Мнения: 672
Теми: 20
Член от: 2012-03
Репутация:
88
При Плесио как стои въпроса с гаранцията? Те ли си ги ремонтират или ги пращат на оторизиран сервиз?
Мнения: 672
Теми: 20
Член от: 2012-03
Репутация:
88
Ако се флашне вивакомски телефон с софтуер на мтел или обратно кнокс-а чупи ли се?
Мнения: 1 265
Теми: 8
Член от: 2011-12
Репутация:
352
Устройства: SG S23 U
Щом flash-ваш през Odin официални firmware-и няма да имаш проблем.
Мнения: 2 175
Теми: 33
Член от: 2013-10
Репутация:
230
Колеги, нещо на сестра ми се прецака на Самсунга гнездото на слушалките, телефона е в гаранция към Виваком. Питането ми е освен във офис на Виваком мога ли да го занеса директно в сервиза да стане по бързо и къде е този официален Самсунг сервиз в София.
Мнения: 19 954
Теми: 724
Член от: 2011-08
Репутация:
5 406
Устройства: GP 6
Да, при наличие на гаранцията, препоръчвам направо в сервиза - ще се спести доста време.
(Последна редакция: 2017-11-28, 20:22:40 от
NoMaD.)
Мнения: 2 175
Теми: 33
Член от: 2013-10
Репутация:
230
Добре ама къде и кой е този сервиз в София
Мнения: 179
Теми: 15
Член от: 2011-12
Репутация:
22
Честита Коледа, с пожелания за много здраве, и късмет, на всички.
Бих искал да разбера каква е цената на едно отваряне и затваряне на S7 ?
Преди няколко дни, като се връщах от работа, пътувайки в градският транспорт, се получи една нелепа ситуация.
Както си пътувах прав, и провеждах разговор автобусът рязко спря за да избегне ПТП. Пред мен имаше едно момче облечено с онези кожени якета, с множество имплантирани метални елементи. Та въпросното момче се озова, вследствие рязкото спиране, върху мен, а аз се озовах на земята. Както говорех по телефона, същият остана притиснат между мен и момчето. На следващият ден установих, че не мога да увелича звукът в слушалката, тъй като вследствие на нелепата случка в автобуса, явно някои от металните импланти в якето на момчето е притиснало бутона за увеличаване на звука. Бутонът е хлътнал и отказва да реагира, дори и минимално.
Та въпросът е: каква е сумата която взимат от сервизите за едно отваряне и затваряне на такива телефони, щото гаранционно няма как да се случат нещата.
Благодаря за информацията предварително.
Мнения: 712
Теми: 6
Член от: 2011-01
Репутация:
212
Устройства: s10+
Пф.. То изобщо луфта между екрана и лайстната не трябва да го има, както е при теб. По принцип оригиналния екран си е в комплект с лайстната и в сервиза нямат работа да ги залепят, защото са си залепени.. Имат да залепят само задния капак, странна работа..
Мнения: 308
Теми: 3
Член от: 2012-09
Репутация:
21
Устройства: S21 ULTRA
От толкова много кавички, "почти" не става ясно, в кой сервиз, какво точно е правено.
Винаги искаме това, което нямаме.
Мнения: 1 506
Теми: 13
Член от: 2013-02
Репутация:
158
Устройства: Galaxy s10+ Prism Black,Huawei Watch GT2 Pro
Използвай SmartSwitch за backup.
Galaxy S10+ Prism Black
Huawei Watch GT2 Pro
Мнения: 42
Теми: 3
Член от: 2012-08
Репутация:
0
За Сръчко не мога да кажа нищо хубаво и нищо лошо.
Оставих гаранционно телефона при тях с оплакване че пада бързо батерията.
Когато го взех ми я бяха сменили по гаранция и освен нея са сменили основна платка.
Батерията се държи добре, но телефона започна да се рестартира сам. Докато седи на зарядно също съм го виждал да се ресетва,
докато провеждам разговор също, докато просто седи на бюрото.
Върнах им го след 1-2 седмици, за които общо се е ресетвал да кажем по 2 пъти на ден.
След 1 седмица ми го върнаха, нямало проблем.
Но проблема си го имаше, върнах им го пак. Пак след около седмица ми го върнаха че не се проявявал проблема.
Гаранцията ми изтече и сега си имам телфон който според тях е без проблем, но проблем си има и то след тяхната намеса.
SGS III / SGS IV / SGS VII Edge
Мнения: 2 958
Теми: 26
Член от: 2011-12
Репутация:
511
Устройства: S20+
След посещение в сервиз, задължително продажба.
(Последна редакция: 2019-02-15, 21:49:12 от
airbus.)
Мнения: 815
Теми: 0
Член от: 2012-04
Репутация:
80
Устройства: Note 20 Ultra 5G & S10+
Чрез А1/М-тел, преди две, три седмици в Булграм ми смениха по гаранция батерията поради прекомерно износване, но не са ми сменяли основната платка. За сега всичко е ОК.
SM-G975F Prism Black + 64 GB SanDisk Ultra® microSDXC™ UHS-I Card
Мнения: 68
Теми: 0
Член от: 2011-10
Репутация:
6
Устройства: Galaxy S10+, Galaxy S7
Моя вчера се завърна от service4you. Имаше рандом рестарти и ядеше батерията за страх. Сменена е основната платка+батерията. Някой има ли наблюдения дали безжичното зарядно прави поражения по телефона и защо на толкова устройства се сменя и дънната платка?
Мнения: 2 015
Теми: 2
Член от: 2012-12
Репутация:
769
Устройства: Samsung Galaxy S20+
А аз предполагам, че нищичко не са сменили и са ти взели парите само...
iPhone 11 Pro + AirPods2 + Apple Watch 4
Samsung S20 Plus Samsung S10 Samsung Note 9