Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Проблем свързан със слушалката на Xperia Z 13w13.
#1

Добър ден на всички и за много години!
Ако има следната тема, много се извинявам.
Но проблемът, с който се сблъсках не е от сега.
Значи, слушалката ми понякога отказва, не винаги.
Опасявах се, че като го флашна телефона, не правя нещо какво трябва, или не слагам точен кернел, а бъгав.
След това смених с друг, т.е. 4.3 не официален, отново се появи този проблем.
Реших да си го върна на 4.2.2 и там симптомите продължиха...
Сега отново съм с 4.3, но разбрах, че като си говоря и ми изключва, казах си:
-Я, аз да чукна, с пръст върху панела до слушалката и да видя, какво ще се получи.
-Уви взе да работи, след това чукнах с пръст, като ми беше телефона на ухото, звука взе да се губи или утихва...
Явно вътре самата спойка е слаба...
Ще съм благодарен, ако някой колега ми даде съвет, или се е зблъсквал с този проблем...
Благодаря за отделеното внимание! Smile

Xperia Z Black - Carbon! 5.1 -------> Xperia Z3 Compact 6.0.2 -------> HTC M7 One -------> S7 Edge - Silver Titanium -------> Honor View 20
Цитирай
Аксесоари
#2

Сервиз :angry:
Цитирай
#3

здравейте имам следния проблем с z-ката като звънна на някой или той на мен както говорим слушалката спира и след като го чукна с пръст отзад около камерата тръгва и пак спира... след като го рестартирам известно време работи после пак започва да го прави та... някакви идеи,някой да се е сблъсквал с този проблем или просто да го занеса в Мтел и да чакам 30 дена без телефон Sad

Sony Xperia Z
Цитирай
#4

Сервиз :thumbup:

LG G2 16GB Black >>LG G4 32GB Black Leather>> Galaxy S9+ DS 64GB Midnight Black
Цитирай
#5

Опитай първо със repair с PC companion или SEUS и ако не стане тогава го носи може да не е хардуерен проблем а просто нещо да се е бъгнало Smile

Samsung  Galaxy S7 edge  32GB
Цитирай
#6

хардуерен е най-вероятно защото и след всичко изтрито и връщане на заводските настройки проблема го има и аз лично си мисля ,че или има слаб контакт между платката и слушалката и като я чукна тя се премества и тръгва ама като го изправя до ухото пак пропада и спира..... само го мръдваш малко и тръгва пак... много неприятен проблем ама утре ще го закарам в мтела и ще пиша какво е станало за напред ако има колега с подобен проблем да не се вайка Tooth

Sony Xperia Z
Цитирай
#7

Blembo написа:хардуерен е най-вероятно защото и след всичко изтрито и връщане на заводските настройки проблема го има и аз лично си мисля ,че или има слаб контакт между платката и слушалката и като я чукна тя се премества и тръгва ама като го изправя до ухото пак пропада и спира..... само го мръдваш малко и тръгва пак... много неприятен проблем ама утре ще го закарам в мтела и ще пиша какво е станало за напред ако има колега с подобен проблем да не се вайка Tooth
За същият проблем заедно с компрометираната водоустойчивост ми го замениха от Глобул за 10 календарни дни. Води го на ремонт Wink

SONY XPERIA Z Black / 32GB SD CARD / DK26 Docking Station White
Цитирай
#8

Там е вече, сега го чакам, да видя, как ще се справят хората, или ще го връщам постоянно, като спам!

Xperia Z Black - Carbon! 5.1 -------> Xperia Z3 Compact 6.0.2 -------> HTC M7 One -------> S7 Edge - Silver Titanium -------> Honor View 20
Цитирай
#9

Здравейте, имах същия проблем със слушалката ... Живея в Германия и го върнах за ремонт. Пратиха го обратно на Сони и идиотите не откриха проблем. Лошото е, че при мен не беше винаги, а само понякога, но не мога да си представя, че Сони чуват за първи път за подобен проблем и не знаят как да го проверят. Трябваше да платя на друг сервиз да сменят цялата слушалка, въпреки че телефонът си е в пълна гаранция ...Сега всичко работи... Но такъв проблем си е за сервиз...

Sony Xperia Ion Lt28h HSPA with Android OS 4.0.4 (6.1 E.2.68) Rooted
Цитирай
#10

Това е несправедливо!
Не е коректно към клиента, как ще плащаш, за телефон над 700-800 лева и няма да обърнат внимание!
Ябълката, няма грешка в това отношение, но останалите фирми, да не говорим...
П.С. - Все още си го чакам любимеца...

