Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Asus reliability
#1

Имаше промоция при покупка на лаптоп през 2015 от Asus (ако се развали през първата година - хем парите , хем лаптопа ти връщат). Взех го от поправка , пуснах request в  сайта , но обърках едно от полетата. Не мога да го редактирам , нито да пусна нов request. Нямаме представител за България (телефоните които са оставени са на сервизите - Мост и един друг,които няма как да ми помогнат според техните думи).Писах на международен мейл - без отговор (дори преди като им писах отново не ми отговориха). Въпросът ми е какво да правя ? Някой възползвал ли се е от тази промоция и до какъв период върнаха мейл за одобрение/отказ. За пореден път се убеждавам ,че сме забравени от бога държава Smile
Цитирай
Аксесоари
#2

Аз си спомням, че за да се възползваш от всичко това, трябва още като купиш лаптопа да го регистрираш в сайта на Asus до 15 дни, после ако имаш проблем с лаптопа, свързваш се с Asus да говориш с тях за нещо си и после чак можеш да пуснеш заявка, която трябва да е пусната до 30 дни след излизане от сервиза. И после в рамките на 30 дни уж се превеждаха парите по банков път.

iPhone XR 128GB Black
iPhone XS Max 64GB Black
Samsung Galaxy S9+ 64GB DS Midnight Black
Цитирай
#3

Всичко това съм го направил , просто обърках в полето номер на ремонт , сложих серийния номер на лаптопът.Сега не мога да го редактирам и съм почти сигурен ,че ще reject-нат случая заради тази формална грешка ( въпреки ,че може да видят кода на ремонта от протокола който съм прикачил ) Успях да се свържа през live chat , но амо за Америка - не могат да ми помогнат. Дават ми номера на Мост компютърс което е смешно , тъй като те са само сервиз
Цитирай
#4

Освен да чакаш да го отхвърлят (reject-нат) и да пробваш пак.

[Изображение: 21693249.jpg]
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)