Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Какво ми е нужно, за да ползвам гаранцията, Виваком?
#1

Здравейте, имам един телефон втора ръка. Към него ми е сложена и гаранция към Виваком, на нея има просто дата, печат и някакъв дълъг код, явно на телефона. Няма касов бон или каквото и да е. Има и няколко стикера с бар кодове. Това достатъчно ли е да я ползвам?
Цитирай
Аксесоари
#2

На мен преди няколко години без касов бон не искаха да ми я приемат. Не знам дали още е така.

Samsung Galaxy S24+ Onyx Black 12/512 GB
Цитирай
#3

Гаранцията не е ли поименна?

 
Цитирай
#4

Мисля приемопредавателен протокол искаха, не е задължително да е купен в брой, с касова бележка.
Цитирай
#5

Не е поименна от поне 5-6 години, защото може да го купуваш за подарък. Без касова бележка... на кантар са нещата. Може да се заядат може и да мине.

времето е като парите - никога не стига
Цитирай
#6

Преди имаха приемо-предавателен протокол, за който ми обясняваха че е по-важен от касовият бон и от самата гаранция. Към сегашният момент не знам как точно стоят нещата.

Samsung Galaxy S21 Ultra 16/512 Phantom Black/Iphone 13 pro max 512 gb Space Grey/ Honor Watch GS Pro/ Apple Airpods Pro/Mecool KM6 Deluxe.
Цитирай
#7

В А1 на кака ми, на която купих телефон, който даде дефект, искаха само договора. Е, да, А1 не е Виваком, но споделям в случай, че може да е полезно. Но пък защо не пробваш следното: мейл със запитване до Виваком, чат (ако имат, не съм гледал) и обаждане? Може на място в офис.
Цитирай
#8

(2020-08-24, 19:14:54)qnkov написа:  Няма касов бон или каквото и да е.

Щом няма - пиеш студена вода и друг път да знаеш, че такива "оферти" в olx трябва да се избягват.
Касовата бележка и гаранционната карта - трябва да се пазят, докато е в гаранция телефона, а след това, ако искаш ги хвърляш, ако искаш ги пазиш вече нямат значение (освен, ако не искаш да доказваш на някой, че си го купувал от еди къде си).

Apple iPhone 14 Pro Max (256GB) Space Black
Apple AirPods Pro v2 (2023)
Apple Watch Nike S6 GPS 44мм
Цитирай
#9

Ще ти уважат гаранцията, само че най-добре прескочи Виваком, носи го директно в оторизирания сервиз. Спестяваш си време и разправии с некадърни служители.

Sent from my HD1900 using Tapatalk
Цитирай
#10

Без касов бон оторизираните сервизи не приемат гаранцията.
Цитирай
#11

Давал съм в Булграм телефон за гаранционен ремонт, закупен от оператор, с гаранционна карта, БЕЗ касов бон, никакъв проблем.

Sent from my HD1900 using Tapatalk
Цитирай
#12

Ползвал съм два пъти на Вива и един път на Теленор гаранция. Носил съм единствено гаранционната карта, която не е на мое име, не е имало никакъв проблем. На Теленор нямаше касова бележка към гаранционната карта.

SAMSUNG Galaxy S23 Ultra 5G
HUAWEI Watch 3 Pro


Цитирай
#13

Варианти много, по лесно на автора на темата е да звънне и да пита самите тях. Много по лесно ще е отколкото да прочете във форума 123123 вида различни мнения.
Цитирай
#14

Гаранционната карта, означава, че е на фирма, а там няма касов бон.
Когато купувате телефон от olx, гледайте да има гаранция с печат и касов бон, също гледайте imei на кутията на телефона и този на документа да съвпадат, е за още по-сигурно трябва купията да е неразпечатвана.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)