Оценете темата:
  • 7 гласа - средно 3.71
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Galaxy S7 edge поведение в LTE/4G мрежа
#1

Здравейте,
Ще отворя тема по въпроса, тъй като предполагам, че няма да е единствения случай.


Става дума, че е почти невъзможно да се използва 4G мрежата на telenor със S7 edge.
Апарата може да се използва в 4G (троен режим) само около максимум 15-20мин. след включване, като след това преминава в 3G (H) и индикацията за трафик показва само изходящ (upload) и не може да се използва нищо, докато не се рестартира. На няколко пъти се стигна и до момент да изгуби регистрация в мрежата (Emergency calls only). И тук спасението е само рестартиране на телефона. Разговарях с 089123, които ме посъветваха да тествам картата в друг апарат или да се подмени чипа. Направих смяна на SIM, но проблема продължи. Поставих SIM картата и в друг Galaxy S7 edge - същото положение, т.е. проблема не е в дадения апарат, но не е и в SIM картата. Най-вероятно някакво неразбирателство между апарат и мрежа (LTE/4G).
До колкото разбрах последно от служители на telenor:
"Нямаме информация Samsung Galaxy S7 edge да има затруднение с използване на 4G мрежата ни. Въпреки това сме изпратили подробното описание, което сте ни изпратили за допълнителна проверка към технически отдел"

На някой друг да му се случвало или да има идея защо се получава така?

апарат: Samsung SM-G935F
software: Android 6.0.1 (G935FXXU1APB4)
мрежа: telenor
място: София

Samsung Galaxy S7 edge
Цитирай
Аксесоари
#2

А бе да ти кажа аз съм с S6 Edge Plus, обаче след ъпдейта до 6.0.1 и при мен 4G-то се губи често и от време на време ми дава търсене на мрежа и че няма обхват..... помислих че е проблем с мрежата на оператора или заради лошото време.... А дано да е бъг а не от телефоните, защото от едно време самсунг си имат тоя дефект в телефоните... или ще ти показва че има пълен обхват в балкански местности, където няма никакъв такъв, или ще ти се рестартира телефона, или ще се изключи, или тези проблеми с обхвата да няма такъв или да няма нет..... затова не я харесвам от едно време тази марка! Дано опраят проблем, защото май пак ще се окаже софтуерно....

  • Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B  • 
Цитирай
#3

Този проблем май го има при всички модели Самсунг.... Както в този форум, така и световен мащаб... :Smile 
Дали пък проблема не е в самия TouchWiz??? 
Ако се разходиш в разделите на Самсунг, ще го срещнеш при всеки един модел... Как пък за всички модели проблемът е в операторите?
 Единственото общо между телефоните е само TouchWiz-а... Дори и с различни процесори за един и същ модел, проблемът си си го има... :Smile
Не знам къде е проблема но вече си мисля, че е в TouchWiz.... Smile
Цитирай
#4

И Аз на това се надявам и предполагам, че е софтуерен проблем и ще го разрешат бързо.

Samsung Galaxy S7 edge
Цитирай
#5

Имах някога подобен проблем ама със ноут 3 и с 3Г. След известно ползване забиваше на изходящ трафик на Н+ и не ако някой ме търси казваше че е изключен. И така докато не спра данните което ми отнемаше около 2 минути докато изчезне символа или докато не рестартирам. Също и губеше регистрация.  След много разговори с отдел поддръжка на теленор се установи проблем в една от клетките и която покриваше района на  моята работа където само правеше този проблем.  Така че може да има проблем с отделна клетка а не с телефона

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#6

Ако е така, половината им клети значи са за смяна..... Smile

  • Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B  • 
Цитирай
#7

Еми това е само възможност. Забеляза ли на какъв обхват ти прави белята. В смисъл колко от скалата.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#8

(2016-03-13, 15:44:05)gazibarev написа:  Еми това е само възможност.  Забеляза ли на какъв обхват ти прави белята.  В смисъл колко от скалата.

