Кой го интересува кой е сервиза? Търговеца ти пише гаранция и именно с тази гаранция и НЕГОВАТА, а не на сервиза касова бележка (бон, айде) завеждаш "щета" за гаранция. Все ми е тая Сръчко ли е, Пръчко ли е - търговеца ми е дал задължителната ТЪРГОВСКА гаранция от 2 години, на което е задължен и къде ще го прати на ме интересува - има срок в който ремонта трябва да бъде направен и той трябва да бъде направен кадърно.
Лошото е, че в България пак обръщаме законите и си предаваме топката - отидете от каса 1 на каса 2 да ви заверят бележката от каса 3 която да дадете на каса 4. В Германия например, дори не знам кой им е сервиза. Сестра ми имаше едно дефектно Xiaomi, даде го на Vodafone DE , врънаха го след седмица и изобщо и тя не знае кой къде го е правил - каквото трябва са направили за да е в нормален и работен вид.
Тук ще се занимаваме кое чия отговорност е и всеки отрича отговорност, едва ли не трябва да правим дневник на телефона със снимки и видео всеки ден да му докажем целостта и че са ни го прецакали в сервиз. Аз мисля, че това нарочно го правят - да ни откажат от сервизите и да купуваме нови. Само, че така и веригата и марка ще ме откажат да ползвам каквото и да било повече от тях. А пазара не е голям - отдавна не сме 7 милиона и не всички пазаруват. Не е като да си в Китай и един недоволен на милиард да не е кой знае какво.
Време е да започнат да бъдат глобявани такива сервизи и безхаберни служители в тях - дали са ти да ремонтираш, ще ремонтираш и няма да повреждаш чуждата собственост. Като си некадърен - молбата и отиваш да продаваш краставици на женския пазар. Всички искат пари, а в замяна на тях отмятат работно време без да имат качествата да вършат и 1/10 от възложеното им.
Точно по тези причини не ползвам сервизи и не искам да чуя да отваряне от поредния тотален некадърник на минимална заплата , чиято жена била в цикъл и снощи не му е дала да не знае как да залепи един гръб. Те това е истината. И аз съм работил на минимална преди години ама съм се отнасял отговорно, да не виним парите. Като е минимална - била ниска, като е висока - мързелуваме си, заплата и без това върви... то ни тъй ни никак.
Точно веднъж ползвах сервиз и то беше на Huawei 2018 г. но беше извънгаранционен сервиз - платих за смяна на сензор за пръст и нов заден капак защото строших един телефон с едно брутално падане от по-височко. Екрана нямаше грам драскотинка
А даже не беше нещо специално като Gorilla, Dragontail и т.н.