Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Galaxy Note 20/Note 20 Ultra - Хардуерни проблеми и въпроси
#1

[Изображение: d21961d3ad0f1e19a7846da73473e4ed-full.jpg]

                 Въпроси и хардуерни проблеми свързани с вашето устройство

 
[-] 1 потребител изказва благодарност на NoMaD за това мнение:
  • oxuboxu
Цитирай
Аксесоари
#2

На Note 9 сензора за пръстов отпечатък реагираше мигновено, а сега на note 20 ultra отпред на дисплея не мога да отключа от първи опит никога. Няколко пъти пресканирах отпечатъци, ефекта е същия. Някой сблъсквал ли се е с това?

Galaxy Note 9 / Note 20 Ultra / Galaxy S23 Ultra
Цитирай
#3

Не можеш, защото тези сензори не са все още на нивото на другите отстрани и отзад, поне при Samsung, а и също виж дали улучваш точно сензора, защото кръгчето е малко и има възможност, да не го уцелваш много.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 1 потребител изказва благодарност на hazART за това мнение:
  • sminkov
Цитирай
#4

Освен това можеш да пробваш да натискаш една идея по-силно и една идея по-продължително. И аз преди това бях с Note 9, сензорът е съвсем различен.
[-] 1 потребител изказва благодарност на bbaev за това мнение:
  • sminkov
Цитирай
#5

При мен няма проблеми с пръстовия.Дори леко докосвам сензора и си разпознава и отклюва телефона и заключените приложения от раз.
[-] 1 потребител изказва благодарност на beko9 за това мнение:
  • Goldberg
Цитирай
#6

Сензора работи много бързо, понякога даже не мога да разбера с лицево ли се е откл или пръстов.

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
[-] 1 потребител изказва благодарност на BGDropche за това мнение:
  • Goldberg
Цитирай
#7

(2021-01-04, 02:35:14)BGDropche написа:  Сензора работи много бързо, понякога даже не мога да разбера с лицево ли се е откл или пръстов.

И при мен е мега бърз и няма никакво забавяне... И аз ползвам лицево и не може да се разбере - с кое се е отключил...

iPhone 4S > iPhone 7 Plus > Huawei Mate 20 Pro > Samsung Galaxy Note 20 Ultra > iPhone 13
Цитирай
#8

(2021-01-04, 11:07:53)Goldberg написа:  И при мен е мега бърз и няма никакво забавяне... И аз ползвам лицево и не може да се разбере - с кое се е отключил...

Изключете лицевото и ще разберете Wink
[-] 1 потребител изказва благодарност на bbaev за това мнение:
  • sminkov
Цитирай
#9

Оправи се след ъпдейт на всички услуги на Самсунг. Без лицево вече работи бързо.

Galaxy Note 9 / Note 20 Ultra / Galaxy S23 Ultra
Цитирай
#10

(2021-01-05, 10:57:36)sminkov написа:  Оправи се след ъпдейт на всички услуги на Самсунг. Без лицево вече работи бързо.

Здравей, колега. Какво имаш предвид под - ъпдейт на всички услуги?

iPhone 4S > iPhone 7 Plus > Huawei Mate 20 Pro > Samsung Galaxy Note 20 Ultra > iPhone 13
Цитирай
#11

(2021-01-05, 12:34:55)Goldberg написа:  Здравей, колега. Какво имаш предвид под - ъпдейт на всички услуги?
Имаше в гугъл плей ъпдейти на малки системни услуги на самсунг, ъпдейтнах всичко наред и нещата се оправиха.

Тези услуги


Прикачени файлове Миниатюри
   

Galaxy Note 9 / Note 20 Ultra / Galaxy S23 Ultra
[-] 1 потребител изказва благодарност на sminkov за това мнение:
  • Goldberg
Цитирай
#12

Здравейте колеги! Закупих Samsung Galaxy Note 20 от Теленор преди 4 месеца но преди 2 месеца тъча и пръстовият спряха да работят и работата с него беше възможна само чрез писалката. 3 пъти го нося за ремонт и нито веднъж не го оправиха. Какво да правя?

LG Optimus L5 e610 (бял) android 4.1.2 , Alcatel onetouch pop c3 4033x (черен) Android 4.2.2, samsung galaxy 5 europe gt-i5500 (черен) android 4.2.2
Цитирай
#13

А какво ти пише след ремонта, занеси го още едни път и да дадат нов.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#14

След първия ремонт бяха правили софт ъпдейт. Следващите пъти пишат че телефона функционира нормално

LG Optimus L5 e610 (бял) android 4.1.2 , Alcatel onetouch pop c3 4033x (черен) Android 4.2.2, samsung galaxy 5 europe gt-i5500 (черен) android 4.2.2
Цитирай
#15

(2021-01-22, 14:58:36)devil_boy написа:  След първия ремонт бяха правили софт ъпдейт. Следващите пъти пишат че телефона функционира нормално

Птедполагам го носиш/пращаш на официален/оторизиран сервиз, а не на Теленор?

Направи с друг телефон клипче "как не работи", продължавайки да снимаш рестарираш го и пак същото показваш, качи го в youtube и го занеси/прати на официалн сервиз (Сръчко, Булграм, ...), в който да искаш официален писмен отказ да го ремонтират или сменят, с който отиваш/пращап към КЗП и ти се решава проблема.

Усмихни се . . . Животът е Хубав Smile
Samsung S24 Ultra 5G, S23 Ultra 5G, S22 Ultra 5G, S21 Ultra 5G, Note 20 Ultra 5G, Note 10+, Note 9, Note 8, Note 5, Note 3, Nokia 808, N8, 5800, N95, 6600, 6510, 5510
Цитирай
#16

Да, ако не работи, снимай, да видят и да пратят, ако не ти, служителите, ще снимат и ще пратят, а ако не стане и не ти дадат нов телефон или не се оправи, както казва Чо, КЗП.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай
#17

Здравейте. От скоро имам "проблем" телефона доста загрява на топлото време. Ползва се без калъфка и дори си изтеглих приложение cpu-z да гледам градусите на батерията и като усетя че е топъл твлефона влизам в приложението и градусите на батерията варират межсу 43-46 градуса нормално ли е такова загряване на телефона или да го давам на сервиз.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)