Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Прекъсване по време на разговор.
#1

Здравейте. От 2 дни насам докато провеждам телефонен разговор, самият разговор прекъсва(все едно се губи обхвата) и понякога не мога да разбера човекът насреща какво ми говори. Когато рестартирах първия път телефона, всичко се оправи за един път и след втория разговор пак започна, а вече дори и рестартиране не помага. Ако водя кратък разговор прекъсва 1-2  пъти и е търпимо, обаче след 1-2 минути започва да прекъсва доста начесто. Проблемът мога ли да си го реша или трябва да го нося в някой сервиз?
Цитирай
Аксесоари
#2

Предполагам си на 4G виж на 3G как ще е.

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#3

Какво общо има 4G/3G с телефонния разговор? С мобилни данни съм, ако това е от значение.
Цитирай
#4

Big Grin Колега пробвай първо де Big Grin

Поправям, Преинсталирам, Модифицирам Android и Windows
Цитирай
#5

(2016-08-29, 19:22:17)kkoir написа:  Здравейте. От 2 дни насам докато провеждам телефонен разговор, самият разговор прекъсва(все едно се губи обхвата) и понякога не мога да разбера човекът насреща какво ми говори. Когато рестартирах първия път телефона, всичко се оправи за един път и след втория разговор пак започна, а вече дори и рестартиране не помага. Ако водя кратък разговор прекъсва 1-2  пъти и е търпимо, обаче след 1-2 минути започва да прекъсва доста начесто. Проблемът мога ли да си го реша или трябва да го нося в някой сервиз?

Ако си на VIVACOM проблема е от тях.  Smile
Цитирай
#6

(2016-08-29, 19:22:17)kkoir написа:  Здравейте. От 2 дни насам докато провеждам телефонен разговор, самият разговор прекъсва(все едно се губи обхвата) и понякога не мога да разбера човекът насреща какво ми говори. Когато рестартирах първия път телефона, всичко се оправи за един път и след втория разговор пак започна, а вече дори и рестартиране не помага. Ако водя кратък разговор прекъсва 1-2  пъти и е търпимо, обаче след 1-2 минути започва да прекъсва доста начесто. Проблемът мога ли да си го реша или трябва да го нося в някой сервиз?

И аз щях да пша вчера за същия проблем.Колега проблема не е за сервиз,при мен се появи веднага след инсталиране на последния ъпдейт  G900FXXS1CPH9 беше около 25мбайта
Цитирай
#7

И при мен стана така след новия ъпдейт, обаче се оказа че проблема е от VIVACOM. Ако сте на VIVACOM би трябвало вече да нямате този проблем. Поне при мен се оправи.  Smile
Цитирай
#8

Да на Виваком съм и днес всичко беше безпроблемно. Благодаря Ви. Smile
Цитирай
#9

Верно било съвпадение вчерашните проблеми с виваком, по новините преди малко с извиниха за вчерашните проблеми с мрежата им.
Който иска може да получи 50минути допълнително този месец,става дума за София и софийски поле,аз съм далече от София и пак имах проблеми.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)