Xperia Z Black - Carbon! 5.1 -------> Xperia Z3 Compact 6.0.2 -------> HTC M7 One -------> S7 Edge - Silver Titanium -------> Honor View 20
Цитирай
#11

Уви. Прежалих ги 130 Евро... просто в Сони работят некадърни и мързеливи явно... Тотална подигравка беше... Сега поне работи като оса... За ябълката си прав, но не ги харесвам изобщо...

Sony Xperia Ion Lt28h HSPA with Android OS 4.0.4 (6.1 E.2.68) Rooted
Цитирай
#12

EmillioBaumwoller написа:Уви. Прежалих ги 130 Евро... просто в Сони работят некадърни и мързеливи явно... Тотална подигравка беше... Сега поне работи като оса... За ябълката си прав, но не ги харесвам изобщо...

Колега, след 35 дни изминали с мъка.
Решиха, че телефона трябва да ми го сменят и го направиха.
Чисто новичък и непокътнат...
Сега му се любувам повече от всякога!!!
Благодаря на всички, за отделеното внимание и желанието да напишат мнението си, каквото и да е било то! Smile

Xperia Z Black - Carbon! 5.1 -------> Xperia Z3 Compact 6.0.2 -------> HTC M7 One -------> S7 Edge - Silver Titanium -------> Honor View 20
Цитирай
#13

Здравейте,

уви днес ми се появи абсолютно същия проблем със слушалката, точно както сте го описали по-горе.
Виждам, че на двама колеги са им ги заменили в Глобул, моят е вземан от Мтел, та се чудех дали директно да го нося или някой, ако може да сподели мнения за гаранционното обслужване на мтел (никога не съм се сблъсквал със сервиз) да каже няколко приказки дали да се занимавам изобщо или да си го "почуквам"Smile като говоря...не ми се иска, но ако в Мтел само ще го държат 30 дни и ще го отварят..не знам и аз, в крайна сметка пък нали затова е гаранцията..

Sony Xperia Z
Цитирай
#14

Четох сега по други форуми, че в Мтел задължително трябва да се внимава дали ще напишат в протокола, че телефонът не е мокрен понеже отказвали гаранция с този мотив. Всякакви такива неща преди да го занеса ще са полезни.

Още нещо, трябвда нося цялата кутия барабар с всички аксесоари от комплекта?

Не съм го закупувал аз от мтел, има ли проблем

Sony Xperia Z
Цитирай
#15

Имах същия проблем със слушалката. Занесох го за ремонт за седмица дадоха становище, че е за смяна след още седмица получих нов апарат (Глобул)

Samsung Galaxy S20+
Цитирай
#16

leverkuzen123 написа:Здравейте,

уви днес ми се появи абсолютно същия проблем със слушалката, точно както сте го описали по-горе.
Виждам, че на двама колеги са им ги заменили в Глобул, моят е вземан от Мтел, та се чудех дали директно да го нося или някой, ако може да сподели мнения за гаранционното обслужване на мтел (никога не съм се сблъсквал със сервиз) да каже няколко приказки дали да се занимавам изобщо или да си го "почуквам"Smile като говоря...не ми се иска, но ако в Мтел само ще го държат 30 дни и ще го отварят..не знам и аз, в крайна сметка пък нали затова е гаранцията..
Носи го смело в сервиза. Ако го отворят за ремонт не могат да гарантират водоустойчивостта. Поради тази причина ги подменят при хардуерен проблем.

Samsung Galaxy S20+
Цитирай
#17

Здравейте,

още тази сутрин го занесох в Мтел.
Оплаквания - проблемът със слушалката както и няколко изгорели пиксела, които видях (на две места лентички с около 1-1.5 мм дължина).
Момчето каза, че в сряда ще го изпратят към сервиз (Булграм ЕООД) и до 10-15 дни ще ми върнат отговор.
Надявам се да го сменят с нов. Ще пиша какъв е резултата.

@Jeleto - има логика в това, че след отваряне тук не могат да гарантират водоустойчивостта, не се бях сетил. Може би им е по-евтино и лесно тук да ги подменят с нови, а дефектиралите да върнат в Япония самураите да си ги оправят, ползват за части или продават отново Smile

btw моята Z-кa е 13w20

Sony Xperia Z
Цитирай
#18

Здравейте, имам проблем с телефона - когато говоря ми заглъхва слушалката и не мога да чувам отсрещната страна. Това се случи от както го ъпдейтнах на 4.3. Дадох фабрични настройки, но за съжаление проблема не се отсранява. Когато съм на Bluetooth слушалка, нормална жична слушалка или на Speakerphone го няма проблема. Телефона не е изпускан следователно, не би трябвало слушалката да е дефектирала.

