Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 1
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Не се включва
#1

Здравейте, преди няколко дни на телефона ми му падна батерията и повече не искаше да се включи,оставих го на сервиз и от там ми казаха че било от платката. Някакви идеи от къде или как може да се оправи въпросния проблем?
Цитирай
Аксесоари
#2

След като си го занесъл на сервиз се предполага ,че точно там трябва да могат да отстранят проблема .

Горд собственик на Note 3 N9005>OnePlus 3T Gunmetal /Galaxy Tab 3 10.1 P5210 Стоков 4.4.2 Root.
При нарушение на ПРАВИЛАТА на форума ползвайте бутона "Докладвай".
Цитирай
#3

Неможаха да го отстранят затова търся други алтернативи.
Цитирай
#4

Така е в кварталните сервизи.

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#5

(2016-11-13, 17:59:55)Kardipm написа:  Неможаха да го отстранят затова търся други алтернативи.

Алтернативи са друг сервиз или нов телефон.
Цитирай
#6

Препоръчайте на кой сервиз да го пратя
Цитирай
#7

К &К
ж.к. Гео Милев, ул. Коста Лулчев 58 А
02 9635716; 02 8848927
Понеделник-Петък: от 09:00 ч. до 19:00 ч.

Samsung Galaxy S7 edge + Asus ZenWatch
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)