Мнения: 44
Теми: 1
Член от: 2011-04
Репутация:
2
Устройства: Samsung Galaxy S7 edge
Здравейте,
Ще отворя тема по въпроса, тъй като предполагам, че няма да е единствения случай.
Става дума, че е почти невъзможно да се използва 4G мрежата на telenor със S7 edge.
Апарата може да се използва в 4G (троен режим) само около максимум 15-20мин. след включване, като след това преминава в 3G (H) и индикацията за трафик показва само изходящ (upload) и не може да се използва нищо, докато не се рестартира. На няколко пъти се стигна и до момент да изгуби регистрация в мрежата (Emergency calls only). И тук спасението е само рестартиране на телефона. Разговарях с 089123, които ме посъветваха да тествам картата в друг апарат или да се подмени чипа. Направих смяна на SIM, но проблема продължи. Поставих SIM картата и в друг Galaxy S7 edge - същото положение, т.е. проблема не е в дадения апарат, но не е и в SIM картата. Най-вероятно някакво неразбирателство между апарат и мрежа (LTE/4G).
До колкото разбрах последно от служители на telenor:
"Нямаме информация Samsung Galaxy S7 edge да има затруднение с използване на 4G мрежата ни. Въпреки това сме изпратили подробното описание, което сте ни изпратили за допълнителна проверка към технически отдел"
На някой друг да му се случвало или да има идея защо се получава така?
апарат: Samsung SM-G935F
software: Android 6.0.1 (G935FXXU1APB4)
мрежа: telenor
място: София
Samsung Galaxy S7 edge
Мнения: 261
Теми: 1
Член от: 2014-11
Репутация:
8
Устройства: Samsung Galaxy S21+ / Apple iPhone XS
А бе да ти кажа аз съм с S6 Edge Plus, обаче след ъпдейта до 6.0.1 и при мен 4G-то се губи често и от време на време ми дава търсене на мрежа и че няма обхват..... помислих че е проблем с мрежата на оператора или заради лошото време.... А дано да е бъг а не от телефоните, защото от едно време самсунг си имат тоя дефект в телефоните... или ще ти показва че има пълен обхват в балкански местности, където няма никакъв такъв, или ще ти се рестартира телефона, или ще се изключи, или тези проблеми с обхвата да няма такъв или да няма нет..... затова не я харесвам от едно време тази марка! Дано опраят проблем, защото май пак ще се окаже софтуерно....
- Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B •
Мнения: 2 544
Теми: 50
Член от: 2012-11
Този проблем май го има при всички модели Самсунг.... Както в този форум, така и световен мащаб... :
Дали пък проблема не е в самия TouchWiz???
Ако се разходиш в разделите на Самсунг, ще го срещнеш при всеки един модел... Как пък за всички модели проблемът е в операторите?
Единственото общо между телефоните е само TouchWiz-а... Дори и с различни процесори за един и същ модел, проблемът си си го има... :
Не знам къде е проблема но вече си мисля, че е в TouchWiz....
Мнения: 44
Теми: 1
Член от: 2011-04
Репутация:
2
Устройства: Samsung Galaxy S7 edge
И Аз на това се надявам и предполагам, че е софтуерен проблем и ще го разрешат бързо.
Samsung Galaxy S7 edge
Мнения: 1 068
Теми: 6
Член от: 2011-03
Репутация:
301
Устройства: S23 Ultra
Имах някога подобен проблем ама със ноут 3 и с 3Г. След известно ползване забиваше на изходящ трафик на Н+ и не ако някой ме търси казваше че е изключен. И така докато не спра данните което ми отнемаше около 2 минути докато изчезне символа или докато не рестартирам. Също и губеше регистрация. След много разговори с отдел поддръжка на теленор се установи проблем в една от клетките и която покриваше района на моята работа където само правеше този проблем. Така че може да има проблем с отделна клетка а не с телефона
Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
(Последна редакция: 2016-03-13, 15:38:18 от
gazibarev.)
Мнения: 1 068
Теми: 6
Член от: 2011-03
Репутация:
301
Устройства: S23 Ultra
Еми това е само възможност. Забеляза ли на какъв обхват ти прави белята. В смисъл колко от скалата.
Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Мнения: 261
Теми: 1
Член от: 2014-11
Репутация:
8
Устройства: Samsung Galaxy S21+ / Apple iPhone XS
Ами не съм, мислех че е временно и ще се оправи, тъй като тези дни времето е ужасно и все облачно и дъждовно, мъгла и какво ли не... реших че е заради времето. Дано се оправи, ако не, ще подам оплакване да си прегледат малко мрежата и вече след това ще се разбере от телефона ли е, или от мрежата.
- Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B •
Мнения: 16
Теми: 0
Член от: 2010-09
Репутация:
0
Колеги онзи ден си взех s7,същата вечер си играх с него и с Gear Vr и като сваля телефона и ми даваше no service след рестарт се оправя .Вчера сутринта получавам известия за пропуснати с Смс ,отивам след обяд на кафе с едни аверчета и те са на Глобул седим си по едно време пак смс за пропуснато,тръгвам да набирам немога ,а поше че има обхват и интернета работи.Вечерта отидох и ми смениха телефона с чисто нов сле разправия.Е да ама не ставам днеска сутрина пак същата работа тръгвам да набирам 2 сигнала свободно и телефона млъкна след 5 мин получавам пак смс за пропуснато,сега след обяд пак същата работа и това снов телефон какво да правя има ли ги някой друг тия проблеми или ги има само след използване на Gear vr или и аз не знам.
