[img][/img]След поставяне на СИМ картата се появи следното съобщение за нов доставчик на услуги и за нулиране на настройките.Нулирах телефона но след рестарт отново се появява!
(2018-03-14, 13:32:24)bicubic написа: [img][/img]След поставяне на СИМ картата се появи следното съобщение за нов доставчик на услуги и за нулиране на настройките.Нулирах телефона но след рестарт отново се появява!
[img][/img]
Направи едно обаждане за 5-10 минути и нулирай телефона. След това мисля, че ще е ок.
При мен се случва след 15-20 мин работа на телефона, скенера за пръстови отпечатъци спира да работи и трябва да се рестартира телефонът, но след нови 15-20 мин пак излиза грешката.
LG G2 16GB Black -> Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx -> Samsung Galaxy S9+ Midnight Black
Nexus 7 2013 32GB
(2018-03-14, 18:04:30)kristian93 написа: При мен се случва след 15-20 мин работа на телефона, скенера за пръстови отпечатъци спира да работи и трябва да се рестартира телефонът, но след нови 15-20 мин пак излиза грешката.
И при мен се получава за 2ри път днес. Сега ще се занимавам малко повече с него да видя дали наистина е в такъв период.
При мен има и друг проблем вече. Днес цял ден като говоря и на отсрещната страна им прекъсва много и не ме чуват. Не е било от някоя клетка на Виваком, защото се получаваше в различни части на града. Рестарт и вадене и поставяне на сим картата не помохнаха. Ще пробвам с ресет сега и ще видим как ще е.
LG G2 16GB Black -> Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx -> Samsung Galaxy S9+ Midnight Black
Nexus 7 2013 32GB
Това с пръстовият отпечатък, ако ползвате уиджет за заключване на дисплея е много вероятно да е от него.
Аз имах същият проблем един ден, след което го деинсталирах, рестартирах тела, махнах отпечаръците и въведох нови. От там насам нямам проблеми. Това е от около 7-8 часа
Някой дали знае сега като е Samsun galaxy S9 DUOS новия модел ако иска някой да флашне софтуер с один какъв ром трябва да свали от sammobile примерно GALAXY S9 SM-G960F или трябва да се търси ром GALAXY S9 SM-G960F/DS. Понеже са две сим карти най вероятно ще има значение рома за управлението на 2 те карти.
LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III > LG G2 > Samsung Galaxy S6 > Samsung Galaxy s7 [b]> Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
(2018-03-15, 10:01:21)ivan_vylka написа: Както и при Note 8, който е със 2 сим карти, така и при s9 си сваляш и флашваш "F" версията. Просто вече "F" са двусимови.
Търсих ром дето да има DS на края и така и не намерих и реших да попитам. По принцип като не намерих предположих че може да е така но все пак трябваше да попитам.
Благодаря за отговора
LG Optimus 2x > Samsung Galaxy S III > LG G2 > Samsung Galaxy S6 > Samsung Galaxy s7 [b]> Samsung Galaxy s8 > Samsung Galaxy S9 [b]> Samsung Galaxy S10 >[/b][/b]
И след направен ресет снощи , днес по обяд пак започна да прекъсва по време на разговор. Аз чувам отсрещната страна перфектно, но мен не ме чуват на моменти. Странното, е че първите два дни нямаше проблем и се появи впоследствие. До днес наобяд след ресета също нямаше проблеми. Вече се чудя даши е за сервиз или е нещо софтуерно.
LG G2 16GB Black -> Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx -> Samsung Galaxy S9+ Midnight Black
Nexus 7 2013 32GB
(2018-03-15, 14:25:49)kristian93 написа: И след направен ресет снощи , днес по обяд пак започна да прекъсва по време на разговор. Аз чувам отсрещната страна перфектно, но мен не ме чуват на моменти. Странното, е че първите два дни нямаше проблем и се появи впоследствие. До днес наобяд след ресета също нямаше проблеми. Вече се чудя даши е за сервиз или е нещо софтуерно.
(2018-03-15, 14:25:49)kristian93 написа: И след направен ресет снощи , днес по обяд пак започна да прекъсва по време на разговор. Аз чувам отсрещната страна перфектно, но мен не ме чуват на моменти. Странното, е че първите два дни нямаше проблем и се появи впоследствие. До днес наобяд след ресета също нямаше проблеми. Вече се чудя даши е за сервиз или е нещо софтуерно.
(2018-03-15, 14:25:49)kristian93 написа: И след направен ресет снощи , днес по обяд пак започна да прекъсва по време на разговор. Аз чувам отсрещната страна перфектно, но мен не ме чуват на моменти. Странното, е че първите два дни нямаше проблем и се появи впоследствие. До днес наобяд след ресета също нямаше проблеми. Вече се чудя даши е за сервиз или е нещо софтуерно.
При мен има същия проблем.Аз чувам перфекно,но отсреща ми казват, че прекъсва много и нищо не ми се разбира.?
(2018-03-16, 10:28:47)bicubic написа: Мисля че телефона няма такава опция, или поне не я намирам в менюто
Не може да няма, всички я имат от както слагат по 2 микрофона. Отвори диялера за набиране, горе 3-те точки за опции, настройки за разговор или там както е превода при вас и разгледай настройките. При мен е в звук, но може и да е в други, още и т.н.
При мен селфи камерата не може да хваща на фокус. В началото работеше нормално, но след като разглеждах опциите с емоджита и си направих 1-2 снимки загуби фокус. Рестартирах телефона, но продължава да е така. Това дали е софтуеърно или.....
не ми се отваря нова тема, а тази мисля че доста хора я следят. някой знае ли може ли да се изключи секундната стрелка при използване на "класически" часовник за AOD?
Не работи на изключен дисплей или ако реши да работи е само за някои приложения, а не за всички. Има няколко теми в xda, Samsung community и тн, но са за предишни модели и затова реших да пиша конкретно за 9та серия тук и да чуя как е при вас. Като цяло става въпрос за приоритета, който трябва да има определена програма, за да събуди дисплея. Очаквало се е с Орео да се оправят нещата, но...
Здравейте, @bojidar_n аз съм в икономичен режим и нямам проблема който описвате по-горе. Тъкмо бях прочел това което вие написахте , ми писаха по скайп и ми светна EDGE LIGHT има настойки проверете някои от тях . Мисля , че когато взех телефона функцията беше изключена.