Мнения: 14
Теми: 1
Член от: 2014-06
Репутация:
0
Здравейте ! Имам страшен проблем с телефона на който не мога да намеря решение и се надявам някой запознат с нещата да ми помогне. Ще обясня накратко ситуацията за да се фокусирам върху основния ми проблем. Преди 8 месеца си закупих HTC One M8 от магазин на Germanos и до сега не ми беше правил никакви проблеми освен масовия с покритието на задната камера. Преди месец обаче след като се събудих на сутринта (вечерта го бях заредил) телефонът се беше изключил и не искаше да се включи. Включих го към зарядното и го изчаках половин час но на екрана нямаше индикация че се зарежда ами светеше само диода в оранжево горе до говорителя. Зареждах го поне 12 часа като опитвах да го включа през 2-3 часа, но така и не се включи. На другия ден (9.02.2015) отидох и го оставих в Germanos за поправка с причината че не се включва. В магазина опитаха всички видове ресети които бях опитал и аз естествено но отново напразно. До 30-ден (10.03.2015) не получих известие че телефона e пристигнал в магазина и съответно отидох да си го потърся. Попитаха ме за имената ми и провериха дали имат оставен телефон на това име - телефон нямаше и тъй като не носих в себе си документа който ми дадоха когато оставих телефона бях помолен да отида да им го занеса за да може да се обадят в сервиза и да видят какво става. Отидох на 31-ия (11.03.2015) ден да представя документа който снимаха и казаха че ще ми се обадят. На 32-ия (12.03.2015) ден служителката с която разговарях ми се обади и ми каза че телефонът е при тях и мога да отида да си го взема даже бил в магазина от 26.02.2015 при тях. Тъй като по закон ако до 30-ия ден (включително) телефонът не бъде върнат магазинът е длъжен да замени телефонът с нов или подобен от същата ценова категория аз реших да не взема телефонът а да пиша жалба за забавянето, за това че не са ме известили както и за това че не ми беше даден до 33-ия ден. На 33-ия ден отидох да изискам копие от сервизния протокол изпокарахме се дори не се извиниха и се прибрах да напиша жалбата online през сайта им. При прекачването на този протокол към жалбата видях че становището на сервиза e "Прекратена гаранция - Мокрен", не отремонтиран и цена за поправката 625 лв.. Телефонът никога не е мокрен и изпускан и каквото и да било, на как да докажеш.. Получих отговор на жалбата с прикачени снимки към него на телефона отвътре. На снимките реално се вижда ръжда която няма как да се получи при еднократно мокрене. Поразчетох се из форумите и видях че това им е редовен номер на Germanos да излизат със становище че телефона е мокрен без той да е. Сега изгорях с 1400 лв. и единственото което ми се иска някой ако може да ми каже има ли шанс от HTC да го заменят като дефектна бройка - към кого да се обърна и на някой заменяли ли са му изобщо телефона от там. Тук и да се боря няма да стане а и не знам какво мога да направя повече. Телефонът ми може да е намокрен от както съм го оставил в магазина до сервиза, може да е пристигнал на 32 ден и да ми се каже че е пристигнал на 15 ден. А най-жалкото е че не съм го мокрил и няма как да го докажа. За пореден път се почувствах истински българин, но не от тези националистите..
Мнения: 168
Теми: 8
Член от: 2013-02
Репутация:
32
Ядосал си ги много. Грешката ти е че си чакал след 31 ден. Трябвало е още тогава да пуснеш жалбата и да си искаш телефона..
Жалби му е майката. На тая снимка с ръждивия телефон по нещо личи ли си че е твоя? IMEI примерно вижда ли се?
Motorola G5s XT1793
Мнения: 120
Теми: 5
Член от: 2012-10
Репутация:
7
В кой сервиз е ремонтиран. В този на германос или официалния на htc regenersis в Румъния.
Свържи със съпорта на htc в делничен ден, имат хора които говорят български. Сега ще ти дам телефона за връзка:
008001100482
Samsung s21 ultra
(Последна редакция: 2015-03-14, 15:10:21 от
mcontract.)
Мнения: 503
Теми: 4
Член от: 2011-07
Репутация:
109
Попринцип процедурата по ремонтирането на апарата в твоя случай е следната:
1. Оставяш апарата в Германос/Глобул/Теленор Телетъбис и производните му телета
2. От магазина отива към Техния сервиз, където НЕ му правят абсолютно нищо
3. От техния сервиз отиват в Мост компютърс, където отново не правят нищо по апарата
4. От Мост го изпращат към оторизиран сервиз в Румъния или Полша, където вече се диагностицита и ремонтира
След което обратно по каналния ред.
