Оценете темата:
  • 1 гласа - средно 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Хардуерни проблеми на Samsung Galaxy S22 Ultra
#1

[Изображение: maxresdefault.jpg]

Коментирайте тук хардуерните проблеми на Samsung Galaxy S22 Ultra.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
[-] 1 потребител изказва благодарност на hazART за това мнение:
  • Sokolchev
Цитирай
Аксесоари
#2

Появи ми се много неприятен проблем от вчера. Телефона започна да се рестартира произволно без видима причина. Вчера вечерта се рестартира 4 пъти и днес сутринта още 2. От Понеделник до Четвъртък не съм имал подобен проблем, а не съм качвал нещо ново в телефона, че да го причини. Направих 2 връщания на заводските настройки от менюто на телефона, но проблема не изчезва. Май в Понеделник ще трябва да посета Теленор и да го изпращам за замяна. В интернет попаднах на подобен проблем при S21 Ultra и там причината е била в дънната платка на телефона.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#3

(2022-02-19, 09:38:38)OliQueenBG написа:  Появи ми се много неприятен проблем от вчера. Телефона започна да се рестартира произволно без видима причина. Вчера вечерта се рестартира 4 пъти и днес сутринта още 2. От Понеделник до Четвъртък не съм имал подобен проблем, а не съм качвал нещо ново в телефона, че да го причини. Направих 2 връщания на заводските настройки от менюто на телефона, но проблема не изчезва. Май в Понеделник ще трябва да посета Теленор и да го изпращам за замяна. В интернет попаднах на подобен проблем при S21 Ultra и там причината е била в дънната платка на телефона.
Винаги съм си мислил, че при Самсунг не се случват такива неща, преди време имах LG G4 известни с дъна пуканки, около мен всичките заминаха, моя изкара 5 години. 
С тия техники всичко и по всяко време може да се случи явно. Един съвет - действай в 14 дневен срок, че иначе може да решат да сменят дъното вместо телефона.

Някой да сподели колко процента батерия изчезва през нощта?
Цитирай
#4

Имам въпрос за моя казус с рестартиращият се телефон. Въпроса ми е дали подлежи на замяна или ще го ремонтират? Не ми се иска телефон на 7 дни да го отварят.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#5

нз сега как са, но преди време бях питал и ми бяха казали, че в момента в който вземеш тешефона и ме е някакъв очевиден дефект който да го видиш при разопаковането не де сменя а ремонтира, което е пълен абсурд, но най добре ги попитай първо
Цитирай
#6

(2022-02-19, 13:06:45)OliQueenBG написа:  Имам въпрос за моя казус  с рестартиращият се телефон. Въпроса ми е дали подлежи на замяна или ще го ремонтират? Не ми се иска телефон на 7 дни да го отварят.

Е нали е онлайн поръчка, имаш право в 14 дневен срок да го върнеш.

HONOR Magic V2, Samsung Galaxy S23 Ultra, Samsung Galaxy S23, Samsung Galaxy Tab S8, Samsung Galaxy Tab A9
Цитирай
#7

Телефона ще ти бъде подменен с нов защото едва ли има все още налични резервни части по сервизите. Съветвам те веднага да го занесеш или изпратиш в сервиза на Самсунг, който е Сръчко, бившия КнК Електроникс.
[-] 1 потребител изказва благодарност на ivanov_km за това мнение:
  • Dowper
Цитирай
#8

(2022-02-19, 13:06:45)OliQueenBG написа:  Имам въпрос за моя казус  с рестартиращият се телефон. Въпроса ми е дали подлежи на замяна или ще го ремонтират? Не ми се иска телефон на 7 дни да го отварят.

Да не е някое приложение, пробва ли ресет, или да чистиш кеш-а чрез рикавърито?

SG 24 Ultra Black
Garmin Epix Pro 51 mm Black
Tab S8 Ultra 8/128
Цитирай
#9

3 пъти му направих фактори ресет и проблема продължава, даже вече по-често се рестартира. Понеделник го оставям в Теленор и ще поискам да ми бъде заменен телефона.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#10

(2022-02-19, 14:24:31)OliQueenBG написа:  3 пъти му направих фактори ресет и проблема продължава, даже вече по-често се рестартира. Понеделник го оставям в Теленор и ще поискам да ми бъде заменен телефона.

Явно е нещо хардуерно

SG 24 Ultra Black
Garmin Epix Pro 51 mm Black
Tab S8 Ultra 8/128
Цитирай
#11

(2022-02-19, 14:24:31)OliQueenBG написа:  3 пъти му направих фактори ресет и проблема продължава, даже вече по-често се рестартира. Понеделник го оставям в Теленор и ще поискам да ми бъде заменен телефона.
Пробвай сейф мод https://www.youtube.com/watch?v=46S1DKCqEO4

Huawei P30
Цитирай
#12

Няма да правя повече гимнастики и ще го оставя за замяна. Дано да не се наложи да чакам много или да получа телефон с друг цвят, че зеленото адски много ми харесва.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#13

(2022-02-19, 14:24:31)OliQueenBG написа:  3 пъти му направих фактори ресет и проблема продължава, даже вече по-често се рестартира. Понеделник го оставям в Теленор и ще поискам да ми бъде заменен телефона.

Точно за това не се купува телефон при старта на продажбите , процента брак и бъгове е по голям . В последствие след няколко месеца ги изчистват.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
[-] 1 потребител изказва благодарност на foxhd за това мнение:
  • eksoldier
Цитирай
#14

От S7 насам винаги си купувам флагманите на Самсунг на pre-order и за пръв път имам подобен проблем. Явно съм попаднал на дефектна бройка с проблем в дънната платка. Ако ми го заменят със същият цвят телефон няма да има кой знае каква драма.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#15

Неприятен случай, дано получиш нов телефон бързо.

