Накратко историята, купих си преди два месеца запечатан А52s от заложна къща. По документи е взет от виваком. Днес по едно време телефона изпищя и ми излезе съобщение на екрана, че имало неплатени задължения и ограничават устройството. В момента не може да се ползва, дори не ме допуска до менюто. Изглежда е взет на изплащане и не са плащани вноски. Въпросът ми е, в това състояние ще може ли да се флашне? ако се опитам да го префлашна , дали ще се отключи?
Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
Говорих с оператор. Заяви ми, че не заключват устройствата, а ограничават сим картите. Посъветваха ме да пробвам хард ресет, или да звънна в Самсунг. Пробвах да вляза в хард ресет менюто чрез Power+ Volume Down, Power+Volume Up, но не иска. Съвети ?
Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
Така, това с компютъра го разбрах с малко повече четене. Направих няколко хард ресета. Един път само с Wipe Data, след това пробвах Wipe Data + Wipe Cache. След рестартиране изписва, че е правен неоторизиран опит за ресет. Въвеждам си пощата и паролата от gmail, правя първоначални настройки и пак ме връща на екрана от картинката горе. Изчерпах се откъм идеи.
Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
(2022-01-05, 00:43:31)rado__8 написа: Влизаш ли в Download Mode там пише ли FRP on? Преинсталирай го сложи му не BGL фърмуер. SM-A528 ли е модела?
Полезен линк ? https://frpbypass.net/frp-bypass-samsung...-frp-lock/
Не мога да вляза в Download Mode. Пробвах със софтуера от връзките, които си посочил, но нищо не се променя. Говорих с познати-търговци на телефони, при всички са почнали да се появяват такива случаи.
Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
Да не вземат всички оператори така да правят и да патят хората, които си купуват телефони от OLX, макар и чисто нови.
valkov обади се на тоя и му кажи да си плаща. В кръга на шегата, но без вина, виновен.
Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black→Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey→Apple iPhone 13 Pro MaxSierra Blue →Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
(2022-01-05, 11:20:16)DoryanY написа: Ако оператора не ти го отключи,можеш да потърсиш съвет от сервиз който се занимава с това,потърсих в интернет и намерих този сервиз
Логика операторът да го отключи няма. Прегледах общите условия на Виваком и имат промяна точно в частта с лизинг на устройства:
"В тези случаи, ако предмет на договора за лизинг е крайно мобилно устройство (телефон, таблет), Лизингодателят, като собственик на лизингованото устройство, има право да наложи ограничение на техническите функционалности на лизингованото устройство и да ограничи възможностите му за осъществяване на повиквания единствено до такива към услуги за спешни повиквания."
Минах през няколко сервиза с добра професионална репутация. Всички казаха, че засега няма софтуерно решение.
Съветът ми към всички е, не купувайте апарати взети на лизинг. Засега самсунга остава на трупчета, докато се намери решение.
Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
Е не, за пръв път виждам такова нещо, оператора да ти заключи телефона
В този смисъл на логика винаги могат да си изключат всяко едно тяхно устройство дори където не е на лизинг и няма кво да направиш, защото реално телефона не е твой, а на оператора и производителя
Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mmS22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mmVIVACOM
(2022-01-05, 12:42:36)BGDropche написа: Е не, за пръв път виждам такова нещо, оператора да ти заключи телефона
В този смисъл на логика винаги могат да си изключат всяко едно тяхно устройство дори където не е на лизинг и няма кво да направиш, защото реално телефона не е твой, а на оператора и производителя
В конкретния случай когато вземаш вещ на лизинг, тя остава собственост на лизингодателя, докато не заплатиш дължимата цена по договора помежду ви. Ако го платиш изцяло, тогава става твоя собственост.
Иначе явно имат техническа възможност за заключване. Аз съм ползвал телефона с карта на А1 откакто е активиран и въпреки това...
Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...
В случая оператора трябва да търси човека който е взел телефона на лизинг,да намери начин да си го изплати,а не да го заключва,защото този който го е купил от ОЛХ,или заложна къща,няма вина та да страда.Трябва да се потърси КЗП за съвет.
Huawei P30
(Последна редакция: 2022-01-05, 14:05:34 от DoryanY.)
1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение:1 потребител изказва благодарност на DoryanY за това мнение • Compare
(2022-01-05, 12:42:36)BGDropche написа: Е не, за пръв път виждам такова нещо, оператора да ти заключи телефона
В този смисъл на логика винаги могат да си изключат всяко едно тяхно устройство дори където не е на лизинг и няма кво да направиш, защото реално телефона не е твой, а на оператора и производителя
Преди години, колега си купува нов 5ес от мтел тогава. Плаща го в брой и подписва 2 годишен договор. След около година искаше да пробва някаква карта на вивата. Оказа се че е кодиран/тогава го правеха всички оператори/. Та отиде до техен офис и ги попита защо след като е апарата е платен е кодиран. Те му кахаха, че имал 2 годишен договор. Обаче по него всички месечни такси се плащаха без закъснение. В случая мтел правеха нещо, което не е редно да правят по договор подписан от 2 страни, но го направиха. Колегата писа до Епъл, и те го помолили да им прати снимка на фактурата/тоест, че не е лизингов/. Час след пращането на снимката, апарата беше отключен. Та, мисля си че със Самсунг няма да е по-различно. Аз бих пробвал, ако бях на мястото на колегата, по-лошо няма да стане, но има шанс да бъде отключен.
Първо - виновен е този , продал си телефона , взет на лизинг, без да го е изплатил.
Второ - виновен е търговецът , който го е купил без съответните документи , потвърждаващи произхода и условията.
Трето - виновен е и купувача , който решил да мине "тънко" и на аванта и е купил телефона без документи.
(2022-01-05, 14:37:36)BisVal написа: Първо - виновен е този , продал си телефона , взет на лизинг, без да го е изплатил.
Второ - виновен е търговецът , който го е купил без съответните документи , потвърждаващи произхода и условията.
Трето - виновен е и купувача , който решил да мине "тънко" и на аванта и е купил телефона без документи.
Апаратът е купен с документи - фактура, приемо-предавателен протокол и гаранционна карта. Така е купен и от заложната къща. Единственото, което липсва е договорът за лизинг. Не съм съгласен с внушенията ти, че сме виновни. Нито в заложната къща, нито пък аз, сме проявили някаква форма на недобросъвестно поведение. Иначе за лизингополучателя е така. Ще обмисля и по съдебен ред какво да направя.
Huawei Mate 10 Pro, Lenovo P2 Ex: S20 FE, A52s, Mi 10T lite, RN 9S, Poco F1, RN 5 Pro, J7 2017, Moto X Play...