Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

изгорял пиксел ?
#26

От офиса ми казаха, че или щели с устройство да ме компенсират или с пари под формата на депозит към ментел, което за мен е крайно недопустимо. Все пак аз съм си закупил устройство и искам да имам такова работещо.
Цитирай
Аксесоари
#27

Ако минат 30 дни, имаш право да настояваш за друг
Ако не, всичко друго ти е бонус

Samsung S7Edge

When a man lies, he murders some part of the world
Цитирай
#28

Апарата ми беше сменен от Ментел. Обадиха ми се 3 дни преди крайния срок и ми казаха, да занеса цялата окомплектовка и ми дадоха нов.
Цитирай
#29

Вече няколко колеги споделиха за сменени телефони, което е доста добре.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk
Цитирай
#30

А аз още чакам Smile

Sony Xperia Arc S -> Apple iPhone 5S -> Apple iPhone 6 -> Samsung Galaxy Note 4 -> Samsung Galaxy S7 Edge
Цитирай
#31

Когато телефонът дойде от сервиза, отворите му бяха покрити с нещо като тиксо, което явно е специално и не остава следи върху устройството. Някой да си има напредстава откъде мога да си взема такова?
Цитирай
#32

(2016-10-24, 11:58:34)tengam написа:  Точно това се получи и при мен. Първоначално започна да се появява за малко и да изчезва и след няколко дни линията вече стана перманентна. При натискане (с леко до умерено усилие) между камерата и говорителя линията изчезва. Утре ще го занеса в Mtel да го сменят/оправят, търся си заместител в момента.
Абсолютно същия проблем = розова вертикална черта в дясно. Ще ходи на ремонт в теленор.
(2016-09-28, 12:39:58)robie написа:  Мда, при мен линията се появи малко вдясно от предната камера. Минава през целия дисплей. Явно ще сменяват дисплеи в сервиза, защото като гледах по форумите, доста хора се оплакват от този проблем. При мен линията се появява и изчезва, прочетох, че ако натиснеш дисплея между надписа Самсунг и предната камера също се появява, което се оказа вярно. Сега ще трябва да чистя и един месец в сервиз...


Sent from my SM-G935F using Tapatalk

S9+ | S7 Edge | HTC One M9 | HTC One M7 | HTC One X | HTC Desire HD
Цитирай
#33

Явно страдат от това доста..

Sony Xperia Arc S -> Apple iPhone 5S -> Apple iPhone 6 -> Samsung Galaxy Note 4 -> Samsung Galaxy S7 Edge
Цитирай
#34

@manunited663 - а с твоя какво стана?

S9+ | S7 Edge | HTC One M9 | HTC One M7 | HTC One X | HTC Desire HD
Цитирай
#35

вече е при мен, сменен дисплей, като водоустойчивостта не се нарушава + че няма нито една драскотина по него, като нов е Smile

Sony Xperia Arc S -> Apple iPhone 5S -> Apple iPhone 6 -> Samsung Galaxy Note 4 -> Samsung Galaxy S7 Edge
Цитирай
#36

Утре ще го нося и моя на теленор. Вече стана по-дебела линията и се вижда постоянно. Дано не го мотаят много.

S9+ | S7 Edge | HTC One M9 | HTC One M7 | HTC One X | HTC Desire HD
Цитирай
#37

(2016-12-11, 22:57:55)victorio404 написа:  Утре ще го нося и моя на теленор. Вече стана по-дебела линията и се вижда постоянно. Дано не го мотаят много.

Моя от една седмица е в сервиза на Булграм (там го пратиха от Мтел), до колкото разбрах нямат дисплеи, телефона ще ми го сменят с нов така че най-вероятно и твоя ще го сменят... лошото е че това отнема една идея повече време защото пускат молба към Самсуинг за замяна, те го наричат компенсация ...
Цитирай
#38

Нямам нищо против и нов да ми дадат, стига да няма някоя друга болежка като дрейн на батерията например. Сегашният беше перфектен с изключение на вертикалната линия, а и няма следи от употреба(макар, че е без протектор - само с кожено гръбче).

S9+ | S7 Edge | HTC One M9 | HTC One M7 | HTC One X | HTC Desire HD
Цитирай
#39

Днес си взех телефона със сменен дисплей. Приятно съм изненадан от бързата реакция на теленор - бях се приготвил да го очаквам след нова година Smile
Дано всичко е наред - все още възстановявам бекъпа и не съм го пробвал. Има ли начин да се провери какъв точно дисплей е сложен ако въобще има някакви алтернативи за edge специално?