(малко off topic - За да се намали времето за чакане (драстично) и за да се избегнат кофти моменти лично аз нося апарата дирекно в сервиза на Мост)
В случая това което бих направил на твое място:
1. Жалба до КЗП за това, че не си си получил апарата в 30 дневен срок. Може би без много много да се обесняваш, че телефона е там, че уж е бил готов на 26.02, че имаш копие от протокол и т.н. Кратко точно и ясно - 30 дни телефона не ми беше върнат, търговеца отказва да изпълни задължението си по ЗЗП.
2. Разговор с Мост компютърс (0700 144 11) да направят проверка:
2.1. Апарат с IMEI бил ли е при тях
2.2. Кога е приет в техния сервиз (дата)
2.3. С какво оплакване е приет
2.4. В какво състояние в пристигнал при тях
2.5. Кога е изпратен към оторизирания сервиз
2.6. До кой сервиз е изпратен
2.7. Кога се е върнал при тях
2.8. С какво становище е върнат
2.9. Кога е изпратен обратно на Германос
2.10. Освен апарата каква документация е предадена на Германос
3. След като получиш тази информация > разговор с HTC. Както каза колегата mcontract звъниш на 00800 110 0482, НО задължително поискай да разговаряш с някой с нейтив Български (преди време това беше Сузи, но мисля, че вече не е при тях), че иначе КПД-то от разговора ще е доста ниско. Там съответно отново искаш информация:
3.1. Апарат с IMEI някога ходил ли е на сервиз
- Най-вероятно първата регистрирана информация при тях ще е от постъпването в готоризирания сервиз, евентуално може и да има информация от постъпването в Мост, но малко ме съмнява.
3.2. На коя дата е постъп за ремонт
3.3. С какво оплакване е постъпил
3.4. Какво са констатирали в сервиза
3.5. ИЗРИЧНО попитай правени ли са снимки на апарата след отварянето и изпратени ли са в последствие обратно по каналния ред
3.6. Кога са изпратили апарата обратно към Мост
Вече на база събраната информация преценяваш как да действаш. Лично аз имам съмнение, че глупаците от Германос са свършили някоя мизерия (или те са го отваряли, което си подсъдимо, или са го изтървали в кишата при транспорта например и са му е*али майката). Най-лошото в тази ситуация, е че както сам каза няма как да докажеш, че си го предал в отлично състояние.
Стискам палци от някъде да изкараш доказателства, след това е лесно > добър адвокат и не само, че ще ти дадат нова бройка ами и пари ще се ръснат. Най-важното е да не се отказваш.
Успех и ще се радвам да ни държиш в течение какво се случва.
iPhone 14 Pro
Мнения: 20 087
Теми: 738
Член от: 2011-08
Репутация:
5 471
Устройства: GP 6
Е, няма как да бъде отварян от оторизиран севиз на територията на България, по простата причина, че такъв отдавна няма, Мост ги приемат, и без право на ремонт, ги изпращат в странство за поправка.
Мнения: 120
Теми: 5
Член от: 2012-10
Репутация:
7
Може да говориш и с Ахмед, добре говори български и горе долу разбира за какво става дума.
При мен след като моят телефон се върна от Румъния беше издраскан на няколко места задния капак. След неколкократни разговори с Ахмед телефона ми беше заменен с нов, но пак имаше одрасквания по капака. Но вече ми беше писнало и не исках да се занимавам повече.
Четох, че има много недоволни от техните нови сервизи regenersis, преди сервиза им беше в Румъния Cordon electronics.
Сега явно да спестят пари са свалили качеството.
Samsung s21 ultra
(Последна редакция: 2015-03-14, 23:37:22 от
mcontract.)
Мнения: 503
Теми: 4
Член от: 2011-07
Репутация:
109
synex, има ли някакво развитие по твоя въпрос?
iPhone 14 Pro
Мнения: 1 994
Теми: 24
Член от: 2012-07
Репутация:
517
Има разлика и в камерите.
При М8s основната камера е 13МР, при М8 е 4МР.
POCO F5 12/256 GB
Мнения: 1 344
Теми: 27
Член от: 2012-07
Репутация:
474
Устройства: Samsung Galaxy S21 FE
Мхм, колкото повече, толкова повече, казал Мечо Пух, ама тука нещата не са точно така.
Лично за мен, избора е чистия М8, флагмана от 2014г.Боби е абсолютно прав!
И темата отиде в друга посока.....така че, ключ!