2024-02-15, 10:05:12
Здравейте колеги. Дойде и моят ред да изпадна в ситуацията: ,,детето се е абонирало за нещо и му точи сметката всеки месец". Вината е по-скоро моя, че съм му направил нормален профил на тел (все пак е на 12 г) и може да прави каквото си иска дори без да знае - в случая уж нищо не е правил, но не съм сигурен дали е нарочно или без да иска/знае.
Та на казуса - картата - А1, е от голяма корпоративна група и нямам администраторски достъп, само се ползва. Веднъж вече надвиши кредитния лимит и спряха телефон и мобилни данни. Администратора успя да провери - имаше две покупки от Apple stoре - за 1,50 и за 27,00 лв. Тел. беше пуснат и след три дена пак го спряха за надвишен лимит. На телефона има два SMS-a с кодове за плащане в стора, но не пише към кое приложение са. С администратора на картите не контактувам директно, а през човек и не става всеки път да се обясняваме. А да, тел. е Xiaomi RedMi Note 9 PRO.
Предполагам с форматиране на тел. няма да се реши проблема, понеже абонамента (явно е такъв случая, а не еднократна покупка) си остава. Ако успея да намеря кое е приложението мога да се опитам да отменя абонамента.
Всякакви идеи ще бъдат изпробвани.
Та на казуса - картата - А1, е от голяма корпоративна група и нямам администраторски достъп, само се ползва. Веднъж вече надвиши кредитния лимит и спряха телефон и мобилни данни. Администратора успя да провери - имаше две покупки от Apple stoре - за 1,50 и за 27,00 лв. Тел. беше пуснат и след три дена пак го спряха за надвишен лимит. На телефона има два SMS-a с кодове за плащане в стора, но не пише към кое приложение са. С администратора на картите не контактувам директно, а през човек и не става всеки път да се обясняваме. А да, тел. е Xiaomi RedMi Note 9 PRO.
Предполагам с форматиране на тел. няма да се реши проблема, понеже абонамента (явно е такъв случая, а не еднократна покупка) си остава. Ако успея да намеря кое е приложението мога да се опитам да отменя абонамента.
Всякакви идеи ще бъдат изпробвани.