Без значение от обхвата. На едни места е максимален, на други само без едно деление и пак разкача и минава на 3G и оставаш без сесия или дори без регистрация.

Samsung Galaxy S7 edge
Цитирай
#9

Аз съм със S7 от 3 дни и не съм забелязал този проблем в Бургас.
[Изображение: 1540d4e70946aaa819bb38dfdb0859d8.jpg]
Обаче ми се струва, че скоростта трябва да е по голяма.

'g'SM-G955F
Цитирай
#10

Само така ти се струва! Big Grin Иначе често ми губи мрежа или има само 1 черта обхват, от време на време няма никаква мрежа и надписа теленор бг ми изчезва Smile

  • Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B  • 
Цитирай
#11

(2016-03-13, 16:23:19)mirchev87 написа:  Само така ти се струва! Big Grin Иначе често ми губи мрежа или има само 1 черта обхват, от време на време няма никаква мрежа и надписа теленор бг ми изчезва  Smile

А това дали си го казвал на telenor, защото Аз като си говорих с тях реагираха сякаш за пръв път разбират за този проблем?

Samsung Galaxy S7 edge
Цитирай
#12

Ами не съм, мислех че е временно и ще се оправи, тъй като тези дни времето е ужасно и все облачно и дъждовно, мъгла и какво ли не... реших че е заради времето. Дано се оправи, ако не, ще подам оплакване да си прегледат малко мрежата и вече след това ще се разбере от телефона ли е, или от мрежата.

  • Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B  • 
Цитирай
#13

(2016-03-13, 16:23:19)mirchev87 написа:  Само така ти се струва! Big Grin Иначе често ми губи мрежа или има само 1 черта обхват, от време на време няма никаква мрежа и надписа теленор бг ми изчезва  Smile

@mirchev Стига си цапал темата. Само ти ли не разбра,че тук се коментира S7, a не S6.

1916 
Цитирай
#14

Колеги онзи ден си взех s7,същата вечер си играх с него  и с Gear Vr и като сваля телефона и ми даваше  no service след рестарт се оправя .Вчера сутринта получавам известия за пропуснати с Смс ,отивам след обяд на кафе с едни аверчета и те са на Глобул седим си по едно време пак смс за пропуснато,тръгвам да набирам немога ,а поше че има обхват и интернета работи.Вечерта отидох и ми смениха телефона с чисто нов сле разправия.Е да ама не ставам днеска сутрина пак същата работа тръгвам да набирам 2 сигнала свободно и телефона млъкна след 5 мин получавам пак смс за пропуснато,сега след обяд пак същата работа и това снов телефон какво да правя има ли ги някой друг тия проблеми или ги има само след използване на Gear vr или и аз не знам.

Galaxy s7 Black Onyx
Цитирай
#15

Явно всички ще ги имаме тези проблеми.... Аз още не съм се сблъскват с тях, но не е късно и това да се случи..... Smile
Цитирай
#16

(2016-03-13, 18:35:06)GACHEV написа:  Колеги онзи ден си взех s7,същата вечер си играх с него  и с Gear Vr и като сваля телефона и ми даваше  no service след рестарт се оправя .Вчера сутринта получавам известия за пропуснати с Смс ,отивам след обяд на кафе с едни аверчета и те са на Глобул седим си по едно време пак смс за пропуснато,тръгвам да набирам немога ,а поше че има обхват и интернета работи.Вечерта отидох и ми смениха телефона с чисто нов сле разправия.Е да ама не ставам днеска сутрина пак същата работа тръгвам да набирам 2 сигнала свободно и телефона млъкна след 5 мин получавам пак смс за пропуснато,сега след обяд пак същата работа и това снов телефон какво да правя има ли ги някой друг тия проблеми или ги има само след използване на Gear vr или и аз не знам.

