2021-03-31, 20:17:29
Вчера стана известно ,че процесът по ребрандиране на нашата марка е започнал още през 2017.
Промяната на идентичността на на Xiaomi се осъществява под опеката на японския дизайнер Кеня Хара. Той също споделя, че новото лого не представлява само редизайн, а улавя духа на компанията. Дизайнът в основата си е отражение на концепцията Alive. Разбира се всичко вече се изчислява както и при болестите така и тук, формата на логото беше обяснена и с ползването на математическата формула за супер елипса.
Натисни ТУК за повече информация.
Промяната на идентичността на на Xiaomi се осъществява под опеката на японския дизайнер Кеня Хара. Той също споделя, че новото лого не представлява само редизайн, а улавя духа на компанията. Дизайнът в основата си е отражение на концепцията Alive. Разбира се всичко вече се изчислява както и при болестите така и тук, формата на логото беше обяснена и с ползването на математическата формула за супер елипса.
Натисни ТУК за повече информация.