Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Въпрос за навигация Prestigio със софтуер Навител
#1

Миналата година си купих от ЗОРА навигация Prestigio с навигационен софтуер на Навител и "доживотно обновяване на картите". Оказа се обаче, че от 2018г всички карти на Навител стават платени и имам две възможности - или да си карам с последните карти от 2017г, или да си платя обновяването на картите за 2018г.
Та, въпросът ми е кого да псувам и евентуално да си търся правата - Зора, Престиджио или Навител?

Huawei U8150 Ideos>>HTC Evo 3D>>ZTE Blade Q>>Samsung Galaxy S3 Neo>>Asus Zenfone 5>>Asus Zenfone 2 Laser>>Asus Zenfone 4 ZE554KL
Цитирай
Аксесоари
#2

Не разбрах защо темата ми е преместена в раздел AndroidBG › Операционна система Android › GPS , тъй като навигацията, за която става дума, не е с операционна система андроид, а и въпросът е относно потребителски права, а не свързан с андроид, но щом така са преценили шефовете, така да бъде. Но поне да бях уведомен, а не да се чудя къде да търся темата си и дали не е изтрита по някакви незнайни причини!

Huawei U8150 Ideos>>HTC Evo 3D>>ZTE Blade Q>>Samsung Galaxy S3 Neo>>Asus Zenfone 5>>Asus Zenfone 2 Laser>>Asus Zenfone 4 ZE554KL
Цитирай
#3

Правата си можеш да си ги търсиш от продавача. Ти си я купил от него с "доживотно обновяване на картите".

Huawei P30 lite, Huawei T5, Huawei GT2
Цитирай
#4

(2018-03-23, 15:39:59)evvel написа:  Правата си можеш да си ги търсиш от продавача. Ти си я купил от него с "доживотно обновяване на картите".

Точно така си е. Който е продал нещо на клиента и е взел парите, той носи отговорността в случая. И да не си измиват сега ръцете с производителя на устройството или с Навител. Това са си техни договорни отношения с трети страни, за което са си хапнали доволна комисионна.
Да си взимат сега устройството обратно, да върнат парите, пък да предявяват регресни претенции после към когото си искат. Това клиента не го касае в случая. 

Ситуацията е следната: Имаме изряден платец, който не получава това, за което е платил. Клиентът си има документ черно на бяло за доживотна подръжка, а такова обслужване не получава. С кой му е сделката - със Зора. Кой ще понесе щетата - пак те. Пък после те да се оправят с партньорите си, както си искат.
Това, както вече написах не е проблем на клиента.
Ако откажат да върнат парите веднага бих пуснал оплакване в Комисия за защита на потребителите( КЗП) .Изцяло съм си с правата и от километри личи, че се мъчат да ме направят на маймуна.
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)