Да споделя и аз по темата
Имах инцидент с телефона ми в понеделник. Момче във фитнеса така умело разтовари 100 кг. щанга от мястото за клекове, че тя се обърна и дисковете се изсипаха, а лостът се удари в тавана и не знам как не преби някой наоколо
За беда моя милост тренираше в съседство, а телефонът ми беше на пода - свикнал съм да си включвам хронометъра и да си засичам времето. Как не стана тоя телефон на сол ми е необяснимо! Но поражения имаше - горният говорител беше ударен точно в средата и там имаше хлътване навътре. Съответно, беше сдал багажа и не работеше, а също така и жака за слушалките - не отчиташе че има включени слушалки, нито пък самите слушалки работеха. Имаше и някакви петна по екрана в близост до вдлъбнатината (после разбрах, че били изгорели пиксели). Като цяло тъч-скрийна си работеше съвсем нормално, просто горният говорител и жакът за слушалки не работеха. Тоест не можех да ползвам телефона за разговори.
Телефонът ми все още е в гаранция, мисля до юли тази година. На другия ден звънях на съпорта на HTC и говорих вероятно с Ахмед. Беше любезен и внимателен, провери ми IMEI, пита ме за името ми, и ми каза, че си имам валидна международна гаранция. Каза ми да си пратя тела в Мост заедно с фактурата за покупката, защото и да го оставя в Глобул (откъдето е закупен), те пак ще го пратят в Мост, а те оттам - в сервиза в Румъния. Щях да си спестя един ден. Хубаво, но във Видин, където живея, няма офис на Мост. Отделно, фактурата и гаранцията към нея са издадени от Глобул, та реших, че по-добре ще постъпя като го занеса там. След работа минах през Глобул да питам какво ще трябва да донеса; казаха ми - само тела и фактурата, без зарядно, без кутия.
На другия ден взех от вкъщи документите, ресетнах телефона да изчистя личните си неща и обедната почивка съм в Глобул. Процедурата е бърза - хората си знаят работата. Момчето ми каза, че цветните отенъци са изгорели пиксели, пита ме само дали е изпускан без обаче да се интересува какво точно се е случило, огледа го внимателно от всички страни, записа какво не му работи. Предупреди ме, че този модел се праща в Румъния, че процедурата е до 30 дни, и, че ще получавам често смс-и - когато пристигне в София, когато го пратят за Румъния, когато го отворят и т.н., тоест, ще съм информиран за всеки етап.
Трябва да кажа, че съм супер приятно изненадан от Глобул! Момчето ме пита имам ли апарат да ползвам докато ми отремонтират HTC-то. Бях взел стария телефон на дъщерята - Самсунг Льо Фльор с капаче
Розов! И момчето ми вика - "точно от тая сутрин имаме нова политика; когато някой остави телефон в гаранция за ремонт, да му предоставяме еквивалентен клас оборотен телефон за времето на ремонта. Ако искаш, мога да ти дам дори Айфон 6!" Аз в лек ступор - стой недей Айфон, че тамън съм научил Андроид как работи, и мислено си давам сметка, че нямам идея как ще си наглася нещата от андроид акаунт на айфон. Той се усмихна, отиде до някъде и се върна с чисто нова кутия Huawei Ascend P7, разопакова го, показва ми го и ме пита: "Харесва ли ти? Аз имам два такива и съм много доволен от тях." Еми, добре, отговарям, и прибирам розовото телефонче в джоба си
Та, така - сега чакам да ми оправят HTC, евентуално дали ще мине по гаранция или ще трябва да се плаща, и ползвам чисто нов оборотен телефон. Получил съм до момента два смс - че е в сервиза на Теленор, и втори, че ще бъде изпратен във външен сервизен център на производителя. Имам търпение и страшно ми допадна политиката на Глобул/Теленор за еквивалентен клас телефон!