Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Сервиз - проблем
#1

Здравейте, попаднах в много гадна ситуация. Преди време на htc one му счупих дисплея и си купих от ebay.uk частите. Всичко ок, смених чакровете и направих последен тест преди да го затворя. Уви, wi-fi не работеше. Отидох в сервиз, обясних им ситуацията, те казаха "Няма проблем, ще го оправим" (като преди това има казах изрично, че искам работещ телефона, а не тухла). След няколко дена го получавам готов, сглобен, НО -  телефона не зареждаше (нито през AC, нито през USB) и не виждаше сим картата. Дадох им го пак - "борили са се" няколко седмици, но не успяли да го оправят и ми го връщат в покъртително състояние. Говорителя долу не работи, на един от кабелите му го няма пина, скъсан лентов кабел на Volume бутоните и още поразии. Моля дайте ми съвет, как да процедирам, че вече  Bu Bu . Предварително благодаря на помогналите Smile Smile . 
Снимка 1
Снимка 2
Снимка 3
Снимка 4

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай
Аксесоари
#2

Честно,не мисля,че това се е случило в сервиз,защото ако е така,това трябва да им е първия отворен телефон.А по темата,занеси го в друг сервиз и дано да имат HTC за части,за да ти сменят повредените периферни платки.
Цитирай
#3

За кой сервиз става въпрос, че не разбрах?

 
Цитирай
#4

Става въпрос за този сервиз -> http://gsm-service.bg/контакти/

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай
#5

Ами какво да искаш от такъв тип сервизи? Поне другите да знаят за него и да го избягват за в бъдеще! Иначе е трябвало да се обърнеш към Мост.

 
Цитирай
#6

(2015-06-27, 11:40:22)dancho2000 написа:  Става въпрос за този сервиз -> http://gsm-service.bg/контакти/

Брат ми също си изпати точно от този сервиз само, че за HTC ONE X.  Приеха го , казаха че след диагностика ще кажат дали могат и колко ще струва и не се обаждаха сумати седмици. Ние им звъняхме, те все уж го правеха, после го даваха на някой техен 'колега' да го оправел, че те не могат и накря го върнаха в неузнаваемо състояни. По същият начин го бяха напъвали да го отварят ( явно не знаейки как ) и му бяха счупили дисплеят ( а го бяхме оставили защото се намокри и имаше проблем с дънната платка ) 
Сервиза излиза в интернет, НО определено ако имаше как да се напише, НИКОЙ  не трябва да ходи там  Bu

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#7

Абсолютно същото беше и при мен.  "Дадохме го на по-добри колеги да го оправят!". Звънях им през седмица и отговора беше: "Борим се! Не можем да открием къде е проблема. Когато успеем, ще ви се обадим!".
@OGIER, как процедирахте след това. (кофтито е, че след първия ремонт им платих 100 лв. И за какво платих - за неработеща тухла Bu Bu Bu )

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай
#8

Ми ние поне не платихме нищо, защото те така и не го дадоха работещ. Ми какво? нищо човек, прецакали сме се!!! може да се пише до комисия по правата на потребителя, но аз не се занимавах ( а трябваше , защото те така си го правят и си работят и патят доста хора )
За това е добре ако пазиш някакви документи с входящ номер или какви то и да е дадени ти при извършване и плащане на ремонта да им пишеш като ги приложиш и те ще направят проверка ( най-малкото ще ги глобят , а ако имаш всички документи може и да си върнеш дадените пари за ремонт, НЕ мисля, че ще те компенсират за телефона )

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#9

Само не разбирам, защо си носите апаратите в съмнителни сервизи, при условие, че за м7 се знае, че е един от най-трудно разглобяемите и съответно, трудно поправяемите телефони?

„Времето е наркотик, много от него убива.“
„Автентичната тъпота всеки път надминава изкуствения интелект.“
Цитирай
#10

Освен заради по-ниската цена не знам защо би го направил някой. Иначе ако нямаш някакакви документи как са го приели и как са го издали(и са коректно написани, разбира се) не знам какво може да се направи....