Huawei P10 Lite
Цитирай
#19

Здравей и аз имам същия проблем от около 1-2 седмици ,но предполагам е защото го изпуснах.Установих че зависи от начина ,по който го държа и ми заглъхва слушалката,нещо вътре се е преебало според мен,като държа на определени места отзад телефона и ми заглъхва,ако го хвана отстрани - нямам проблем ... не знам колко ще ме одрусат за ремонт на това,така че за момента се преживява,важното е че му намерих цаката как да го държа...а и вече имам опит със сервизи на предишен телефон и знам,че 1 месец не му мърда престоя,а няма начин да се разделя с това бижу за цял месец Smile
Ако ти е в гаранция - го носи братле ,не вярвам да е от ъпдейта,щом казваш,че не е изпускан ,значи просто и при теб е дал някакъв дефект като при мен.Ако го носиш - бъди готов за 30 дни да си без него.

Sony Xperia™ Z | Black | 4.4.2 KitKat <--- Sony Xperia™ P | Silver | 4.1.2 JB
Цитирай
#20

Най-лошото е че ако го дам на сервиз и го отворят не вярвам после колко ще е водоустойчив. Имал съм си работа с нашите сервизи и всичките са.... иначе да още е гаранционен, но интересното е как се е прецакало като не съм го изпускал :mad:

Huawei P10 Lite
Цитирай
#21

Колеги и аз преди година имах проблем със звука-слушалката стана много тиха
дадох го на един сервиз и ми исчистиха каналите и смениха и полифонията и стана като нов.
сега относно водата не мога да кажа как се държи и не смея и да го пускам.
взеха ми 20 кинта

Xperia Z , Black , C6603
Huawei P9 lite 7.0 B388 GOLD

Цитирай
#22

Така, след 15 дни чакане имам отговор, а именно:
Сменен дисплей, слушалка и софтуер (това каза момчето от *88).

Очаквах замяна на телефона, но явно са решили да сменят всичко наред.

Все още не съм си получил телефона (някъде по трасето е) обаче и въпроса и е, как аджеба да разбера дали не са му прецакали водоустойчивостта след като са го отваряли и затваряли? Звъня на сервиза да ги питам дали и как ще гарантират, но никой не вдига...

Sony Xperia Z
Цитирай
#23

leverkuzen123 написа:Така, след 15 дни чакане имам отговор, а именно:
Сменен дисплей, слушалка и софтуер (това каза момчето от *88).

Очаквах замяна на телефона, но явно са решили да сменят всичко наред.

Все още не съм си получил телефона (някъде по трасето е) обаче и въпроса и е, как аджеба да разбера дали не са му прецакали водоустойчивостта след като са го отваряли и затваряли? Звъня на сервиза да ги питам дали и как ще гарантират, но никой не вдига...
значи още в магазина им казваш,че си си купил водоустойчив тел и искаш и след сервиза да продължи да е такъв,и го топиш пред тях във вода целия,после си звъниш изчакваш поне 5 минути да не накисне хубаво и го вадиш,ще се разбере веднага дали е водо все още и ако не е им го връщаш обратно

Samsung S24U 1Tb/12,Samsung S21U 512/16,Samsung S21U256/12,iPhone 15 Black,
iPhone 13 Black,Huawei p40 pro,Huawei p30 pro,Huawei p20 pro,Soni Xpreria Z5 premium,Z3,Z,Samsung S7 edge,Note 4,Note 2

Цитирай
#24

Ми Румба според мен един път отворат ли го - после тая ''водоустойчивост'' вече е фира ... не казвам,че съм разбирач де,ама така си мисля просто...едва ли ше го върнат като от завода Smile драсни все пак ако го носиш в сервиз да кажеш какви са ти отзивите

Sony Xperia™ Z | Black | 4.4.2 KitKat <--- Sony Xperia™ P | Silver | 4.1.2 JB
Цитирай
#25

Аз го взех днес след като беше от сервиза, сменили са му целия дисплей, слушалката и са ресетнали софтуера.
Обадих се в сервиза - гарантират за водоустойчивостта му. В офиса на Мтел - гарантират. На *88 технически въпроси - гарантират. Не знам какво повече може да стане освен да го топна в една кана и ако се прецака да им го давамSmile
Гледам, че сменяйки дисплея реално са сменили целия панел. Имаше чуквания по ъглите, сега е като нов Dance Smile

btw 15 календарни дни беше в сервиз

Sony Xperia Z
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)