Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Подмяна на платка или замяна за нов телефон
#1

Въпроса ми е дали някой , знае къде мога да си поръчам подмяна на платка за телефона или да дам стария който да изкупят на някаква цена и доплащане от моя страна за нов апарат ? Какво ще ми препоръчате ? Магазини , сервизи , хора или препоръки...

SONY Xperia Z - Black  > SGS 3 - White > Note 4 - Black
Цитирай
Аксесоари
#2

Mihailoff написа:Въпроса ми е дали някой , знае къде мога да си поръчам подмяна на платка за телефона или да дам стария който да изкупят на някаква цена и доплащане от моя страна за нов апарат ? Какво ще ми препоръчате ? Магазини , сервизи , хора или препоръки...


OK, а ама повече от 1000 лв. немога да дам и транспортните разходи са си за твоя сметка, кво ше кажеш :whistle:

Sony Xperia Z2 Black 14W25, Sony Xperia Z3 Black 15W13 - M-Tel
Цитирай
#3

Говоря сериозно . Какви 1000 лв. - ако ще го продавам ще е някъде наполовината . Повече и да искам няма кой да даде... Иначе телефона си е в добро състояние, но трябва да се подмени тази платка Sad
За да съм откровен в Техномаркет ми дават 550 лв. ваучър за него - и се замислям да си взема или Sony Xperia SP или SGS 3 - още се чудя кой от двата ?!

SONY Xperia Z - Black  > SGS 3 - White > Note 4 - Black
Цитирай
#4

Хубаво, вече и аз съм сериозен! Просто недоумявам, как можеш да си оставиш магарето в калта :capitulation: , при условие, че си убеден в правотата си и повредата ти се покрива от гаранцията ?!

Sony Xperia Z2 Black 14W25, Sony Xperia Z3 Black 15W13 - M-Tel
Цитирай
#5

Ако си беше пуснал жалбата на времето, както те съветвахме от форума, сега щяха да са ти върнали парите и да си купиш нов.
Цитирай
#6

Пичове сори не съм по разправиите - чаках, пусках жалби ,свалиха ми гаранцията от Мтел, от Сони центъра ме заебаха и не ме подкрепиха- какво очаквате да направя след 2 месеца мъки да стоя без телефон. Z-та е уникален телефон ( още ми е жал за него ) , но нямам избор - монопола М-тел ме победи Sad Просто тъпите лакмуси ми изиграха лоша шега - моля ви не топете телефона дори и с плътно затворени капачета - просто късмета може да ви изиграе лоша шега... Сега съм принуден с договор за година и половина и нов телефон с 1 клас надолу да се примиря , но такава е релноста . Общо взето навремето ако си бях взел SGS 4 или HTC ONE щях да имам по-голям късмет тъй като поне техните лакмуси се намират под батерията и няма от дъжд или влага да порозовеят - ама не аз нали работя по-динамична работа навънка да си взема Xperia Z и сега на ти късмет с тъпите тапи Smile Нищо това е само 1 вещ - има и по-важни неща в този живот - ЗДРАВЕ да е Smile

SONY Xperia Z - Black  > SGS 3 - White > Note 4 - Black
Цитирай
#7

Жалба до КЗП пусна ли?

И допълнение - в момента телеофонът работи ли>?
Ако не се може да се включи, в Техномаркет не дават 560 лв., а 370 лв. за модела.
Цитирай
#8

Колеги, пиша с молба за съвет. Проблемът е следният. Закупих си Z от онлайн магазин преди почти година, с гаранция разбира се. Оказа се, че има проблем с втория микрофон, който е на основната платка и когато записва аудио или видео звук, след това звука се чува само през едната страна на високоговорителя. Пробвах на слушалките на телефона, на пс-то - чува се само в едната слушалка. Дадох го в сервиза към магазина от който го взех, но ми казаха, че няма проблем. Оставих нещата в застой, доверявайки им се... След време ми се пукна горната лайсна, която се намира при порта за слушалките. Дадох го този път в оторизиран сервиз на Сони към Теленор с надеждата, че там техниците ще са по-компетентни. За щастие не сбърках. Смениха ми лайсната и нямам никакви забележки. Въобще не личи, че телефона е даван в сервиз. Изключително точни и коректни. Дори телефонът не е отварян, тъй като лайсната се отлепя и се залепя другата. Така и така апарата ми беше там, за да съм напълно сигурен дали има проблем с микрофона, сервизен инженер му направи тест. Оказа се, че действително има фабричен проблем с микрофона, запоен на основната платка и поради това така се получава със звука на записаните аудио и видео файлове. Официално ми пуснаха и становище, че магазина от който съм го купил или трябва да поемат ремонта, като заменят платката с нова или да заменят самия апарат. Изпратих го отново в магазина, от който го взех със становището от сервиза и ми отказаха да го заменят или ремонтират, тъй като преди да отиде при тях бил даван в сервиз на Сони. Дори на гаранцията са ми написали, че телефона ми е ремонтиран от неоторизирано лице, а в действителност беше в оторизирания сервиз на Сони. Освен това, когато го изпратих към магазина имах залепени протектори, които си бях купил преди време, и след отказа им да ми го сменят ми го върнаха с премахнати протектори... Пълно безумие. Нямам представа кой "техник" и поради каква причина е решил да ми премахне протекторите, при положение, че отказаха да ми отремонтират телефона и ми го върнаха директно.
В случаят има ли смисъл да настоявам да ми го заменят, или те са си в правото? Вторият вариант, който обмислям е да подам жалба до Комисията за защита на потребителя, но не знам дали ще има полза. И третият, последен вариант е да поръчам нова платка за моя сметка, която знам, че не е много евтина.
Изключително ще ми бъде полезно, ако ме посъветвате какво да правя.
Цитирай
#9

КЗП! Няма какво да ги бавиш. Напиши си жалбата и приложи всички документи, които имаш. И кажи кои са тия измекяри да ги знаем.
Цитирай
#10

linksys, явно нещата отиват натам, но ме притеснява факта, че след като съм го дал за смяна на лайсна в оторизиран сервиз на Сони, а не в сервиза към магазина от който го купих едва ли ще ми признаят жалбата. Те от въпросният сервиз, от който е закупен телефона точно с този довод ми излизат, че е трябвало да го пратя първо при тях, а не в сервиз на Сони, въпреки, че е оторизиран, за да могат да признаят гаранцията. Дори са сложили печат "отказана гаранция" и са написали "отказ да заменим телефона с нов, поради опит за ремонт от неоторизирано лице". Ако техниците в сервиза на Сони се водят неоторизирани, ок. Пращах го веднъж, но неправиха нищо и затова се обърнах към Сони сервиз, както споменах в предния пост. А това, че телефона ми пристигна с дефект в говорителя, не го и споменават дори. Както и че вчера си го получавам след отказания ремонт без протекторите, които аз бях поставил. Ей, заради това много се замислям дали КЗП ще ми приемат жалбата, иначе още днес ще я пусна.
Благодаря ти за отговора!
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)