2018-11-14, 15:42:03
Не е нужен хотспот. Пускаш Wi-Fi direct от телефона и трябва да видиш телевизора
(2018-11-14, 15:45:13)zviara написа: По спомен, защото не го използвам на телевизора даваш вход wireless display и от телефона също го активираш, трябва да сте на един и същ рутер- не е нужно да правиш hotspot.
(2018-11-20, 11:11:50)noname galaxy S написа: Здравейте, имам следния проблем на 10.11 поръчах две xiaomi mi8 128гб с глобална версия от Xiaomi Online Store, уж на добра цена, помолих продавача да ми декларира пратките за по 15 долара, за да нямам проблем с таксите на митница, той ми върна, че няма проблем и ще ги пише като MP5 плеър. И от дата 11.11 не ми отговаря на съобщенията и телефоните не са изпратени всеки ден му пиша и никакъв отговор. Преди месец си купих от същия продавач ми банд 3 и пак го помолих да я декларира за 15долара и си пристигна на 3тата седмица без мито и нямах проблем и останах с добро впечатление за продавача. Според вас как е редно да постъпя защото вече 10ти ден реално не знам какво се случва, а това са 1300лв ей така.
Благодаря !
(2018-11-20, 13:13:58)gabarko написа: И аз лекинко се бях притеснил за моята поръчка на ми8се от 11.11, че по номера на ДХЛ, който ми пратиха от МиСторе-то нямаше никакво движение и вчера им писах. Но се оказа, че от Китай го пращат с УПС до Англия и ми пратиха друг номер на упс, в който всичко е разписано по минути. Вече е в английско .
Изпратено от моят Redmi 4 с помощта на Tapatalk
(2018-11-20, 15:30:33)fan76 написа: Същата работа Явно пътуват заедно )))Мдам, май наистина са в един кашон .
моя реално е пуснат на 16.11 макар да имам ДХЛ номер от 12.11. за 3 дни е минал през Дубай, Англия, Германия и у нас...
(2018-11-20, 19:22:06)NoMaD написа: @airbus, след изтичане на определения срок за обработка на поръчката и ако дотогава стоката не е на път, ордера автоматично се канселира и без това.
(2018-11-20, 21:14:45)airbus написа: Тогава да чака един месец ордера автоматично да му се канселира.Търговеца има 7-8 дни, може малко повече, да ти обработи ордера и да ти прати стоката. Кой търговец ще седне да обработва поръчка един месец, преди да ти я изпрати? Дори и стоката да е на преордер пак не се чака толкова.
(2018-11-20, 19:41:58)Johnnie написа: Аз имах подобна комуникация със същия магазин. В понеделник ми казаха,че ще ми изпратят УПС номер за проследяване от Китай до Англия. Докато обаче ми изпратят номера за УПС вече получих уведомление,че пратката пътува с ДХЛ до България и утре трябва да я доставят уж. Малко ме съмнява това де защото днес имаше движение,че пратката е в Docklands UK и ме съмнява да дойде наистина до утре.И ти си в нашия кашон с gabarko...ще дойдат утре.
П.с. : Проследяването на пратки в ДХЛ е пълна скръб. В работата ми изпращаме пратки с ТНТ и ДХЛ и с вторите е пълна скръб и изпращането.
Sent from my iPhone using Tapatalk
(2018-11-20, 11:11:50)noname galaxy S написа: Здравейте, имам следния проблем на 10.11 поръчах две xiaomi mi8 128гб с глобална версия от Xiaomi Online Store, уж на добра цена, помолих продавача да ми декларира пратките за по 15 долара, за да нямам проблем с таксите на митница, той ми върна, че няма проблем и ще ги пише като MP5 плеър. И от дата 11.11 не ми отговаря на съобщенията и телефоните не са изпратени всеки ден му пиша и никакъв отговор. Преди месец си купих от същия продавач ми банд 3 и пак го помолих да я декларира за 15долара и си пристигна на 3тата седмица без мито и нямах проблем и останах с добро впечатление за продавача. Според вас как е редно да постъпя защото вече 10ти ден реално не знам какво се случва, а това са 1300лв ей така.
Благодаря !
(2018-11-21, 02:04:33)noname galaxy S написа: Пише че има още 8 дни и няколко часа до автоматично кенселкране.Не виждам повод за притеснение, ще ти бъде изпратена стоката, даже по-рано от посочения срок.