но не става
В офиса на ДСК също го правиха. Просто като се деинсталира и после се инсталира приложението би трябвало да иска код за активация, а то не го прави и ме праща на страницата, която съм качил като скрииншот... Икогато се обаждах на колцентъра им го правихме това упражнение и не става. Повече от 40 мин. говорихме по телефона и пробвах всичко, което ми предлагаха
Има ли всички разрешения за приложението? Коя версия на Андроид е на Huawei P9 сега?

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#5

Android 7.0. Нищо не съм му забранявал на приложението...
Цитирай
#6

(2020-07-30, 13:52:29)kristalov написа:  Android 7.0. Нищо не съм му забранявал на приложението...
Имате ли някакъв вариант за чат - Viber, Facebook messenger или WhatsApp? Тук ще е трудно да се обсъжда на какво може да се дължи проблема.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
Цитирай
#7

Преди малко и аз имах проблеми с влизането в приложението. Влизайки в онлайн банкирането през сайта получих изискване за подновяване на паролата. След подновяването влезнах без проблем в приложението.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)