Вчера след търсене в ГСМ сервизи по ИМЕЙ да видя какво става с телефона ( Сръчко и Булграм), телефона не бил при никой от тях.
Ядосан звъня в Техмар* да видя какво става с устройството те ми отговарят, че чакат становище.
Още по настойчив ги питам кой им е гаранционния сервиз и ми отговарят Сръчко.
Още повече ядосан му отговарям, че имам познат в сервиза и апарата не е при тях.
Служителя на Техмар* вече усети, че няма какво да ме баламосва и накрая ми отговори, че се чудят дали да не ми заменят апарата с нов и щял да ми звънне по- късно. Казвам какво има да се чудите, знам че срока е 30 дни, но при положение, че видно не работи и не подлежал на ремонт защо чакат.
10 минути след разговора ми звънят да ми съобщят, че са поръчали ново устройство и че до 1-2 дни ще е при тях да ми го заменят.
Вече съм с подменен апарат. Дано да няма проблеми