2016-03-12, 22:18:04
Ресет/фактори ресет/хард ресет/връщане на фабрични настройки/връщане на заводски настройки/нулиране с фабрични данни са различни наименования на едно и също нещо.
(2016-03-15, 07:25:54)tsvetan24 написа: В Настройки -> За устройството -> Актуализация на софтуера ->махни тикчето от Автоматично проверяване за актуализации. Рестарт.
(2016-03-19, 18:48:06)vasko_ написа: Преди няколко дни ми се е инсталирал последният официален ъпдейт от Samsung до Lolipop 5.1.1., смартфона стана практически неизползваем (лично за мен). Непрекъснато ми крашват разни процеси (google store, maps, hangoust, найстройки, Samsung клавиатура и т.н.), след което се рестартира и така след 10-15 минути работа процеса се повтаря. Гаранционен е, надеждата ми е в понеделник да се свържа със съпорта ако може да ми помогне без да им го изпращам...
(2016-03-19, 22:19:54)mitko1pr написа: Фактори ресет е задължително да се прави след всеки голям ъпдейт. Направи фактори ресет и ще се оправи.Всичко по телефона се беше изтрило след ъпдейта.. докато стигна до фактори ресет ми се е рестартирал или блокирал, а при хард ресет следва червен надпис Е:/unknown volume for path /sbfs, и положението е същото...грешки в системата след експлоатация от около 15-20 минути и рестарт след рестарт на интервали.
(2016-03-03, 10:29:51)DaGa написа: Някой да има проблеми с набиране и входящи разговори ? /При пълно покротие като ме търсят "Номера на абоната е изключен или извън обхват",а аз като набирам - никакъв сигнал и след малко прекъсване на набирането. Тези неща не всеки път ги прави. Също така чезне мобилния нет от време на време,а понякога дори и да го има - връзката все едно я няма - толкова е бавна. Телефона се ползва в София - с вивакомска карта. Закупен е и от тях
(2016-03-20, 08:50:14)MITKO70 написа: И при мен се появи същия проблем,но след инсталирането на по-новата версия Андроид 5.1.1 Беше се изтеглила ,инсталира се ок,друго всичко си работи добре на телефона.Говорих с приятел,занимава се точно с такива техники,лаптопи ,каза ми да го рестартирам по 1-2 пъти на ден,в продължение на няколко дни,просто новия софтуер да се напасва с телефона.Обаче ,не изчезна проблема,появява се когато си реши.Телефона не е купен от оператор,но е с карта Виваком,дали пък не е там проблема Защото шефа си взе същия,с карта Мтел и стария андроид няма проблем.На жената също е Самсунг,с 2 карти и този проблем го има също на едната карта ,като я търся,дава че е изключен и след минута съобщение,може да бъде набран.Дали "кучето "не е заровено във Виваком,а ние само набеждаваме машината.Някой по-горе спомена,че Виваком си сменяли оборудването,че нали и те на 4G ще минават и от там можело да е проблема. Но пък при мен проблема се оправи след разправии в сервиза и подмяна на мейн борда.