S9+ | S7 Edge | HTC One M9 | HTC One M7 | HTC One X | HTC Desire HD
Цитирай
#40

(2016-12-20, 17:45:41)victorio404 написа:  Днес си взех телефона със сменен дисплей. Приятно съм изненадан от бързата реакция на теленор - бях се приготвил да го очаквам след нова година Smile
Дано всичко е наред - все още възстановявам бекъпа и не съм го пробвал. Има ли начин да се провери какъв точно дисплей е сложен ако въобще има някакви алтернативи за edge специално?

имаш ли информация къде са го пратили ? моя вече почти 3-та седмица го бавят и май утре ще има скандал ...
Цитирай
#41

Някой възползвал ли се е от гаранцията си към Технополис, да сподели как процедират там? Защото имам проблем с екрана (който съм описал тук) и не знам дали да очаквам 1 месец мотаене, нов дисплей или нов телефон?

Galaxy S10+  ◦  Prism White  ◦  SanDisk Extreme Pro 128 GB / U3 / A2  ◦  Android 10
Galaxy Watch 46mm  ◦  Silver  ◦  Tizen OS by Samsung
Galaxy S II  ◦  Galaxy Note II  ◦  Galaxy S4  ◦  Galaxy S7 edge  ◦  Galaxy S10+

Battery Historian
Цитирай
#42

Пише само Централен Сервиз в протокола. В София някъде са го правили - няма как толкова бързо да се върне от чужбина. Лошо впечатление ми направи, че в забележки при приемане в сервиза са написали "надраскан, ожулен" а телефона е в перфектно състояние - никакви надрасквания няма никъде... вероятно се застраховат ако те го надерат нещо.

Между другото предишните ми устройства HTC винаги са били от ментел и при гаранционен сервиз който се е налагал 2-3 пъти - винаги са ги държали почти по 1 месец до последния възможен срок по закон. Мислех, че причината е, че няма официален сервиз на HTC вече в БГ, но може да им е политика. Сега затова бях изненадан от теленор колко бързо го оправиха.

@ivkos - според мен твоят проблем е софтуерен, щом само при AOD го прави - ако не си го правил - пробвай ресет до заводски настройки.

S9+ | S7 Edge | HTC One M9 | HTC One M7 | HTC One X | HTC Desire HD
Цитирай
#43

аз държа връзка със сервиза в който са го пратили ментел и утре такива работи ще им чуят ушите... и на самсунг даже ще напиша писмо колко некадърен е този сервиз !!! ще ги направя криви и щастливи и ментел ще го отнесат!! всички по веригата под ножа !! няма да им остана длъжен че ще ме оставят без телефона за празниците...

ivkos от техно веригите ще го пратят към официален сервиз, препоръчвам ти да проучиш кой е най-читавия сервиз в твоя район и сам да си го занесеш защото в магазина може да се забавят 2-3 дена докато се наканят да им го пратят
Цитирай
#44

Доооста погрешен съвет. Ама всеки си има глава на раменете, дали да чете или да слуша този и онзи.
Освен това, не мисля че ще им накривиш капелата, че не са ти го върнали до празниците. Има си законови срокове. Колкото и да подрипваш пред тях или където и да било, за да вгорчаваш деня на някой, няма да си прав. Даже обратно, би си издействал изчакване до края на законовия срок за ремонт...
Цитирай
#45

Ядосах се как така едни телефони стават за 10 дена, а други се бавят по 20-25 дена... В крайна сметка запазих самообладание и ги попитах за логично обяснение и го получих, оказа се че моя цвят дисплей (черен) го няма наличен никъде в глобален мащаб... Това е причината на колегата телефона да е поправен за нула време а аз все още да чакам някой от Самсунг да се накани да даде зелена светлина за замяна на телефона... И все пак ми е много че по празниците няма да мога да снимам.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Явно обаждането е имало ефект, защото днес получих чисто нов телефон запечатан, само трябваше да върна старата окомплектовка Smile и за празниците ще има снимки Smile
Цитирай
#46

Моят телефон също е черен... не вярвам да е това проблема, явно и те не знаят и си съчиняват приказки.

S9+ | S7 Edge | HTC One M9 | HTC One M7 | HTC One X | HTC Desire HD
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)