Samsung Galaxy Note 4 SM-N910C White
Цитирай
#11

Да, заради цената е.....Но то си е казано "Евтиното винаги излиза по-скъпо...".

П.П Сега ми се отвори време и възможност да се занимавам с телефона, та въпроса ми е - Към кого да се обърна, за да се поправят поразиите, които телефончето претърпя. В Мосткомпютърс ще ми обърнат ли внимание и ще ме изстискат ли от към цени Big Grin ?

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай
#12

@dancho2000, ако има кой да оправи нещата, ще са те, но като се има впредвид, че ремонта ще е извън България, явно няма да минеш тънко. Да го беше дал още първия път на тях, като ти направи проблем и да беше и забравил вече... Smile

 
Цитирай
#13

Да го бях дал, наистина. Ма какво да се прави, че съм тъпа лукова глава и гледам да я мина тарикатската.......Bu Bu Bu
П.П Аз доколкото знам нямат проблем да ремонтират телефоните и BG. Поне един колега си оставил телефона (HTC нещо си) там и му го направили "на място". Все пак е в "отворено състояние".

Вариант ли е да видя в PDA Shop-a, който Vickfred е препоръчал. До колкото мога да "диагностицирам", счупени са някои чаркове от мултимедийната платка, 1 кабел с "пинчета" и на volume бутоните, кабела е скъсан. Всичко друго на пръв поглед ми се струва здраво.

Xiaomi 12X 8/256gb
Цитирай
#14

Здравейте, 
  имам проблем с моето HTC спря да зарежда и от буксата замириса на изгоряло, дали има шансове да тръгне отново? И дали бихте ми препоръчали добър сервиз в София в който биха могли да го видят? Според мен батерията и буксата за заминали.

| hTC Sensation | Stock Android 4.0.3 | Status: Locked S-ON |
| hTC ONE M7   | Android 5.0             | Status: Locked S-ON |
Цитирай
#15

НТС имат официален сервиз, намира се в София, казва се Булграм. Доколко е добър не е ясно.
Според HTC България адресът е гр. София, Околовръстен път 36, Перла Парк, ет. 3, телефон за контакт: 02/445 23 30 - https://goo.gl/maps/YMkj5nyvT1k
Има вероятност обаче и адресът да е този - https://goo.gl/maps/vG5zCHfUVYo, тел. 088 210 0003
Добре е първо да се обадиш на някой от телефоните, за да знаеш къде точно да ходиш  Big Grin
Цитирай
#16

(2015-12-11, 12:00:59)bobytsekov написа:  НТС имат официален сервиз, намира се в София, казва се Булграм. Доколко е добър не е ясно.
Според HTC България адресът е гр. София, Околовръстен път 36, Перла Парк, ет. 3, телефон за контакт: 02/445 23 30 - https://goo.gl/maps/YMkj5nyvT1k
Има вероятност обаче и адресът да е този - https://goo.gl/maps/vG5zCHfUVYo, тел. 088 210 0003
Добре е първо да се обадиш на някой от телефоните, за да знаеш къде точно да ходиш  Big Grin

Мисля, че за телефоните HTC е на околовръстното. Другият в центъра беше за други марки и уреди

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#17

Здравейте колеги,
От така безупречно работил HTC M7 до днес. Снощи батерията беше на 52% и реших да го заредя,защото ми предстоеше пътуване(сложих го около 23:00ч и го махнах в 06:00ч.) На обяд към 12:00ч. реших да погледна колко е часа и като го отключих дисплея мигаше,нямах обхват,показваше че няма СИМ карта(а тя беше вътре) и имаше слушалки взе едно съм сложим хендсфри.
Какво направих.Изключих телефона и махнах СИМ картата,сложих я отново, но телефона не искаше да се включи. Изписваше първия надпис на HTC, екрана изгасва, стига до втория надпис HTC ONE и почва да ми мига диода в червено и се чува сигнала за паднала батерия и телефона изгасва. Някакви предложения какво може да е станало?
Като се прибрах го включих в зарядното, но телефона не се зареждаше. Оставих го няколко минути така и го включих.  Телефона тръгна но като е на екран и постоянно мига, а на батерията ми има удивителен знак "!". Прилагам снимка.
Моля, ако някой знае на какво се дължи това да пише ?
Благодаря предварително!


