Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Процесът Android.acore за съжаление спря
#1

 
   
 Таа глупост ми блокира слушалката. Свързването и разговорът си протичат уж нормално, но аз от моя страна не чувам нищо. Не слабо, не глухо, а нищо. От отсрещната страна си ме чуват добре, След рестарт на телефона се оправя, но до следващия път.Първо видях в някакъв форум, че се триели данните от приложението (хранилище за контакти) голяма грешка. Прецака се нещо в телефона, изтри ми всички контакти и не ми ги показваше след повторно въвеждане. След това върнах фабричните настройки и днес пак ми показа това съобщение, след провален разговор. Някой да има някаква идея как да се справя с това?
Цитирай
Аксесоари
#2

Не си написал версията на Андроид, както и кога е започнал да се появява този проблем.
Другото е, че след като и с фабрични настройки проблема продължава, вероятно може да опиташ преинсталиране на софтуера с програмата на Сони, Pc Companion.
Синхронизирай контактите си с Гугъл акаунта ти, за да може после безпроблемно да си ги възстановиш, след преинсталацията на фърмуера с програмата.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#3

4.4.4 ми е версията. От две седмици някъде е проблемът.
Цитирай
#4

Ако не е допринесло за това някое допълнително инсталирано приложение по онова време, то последвай стъпките, които написах в предния си пост.
При положение също, че и изтриването на данни и кеш на приложението не оправят ситуацията, пробвай с официалната програма за софтуерна поправка на Сони.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#5

Благодаря за съветите! Наистина нямам идея кое и как е повредило това нещо. Нямам също и идея как се преинсталира телефон. Не би ли трябвало вече да получавам ъпдейта на Lolipop? Направо само да си свърши работата...
Цитирай
#6

Както и други потребители с това устройство, така и твоето, още са на изчакване.
Ако не го прави системно и можеш да изчакаш актуализацията, изчакай я.
Ако не или започне да го прави по-редовно, преинсталирай софтуера.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#7

Сега влязох в безопасен режим, махнах две приложения които не ползвах, но така или иначе не мога да знам кое е това което блокира слушалката.
Цитирай
#8

За да се премахне приложение, което е инсталирано допълнително, не е необходимо да се влиза в безопасен режим.
Всяко такова приложение, може да се премахне от Настройки\ Приложения, стига да не са му предоставени други права, при които е необходимо махането / махането на отметка в Настройки\ Сигурност\ Администратор на устройства.

Samsung Galaxy S23 Ultra Green
Galaxy Buds Pro
Galaxy Watch 6 Classic 47mm-Silver
TicWatch Pro 3
Цитирай
#9

Да знам. Това за безопасния режим го видях в сайта на Sony. Остава да преинсталирам или да чакам Lollipop -а.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)