Колега, проблема ти е идентичен с описания от мен най-горе. Съвета ми е да сигнализираш ти настойчиво на 089123 или в сайта им да им пишеш оплакване. В началото се опитваха да ме убеждават, че нямат проблем с LTE мрежата си, но след споменаване на КЗП и КРС нещата се променят.
А и колкото по-скоро ескалират от тях към Samsung проблема, толкова по-скоро ще се оправи. Или да си проверят какво не е наред в тяхната мрежа. Иначе и с моя апарат (S7 edge), както и на мой приятел - губи мрежа, когато е в троен режим (GSM/WCDMA/LTE). Ако го оставиш на 3G only няма проблеми.

Samsung Galaxy S7 edge
Цитирай
#17

Интересно, тъй като съм на виваком когато беше оставен на троен режим се виждаше, че на моменти и обхвата действително сякаш изчезва, но никога не съм получавал смс за пропуснати повиквания (нещо което като бях с теленор преди няколко години се случваше всеки ден по няколко пъти). Виваком така или иначе нямат LTE просто минах на двоен режим и проблема рязко изчезна.

S22 ULTRA кофти зелен. 
Цитирай
#18

Е да де,ама ако е от мрежата как досега нямах проблеми с Iphone 6s работеше си идеално и никога,ама никога съм нямал такива проблеми май самият телефон е голяма боза,но както и да е.Направо се замислям дали да не им пожелая попътен вятър и да им върна бъгавият телефон.Но като се замисля.да.съм чак такъв касметлия,че и двата телефона да са ми дефектни.

Galaxy s7 Black Onyx
Цитирай
#19

Според мен е в самия телефон. Някоя кофти партида.

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#20

Може и да е кофти партида но до 3 дни заменят устройствата с нови ако има проблем,и се чудя дали утре да отивам пак да има панайр или да чакам.След тия 3 дни ако има проблеми почват едни провлачвания по сервизите им на всички ни е ясно.Дали проблемат е в телефона никъде не намерих някой да се оплаква от проблеми с обхвата или  някакви бъгове да има с 4-джито.Има ли някой от колегите с такъв телефон но да не е на Теленор да каже има ли такива проблеми.
ПС:Някой на мтел колегата по горе е писал че с виваком няма проблем.

Galaxy s7 Black Onyx
Цитирай
#21

Според мен го връщай гаранционно да ти го заменят

 Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Цитирай
#22

Аз ползвам сим карта на Виваком и до сега не съм имал горепосочения проблем. Вчера се рових в XDA и попаднах на тема в която 3-4 човека се оплакват от забиване на апарата когато са на троен режим(LTE-3G-2G).

1916 
Цитирай
#23

Според мен проблема е в Теленор. Случая ми беше същият миналата година със С6. Около месец беше почти невъзможно да ползвам мобилен интернет, също така по няколко пъти на ден даваше, че телефона е изключен и ме уведомяваше със смс. Може и да греша, но всякаш имат нужда от време да оптимизират мрежата си, защото след това проблема изчезна и до ден днешен няма забележки.

п.п. Разбирам, че тук става въпрос за С7, но няма нужда да ми се нахвърляте, просто споделям мнение от опит с което се надявам да бъда полезен. Имайте търпение проблема е в тях.

Samsung Galaxy  Note IV
Samsung Galaxy S VI
Цитирай
#24

mmollov и аз съм на твоето мнение, проблема е общ и не виждам за какво ми се нахвърли по горе колегата, като трябва да се разбере от къде идва... дали С6 или С7 проблема е и при двата модела, така че незнам какво ми опява за какво била темата..... Дано е от оператора!

  • Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B  • 
Цитирай
#25

При положение , че с всички други апарати работи значи проблема не е в мрежата. Този проблем е явно с новите апарати на самсунг. Преди се оплакваха от S6 но там беше прекъсване само на мобилните данни за кратко(за което има цяла тема), а тук явно е по сериозно щом се получават известия за пропуснати повиквания. Дано имате късмет и да се окаже че е от софтуера .

Samsung Galaxy S9 ,Samsung Galaxy tab S3 9.7
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)