Прикачени файлове Миниатюри
   
Цитирай
#18

Дано не е заминала батерията.Изключи телефона напълно и го включи в зарядното, остави го така за час два.Опитай след това да го включиш и виж дали проблема ще продължи.Ако не се оправи, опитваш това https://forum.androidbg.com/showthread.php?tid=77977, ако пак има проблем правиш hard reset.След всичко, ако няма промяна, е много вероятно, батерията да си е изживяла живота.Дано не съм прав де....

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
Цитирай
#19

(2015-12-22, 19:08:33)kaiso написа:  Здравейте колеги,
От така безупречно работил HTC M7 до днес. Снощи батерията беше на 52% и реших да го заредя,защото ми предстоеше пътуване(сложих го около 23:00ч и го махнах в 06:00ч.) На обяд към 12:00ч. реших да погледна колко е часа и като го отключих дисплея мигаше,нямах обхват,показваше че няма СИМ карта(а тя беше вътре) и имаше слушалки взе едно съм сложим хендсфри.
Какво направих.Изключих телефона и махнах СИМ картата,сложих я отново, но телефона не искаше да се включи. Изписваше първия надпис на HTC, екрана изгасва, стига до втория надпис HTC ONE и почва да ми мига диода в червено и се чува сигнала за паднала батерия и телефона изгасва. Някакви предложения какво може да е станало?
Като се прибрах го включих в зарядното, но телефона не се зареждаше. Оставих го няколко минути така и го включих.  Телефона тръгна но като е на екран и постоянно мига, а на батерията ми има удивителен знак "!". Прилагам снимка.
Моля, ако някой знае на какво се дължи това да пише ?
Благодаря предварително!

Дори вече не може да се включи телефона.Стои на зарядно, но не тръгва. Не може да се направи калибрация на батерия, абсолютно нищо. Моля някакви предложения.Ако е батерията, можели да се смени и кой го прави и евентуално колко ще струва?
Цитирай
#20

Колко време го държа на зарядно, опита ли с друго (друг кабел)?
Тегава работа е смяната на батерия.....

[Изображение: nexus2cee_output_t4FJGx.gif]
Цитирай
#21

Да, наистина, опитай с друг кабел. Случвало ми се е - показва, че зарежда, светят лампички, а всъщност нищо не става. Иначе във всяко друго отношение този кабел работеше нормално.
Цитирай
#22

(2015-12-23, 09:30:29)bobytsekov написа:  Да, наистина, опитай с друг кабел. Случвало ми се е - показва, че зарежда, светят лампички, а всъщност нищо не става. Иначе във всяко друго отношение този кабел работеше нормално.

Пробвах с още два различни кабела, даже единият е чисто нов от Alcatel onetouch idol 2. Снощи го държах с кабела който го зареждам по принцип 2-3часа, а сутрин го пробвах с още два кабела даже и в момента е на зарядното с друг кабел и от време на време го пробвам дали ще тръгне.
Цитирай
#23

Само кабела ли пробва? Смени и адаптора,аз имах проблеми още на първата седмица с моята М8-ца като го купих, чисто нов,за 5 дни дефектира и добре че ми го смениха с нов адаптор (въпреки че е аксесоар и не се заменя безплатно).

  • Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B  • 
Цитирай
#24

(2015-12-23, 10:51:25)mirchev87 написа:  Само кабела ли пробва? Смени и адаптора,аз имах проблеми още на първата седмица с моята М8-ца като го купих, чисто нов,за 5 дни дефектира и добре че ми го смениха с нов адаптор (въпреки че е аксесоар и не се заменя безплатно).

Всичко съм сменил и на двете зарядни-кабела и адаптера.Даже едното зарядно е цяло без да се слага кабел.
Цитирай
#25

Ако е от батерията, единственото което ми хрумва е да се пусне телефона с някакво по мощно зарядно на по голям ампераж, за да се опиташ да възбудиш батерията ако е на 0% и не иска да тръгне. Но ако не си сигурен недей пробвай.

  • Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B  • 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)