Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Meizu кандидатства отново за регистрация на търговската марка Meilan
#1

[Изображение: Meizu-Meilan-Li-Nan.jpg]

На 2 юни Zhuhai Meizu Technology Co., Ltd. е кандидатствала за регистрация на няколко търговски марки Meilan, включващи комуникационни услуги, научни инструменти, рекламни продажби, услуги за уебсайтове и др.

Марката Meilan (魅蓝) беше регистрирана за първи път през 2014 година. Слоганът ѝ беше „Quality for Young“ и под нея се произвеждаха бюджетните телефони на компанията, предназначени за китайския пазар. За международния пазар това беше „М“ серията. Например Meilan 6, Meilan S6, Meilan Note 6 извън Китай се продаваха съответно като Meizu M6, Meizu M6s, Meizu M6 Note и т.н.


[Изображение: Meizu-Meilan.jpg]

През последните две години компанията произвеждаше само телефони от високия клас. Дали с повторното регистриране на търговската марка Meilan от Meizu са решили да се завърнат към по-бюджетните телефони, с което да увеличат продажбите си и съответно пазарния си дял?

Линк: Meizu кандидатства отново за регистрация на търговската марка Meilan
Цитирай
Аксесоари
#2

Определено добро решение. Нека да има повече конкуренция и дано пробият зад граница Smile

Над силата е само умението да я владеем!
[-] 1 потребител изказва благодарност на divna за това мнение:
  • mayaiv
Цитирай
#3

Дано! Защото моите лични наблюдения са, че болшинството притежатели на Meizu телефони са с доста стари и от най-евтините модели. И това не е само за България, а в глобален мащаб. С новите скъпи модели фенската маса намалява. Не всеки може да си позволи смартфон на цена 600+ долара.

[Изображение: Meizu-logo.png]
Цитирай
#4

Така е - средния и по-ниския клас телефони се продават най-много. Затова е хубаво да се развива и този сегмент Smile И 1+ тръгнаха от бюджетни към скъпи телефони и в крайна сметка "се върнаха към корените си", както сами се изразяват Smile

Над силата е само умението да я владеем!
Цитирай
#5

(2021-06-11, 13:23:46)divna написа:  Така е - средния и по-ниския клас телефони се продават най-много. Затова е хубаво да се развива и този сегмент Smile И 1+ тръгнаха от бюджетни към скъпи телефони и в крайна сметка "се върнаха към корените си", както сами се изразяват Smile

Ха ха. Иронията в случая е, че Meizu тръгнаха от скъпи телефони и тяхното "завръщане към корените" е точно високият клас. Cool

[Изображение: Meizu-logo.png]
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)