Мнения: 165
Теми: 3
Член от: 2011-05
Репутация:
4
Здравейте,
Имам следния проблем: искам да добава телефонен номер към Ми акаунта ми, за което първо трябва да получа имейл с код и след въвеждане на кода трябва да получа втори код на самия телефонен номер. Опитвах сигурно 50 пъти (от 3 месеца насам) без резултат - СМС-а така и не идва. Опитвах със смяна на устройство и със смяна на телефонния номер - пак без резултат.
Някой ако има опит с това нека пише.
Притиснението ми е, че без свързан номер към акаунта няма да мога да отключа буутлоадера на пътуващите към мен Redmi 3 и Redmi Note 3 Pro
LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Мнения: 13 343
Теми: 418
Член от: 2010-10
Репутация:
4 352
Устройства: Poco F3
Като си направиш акаунт се логваш с него от телефона и включваш всичките синхронизации. Ако при заявка от телефона не ти праща смс опитай от компютър на I.mi.com.
За отключване на буутлоудъра е добре да имаш и някакъв статус в миуи форума.
"According to a recent official statement, the company will be locking the bootloaders of all upcoming models as required by Google's CTS (Compatibility Test Suite).
Xiaomi is providing a proper tool for official unlocking of the bootloader for the users, who like to tweak their devices further. This may also require switching your official 'stable' ROM to a developer one. Note that the page is in Chinese only. It also requires you to be a member of specific status over at the Mi forum."
Мнения: 13 343
Теми: 418
Член от: 2010-10
Репутация:
4 352
Устройства: Poco F3
Това не е вярно, точно онзи ден тествах с теленорски номер прехвърлен на боб -получи и двата пъти код без забавяне
Говоря за верификацията на акаунта. За буутлоудър на ноте 3 unlock програмата отключваше с моя акаунт на момента. (също тествано два пъти)
(Последна редакция: 2016-01-31, 23:05:28 от
suffer.)
Мнения: 165
Теми: 3
Член от: 2011-05
Репутация:
4
С Боб и Виваком опитвах - СМСи не се получават - даже и след месеци чакане - първите опити бяха много отдавна
LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Мнения: 58
Теми: 1
Член от: 2012-11
Репутация:
0
Тамън пробвах, за верификация на телефона в i.mi.com, от 2рия опит получих смс с ми3 и теленор
Мнения: 235
Теми: 1
Член от: 2011-08
Репутация:
6
Аз си получавам с Ми3 съм и Виваком, но за всеки случай си го направих бекъп към мейл акаунта, да не стане мяу, ако си изгубя тлеефона.
Мнения: 1 399
Теми: 15
Член от: 2011-09
Репутация:
232
Устройства: RN9S 6/128, RN8 4/128,RN5 4/64,RN3 3/32,R3
Участвате ли във техния китайски форум за рейтинг,защото четох някъде,че трябва да сте с някакъв статус там за да имате отключващ смс
Мнения: 1 925
Теми: 6
Член от: 2010-11
Репутация:
370
Устройства:
Mi11Ultra
Да, шанса е значително по голям, ако имаш натрупани точки там, но това няма нищо общо с смс-а за влизане в облака.
Мнения: 165
Теми: 3
Член от: 2011-05
Репутация:
4
От вчера съм със добавен тел. номер към акаунта - след няколко мейла от съпорта на Ми го направиха ръчно. И въпреки това - все още не получавам каквито и да било СМСи от тях - вчера направих проба да сменя номера, за което се изисква потвърждение с код, получен като СМС на сегашнич, уж потвърден номер - и пак нищо!
А вече получих бройка от Редми 3 и искам да отключа бутлоадера. Май ще трябва да потърся начини за това без СМС от Ми
LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Мнения: 165
Теми: 3
Член от: 2011-05
Репутация:
4
2016-02-04, 15:01:10
В сайта и нещата изглеждат така:
PS - преди малко направих нов акаунт с другия ми меил и друг номер и получавам СМСи
LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Мнения: 235
Теми: 1
Член от: 2011-08
Репутация:
6
А как е добавне номера с +359 или 00359 ? Или кода го добавяше като си избереш държавата. Ако има 0 между кода и номера +3590878*****13 примерно, пак може да е проблем.
