(2022-11-15, 22:58:47)Rand написа: Може ли да обясните коя точно част на хардуера го прави за да може колегата да го занесе в сервиз евентуално ? Защото при мен няма проблем с въпросният Exynos
Това е SoC - System on a chip, Exynos-a не можеш да хванеш и да размениш "ей така" дефектиралата част както си мислиш. То важи за всички модерни мобилни процесори изобщо. Ще повтарям още 1000 пъти докато не им стане ясно на някои драги колеги, ще ни трият постове, ще се караме но ще повтарям пак и пак - Exynos 200 и Gen 1 имат стабилно много брак. И ако Qualcomm могат да преместят производството на Gen1+ при TSMC, Samsung си правят Exynos-а и сами решават какво ще е за брак и какво не, т.е. качествения контрол е занижен.
Именно по тази причина 3-ма твърдим, че имаме студени телефони, без лагове, забивания и рестарти/замрзъвания при обаждания,а други твърдят обратното. Нито ние лъжем, нито те. Един до друг еднакви S22 Ultra 256GB - единия пари едното влизане в Youtube , другия снима 8К на поразия с едва доловимо затопляне. Единия забива при обаждания (не винаги де), другия - никога.
Моя е от студените, перфектни бройки но никога не се знае какъв ти е късмета. Пращайте го на сервиз и настоявайте за нова бройка. Телефони с IP рейтинг според мен трябва да бъдат сменяни, а не отваряни и ремонтирани. Нищо не гарантира повторната качестветна херметизация а вие в тази премиум цена сте платили за определена степен на водоустойчивост - както аз цяло лято си снимам по басейните под вода и нямам проблеми (е, понякога се налага да пусна песен за да изтласка от колонките влагата което е нормално). Отваряния телефон се лепи впоследствие и не знам кой може да гарантира , че после е водоустойчив.
Болшинството колеги обаче твърдят, че аз съм луд да ви приканвам да вдигате скандали по техни вериги и оператори и, че просто Exynos е боклук. Боклук са дефектните му бройки (с различна степен на дефекти). И колкото по-рано се прояви и забележи дефекта толкова по-рано и обосновано можете да искате смяна на бройката. Разбира се, културно и човешко отношение е препоръчително но ви се пънат и ви обясняват как това е за гаранция си отстоявайте позицията. Ако отварят телефон без IP Rating - добре, ама така аз не съм съгласен. Като съм им дал парите не са били дефектни - били са си в цялост, значи очаквам изцяло добре работещ апарат. Уважавайте си парите и не се примирявайте.
Не, аз съм виновен, че ви съветвам да си търсите правата за у-ва с цена като за един автомобил, ако ще и 20-годишен да е. Ваша си работа. Форума и оплакванията тук не помагат.