Galaxy s7 Black Onyx
Мнения: 2 544
Теми: 50
Член от: 2012-11
Явно всички ще ги имаме тези проблеми.... Аз още не съм се сблъскват с тях, но не е късно и това да се случи.....
Мнения: 173
Теми: 8
Член от: 2010-12
Репутация:
18
Интересно, тъй като съм на виваком когато беше оставен на троен режим се виждаше, че на моменти и обхвата действително сякаш изчезва, но никога не съм получавал смс за пропуснати повиквания (нещо което като бях с теленор преди няколко години се случваше всеки ден по няколко пъти). Виваком така или иначе нямат LTE просто минах на двоен режим и проблема рязко изчезна.
S22 ULTRA кофти зелен.
Мнения: 16
Теми: 0
Член от: 2010-09
Репутация:
0
Е да де,ама ако е от мрежата как досега нямах проблеми с Iphone 6s работеше си идеално и никога,ама никога съм нямал такива проблеми май самият телефон е голяма боза,но както и да е.Направо се замислям дали да не им пожелая попътен вятър и да им върна бъгавият телефон.Но като се замисля.да.съм чак такъв касметлия,че и двата телефона да са ми дефектни.
Galaxy s7 Black Onyx
Мнения: 1 068
Теми: 6
Член от: 2011-03
Репутация:
301
Устройства: S23 Ultra
Според мен е в самия телефон. Някоя кофти партида.
Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Мнения: 16
Теми: 0
Член от: 2010-09
Репутация:
0
Може и да е кофти партида но до 3 дни заменят устройствата с нови ако има проблем,и се чудя дали утре да отивам пак да има панайр или да чакам.След тия 3 дни ако има проблеми почват едни провлачвания по сервизите им на всички ни е ясно.Дали проблемат е в телефона никъде не намерих някой да се оплаква от проблеми с обхвата или някакви бъгове да има с 4-джито.Има ли някой от колегите с такъв телефон но да не е на Теленор да каже има ли такива проблеми.
ПС:Някой на мтел колегата по горе е писал че с виваком няма проблем.
Galaxy s7 Black Onyx
(Последна редакция: 2016-03-13, 20:21:07 от
GACHEV.)
Мнения: 1 068
Теми: 6
Член от: 2011-03
Репутация:
301
Устройства: S23 Ultra
Според мен го връщай гаранционно да ти го заменят
Sony Ericsson experia X10I LG OPTIMUS 3D Samsung Galaxy Note 2. Note 3. Note 5. Samsung galaxy S8+, S10+ S20 Ultra S21 Ultra. S23 Ultra 1Tb
Мнения: 1 528
Теми: 0
Член от: 2010-11
Репутация:
1 290
Аз ползвам сим карта на Виваком и до сега не съм имал горепосочения проблем. Вчера се рових в XDA и попаднах на тема в която 3-4 човека се оплакват от забиване на апарата когато са на троен режим(LTE-3G-2G).
1916
Мнения: 266
Теми: 5
Член от: 2013-02
Репутация:
20
Според мен проблема е в Теленор. Случая ми беше същият миналата година със С6. Около месец беше почти невъзможно да ползвам мобилен интернет, също така по няколко пъти на ден даваше, че телефона е изключен и ме уведомяваше със смс. Може и да греша, но всякаш имат нужда от време да оптимизират мрежата си, защото след това проблема изчезна и до ден днешен няма забележки.
п.п. Разбирам, че тук става въпрос за С7, но няма нужда да ми се нахвърляте, просто споделям мнение от опит с което се надявам да бъда полезен. Имайте търпение проблема е в тях.
Samsung Galaxy Note IV
Samsung Galaxy S VI
Мнения: 261
Теми: 1
Член от: 2014-11
Репутация:
8
Устройства: Samsung Galaxy S21+ / Apple iPhone XS
mmollov и аз съм на твоето мнение, проблема е общ и не виждам за какво ми се нахвърли по горе колегата, като трябва да се разбере от къде идва... дали С6 или С7 проблема е и при двата модела, така че незнам какво ми опява за какво била темата..... Дано е от оператора!
- Samsung Galaxy S21 Plus SM-G996B •
Мнения: 64
Теми: 2
Член от: 2011-07
Репутация:
1
При положение , че с всички други апарати работи значи проблема не е в мрежата. Този проблем е явно с новите апарати на самсунг. Преди се оплакваха от S6 но там беше прекъсване само на мобилните данни за кратко(за което има цяла тема), а тук явно е по сериозно щом се получават известия за пропуснати повиквания. Дано имате късмет и да се окаже че е от софтуера .
Samsung Galaxy S9 ,Samsung Galaxy tab S3 9.7
(Последна редакция: 2016-03-14, 03:07:00 от
kukataedno.)