Мнения: 165
Теми: 3
Член от: 2011-05
Репутация:
4
Всичко е направено както си трябва - кода се добавя като избереш държава и след това номера е без 0
LG Optimus E720 >> hTC ONE M7 >> Xiaomi Mi4 >> Xiaomi Redmi Note 3 Pro
Мнения: 308
Теми: 11
Член от: 2011-07
Репутация:
118
...търпение и добра репотация във форума...
Мнения: 51
Теми: 2
Член от: 2013-11
Репутация:
2
за активиране на акаунт не трябва репутация и т.н.
това ще е за СМС-а за отключване на боотлоадер-а
след писане до съпорта ми изтриха стария акаунт и даже бяха преместили тел. номер към новия ми акаунт
телефона поиска да активира СИМ1 и СИМ2 и след като потвърдих, СМС-те тръгнаха без проблем /теленор номер/
това с активирането на СИМ го искаше от седмица, но докато не оправих номерата на телефоните към акаунтите не го стартирах
ще видим какво ще стане с активирането на другия акаунт с мтел-ски номер
Мнения: 13 343
Теми: 418
Член от: 2010-10
Репутация:
4 352
Устройства: Poco F3
Значи може да държат на пуснат mi Messaging
Затова се казва в инструкцията да се синхронизира всичко.
Може проблемът да е че на мобилни данни не синхронизира и да е задължително да е на Wi-Fi
Мнения: 321
Теми: 2
Член от: 2011-04
Репутация:
84
Устройства: Redmi note 9S/13T
ментел мисля, че си филтрират доста съобщения от външни източници. телепор в това отношение са по-либерални. за вивакон нещата също мисля, че се получават с известна доза мъка. не зная обаче дали това, че не си с договор/боб оказва някакво влияние, но моя боб не иска да получи смс и щях да ги питам правят ли филтрация или не..
Мнения: 429
Теми: 19
Член от: 2013-07
Репутация:
43
(2016-02-19, 09:21:03)backsp написа: за активиране на акаунт не трябва репутация и т.н.
това ще е за СМС-а за отключване на боотлоадер-а
след писане до съпорта ми изтриха стария акаунт и даже бяха преместили тел. номер към новия ми акаунт
телефона поиска да активира СИМ1 и СИМ2 и след като потвърдих, СМС-те тръгнаха без проблем /теленор номер/
това с активирането на СИМ го искаше от седмица, но докато не оправих номерата на телефоните към акаунтите не го стартирах
ще видим какво ще стане с активирането на другия акаунт с мтел-ски номер
Колега би ли пояснил как точно става процедурата през съпорта. Че се скъсах да опитвам по всичкси описани начини за активация на телефонния номер и не става и не става. Не получавам SMS по никакъв начин. Скъкаха ми се нервите. А очаквам тези дни един нов Redmi Note 3 Pro на когото ще искам да отключа буутлоадера, а без активиран акаунт по точно без активиран телефонен номер не зная как ще се случи... Нямам нерви вече..
P.S. Докато напиша горното и колегата К-2 е публикувал мнение... Доколкото разбирам причината може да е в оператора - така ли? На МТел съм и в това да е причината че правят някаква филтрация на получаваните съобщения и за това не може да мине процедурата ли?...
Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2
(Последна редакция: 2016-02-19, 15:27:46 от
plmng.)
Мнения: 51
Теми: 2
Член от: 2013-11
Репутация:
2
на Mi Customer Service for Europe <service.eu@xiaomi.com>
си обясняваш проблема, доста бързо връщат отговор и наистина вършат добра работа
днес успях да активирам акаунта с мтелския номер
проверете си в настройките на Messaging да е включена опцията
roaming auto-retrieve
мисля, че това е проблема да не се получават СМС-те
макар, че при същите настройки с теленор номер нямах проблеми, но както и да е
успех на всички
Мнения: 429
Теми: 19
Член от: 2013-07
Репутация:
43
Колега би ли посочил точния път на тази опция, че нещо не я намирам в Messaging, при все че си реших проблема... като смених SIM картата. С тази на MTel си скъсах нервите и никакъв SMS не получавах. Купих една предплатена карта на Vivacom и SMS-ите тръгнаха безпроблемно... Акаунта е напълно активиран..
Samsung Galaxy Note 10+
Samsung Galaxy Tab S 10.5 LTE, Xiaomi Mi Max 2