Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

[Amazfit bip] въпрос относно зареждането
#1

От известно време зареждането на часовника отнема прекалено много време, а именно над 10-12 часа.
Направено е почистване на всички възможни пластини, не се забелязва проблем при работата на часовника, до сега се използваше зарядно от 0.5А. Днес ще опитам с зарядно от 1А

При вас колко време отнема зареждането на часовника и какво зарядно ползвате от колко ампера.

Благодаря на всички за помощта и оставените полезни коментари.
Проблема ми се разясни с по-вече мислене. При тези, при които същества подобна дилема - пожелавам разбиране и откриване на проблема.  Wink
Цитирай
Аксесоари
#2

В книжката пише, че трябва зарядното да е 5 волта 0,5 ампера, което се свежда до усб на компютър или лаптоп
[-] 1 потребител изказва благодарност на suffer за това мнение:
  • fotograd
Цитирай
#3

Може и TV, USB на цифров приемник, setup box ......
[-] 2 потребители изказват благодарност на redsys за това мнение:
  • fotograd, suffer
Цитирай
#4

Проблема е батерията и софтуера на часовника и не зависи кой знай колко много от ампеража на зарядното. Решение има с подмяна на часовника
Цитирай
#5

На чисто нов първото зареждане от 9 до 100% отне 125 минути.
В усб на лаптоп.
Цитирай
#6

След повече време търсене в интернет попаднах на въпроси касаещи продължителността на зареждане на часовника. При някой проблема възниква през първите 3-4 месеца на покупката, при други проблема се явява след осми или девети месец. Като се изтъква факта, че това се дължи на проблем с батерия, други изтъкват батерията+софтуера на часовника, не зависимо какво е няма да се признае като проблем от продавача - като с това купувача може да се сблъска само в скапаната държава, в която живеем.
Имам приятел от Китай, който работи в моя град. При въпрос как се процедира при тях: при покупка от магазин не се издава нищо, без гаранция и касов бон, имаш ли проблем с закупения продукт, отиваш в магазина и ти дават ново, връщат парите, или ако има вариант се ремонтира. Няма като тук да пишеш жалби, да се молиш като грешник на продавача да си размърда задника или няма го това ходене по мъките, ако имаш проблем със закупения артикул. Часовника съм го купувал през интернет, ако не греша от този сайт https://xiaomi-shop.bg. Преди година и половина бях купил от там гривна, който след три месеца даде дефект. На идиотите им писах две писма, че има проблем, че има гаранция, на края отговор никакъв, забравих и пих две чаши вода. Преди да купя каквото и да е от тях - много любезни, учтиви, като стане време да поемат ангажимент- няма никой. Български педерунгели.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)