Galaxy Note 10 plus 
Galaxy S21 Ultra
Galaxy S23 Ultra
Galaxy S24 Ultra
[-] 1 потребител изказва благодарност на Victormihov за това мнение:
  • OliQueenBG
Цитирай
#16

(2022-02-19, 14:24:31)OliQueenBG написа:  3 пъти му направих фактори ресет и проблема продължава, даже вече по-често се рестартира. Понеделник го оставям в Теленор и ще поискам да ми бъде заменен телефона.

Ако си от София, директно в сервиза на Сръчко.
Теленор заменят телефони, след техен протокол. Спести си няколко дни и директно там го занеси.
[-] 1 потребител изказва благодарност на emzo за това мнение:
  • OliQueenBG
Цитирай
#17

В Сливен съм, нямам избор. Но ще настоявам да ми бъде заменен телефона.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#18

В 14 дневен срок и предупреди, че няма да приемеш ремонтиран телефон. Дори ако остават няколко дни в този срок ще можеш да изчакаш 1-2дена за да вземат решение и да се откажеш от покупката ако не е в твоя полза. Не е редно да имаш ремонтиран чисто нов телефон.
[-] 1 потребител изказва благодарност на 100 за това мнение:
  • OliQueenBG
Цитирай
#19

Реално погледнато това са остарели разбирания.
Дори и да го отворят, както някой писа, едва ли имат части, но и да имат, няма да го затворят "лошо/калпаво и т.н.".
Цитирай
#20

Преди малко оставих телефона и поисках да ми бъде заменен с нов точно за това, че не смята за редно телефон на 7 дни да се отваря (най-малкото е съмнително дали вече ще е водоустойчив). От офиса на Теленор никой не можа да ми отговори дали ще го заменят или ремонтират, това зависило от сервиза. Както и да е оставих го за да се задвижва процедурата. След това се обадих на 123 за да се консултирам и с тях. И от там не получих отговор, казаха ми, че не мога да върна телефона в 14 дневен срок тъй като вече съм бил приел поръчката и продукта. А на въпроса дали ще бъде заменен с нов също не можаха да ми отговорят, казаха, че до 30 дни, ако не отстранят повредата ще бъде заменен. Казах им, че това не отговаря на въпроса ми тъй като продукта си е чисто нов и не искам да се ремонтира на 7-мия ден. Сега писах на офицялният мейл на Самсунг България и Теленор да видя какво ще отговорят. При разговора ми със сътрудника на Теленор им казах, че ако не ми бъде заменен телефона ще входирам жалба в КЗП.

П.С. Имам едно въпросче: В протокола който ми дадоха от Теленор, че са приели устройството са объркали и са написали, че модела е S21 Ultra, но IMEI-а си съвпада с моя на S22 Ultra дали това ще представлява някакъв проблем?

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай
#21

(2022-02-21, 11:11:35)OliQueenBG написа:  Преди малко оставих телефона и поисках да ми бъде заменен с нов точно за това, че не смята за редно телефон на 7 дни да се отваря (най-малкото е съмнително дали вече ще е водоустойчив). От офиса на Теленор никой не можа да ми отговори дали ще го заменят или ремонтират, това зависило от сервиза. Както и да е оставих го за да се задвижва процедурата. След това се обадих на 123 за да се консултирам и с тях. И от там не получих отговор, казаха ми, че не мога да върна телефона в 14 дневен срок тъй като вече съм бил приел поръчката и продукта. А на въпроса дали ще бъде заменен с нов също не можаха да ми отговорят, казаха, че до 30 дни, ако не отстранят повредата ще бъде заменен. Казах им, че това не отговаря на въпроса ми тъй като продукта си е чисто нов и не искам да се ремонтира на 7-мия ден. Сега писах на офицялният мейл на Самсунг България и Теленор да видя какво ще отговорят. При разговора ми със сътрудника на Теленор им казах, че ако не ми бъде заменен телефона ще входирам жалба в КЗП.

П.С. Имам едно въпросче: В протокола който ми дадоха от Теленор, че са приели устройството са объркали и са написали, че модела е S21 Ultra, но IMEI-а си съвпада с моя на S22 Ultra дали това ще представлява някакъв проблем?

Сега ще започне едно размотаване , ако е купен онлайн не е вярно че не може да се върне в 14 дневен срок.

Galaxy S II / Galaxy S III / Galaxy S4 / Galaxy Note 4 / Galaxy S6 edge+ / Galaxy S8+ / Galaxy S9 +/ Galaxy S10+/ Galaxy S21+
[-] 3 потребители изказват благодарност на foxhd за това мнение:
  • Dowper, eksoldier, Salesman
Цитирай
#22

Така е, ако стоката, в случая телефона, го нямат друг в наличност, може и да проточат нещата.

 
Цитирай
#23

Важното е да ми го сменят, че за сега и от магазина и от централата им на 123 ми говорят за ремонт. И ако не успеят да го отремонтират в 30 дневен срок чак тогава да го заменят. Писах им на мейла и чакам отговор и от там и ако ми откажат замяна съм готов с жалба до КЗП. Като цяло до сега винаги съм бил доволен от обслужването на Теленор, дано да не ми развалят мнението за тях Big Grin

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
[-] 1 потребител изказва благодарност на OliQueenBG за това мнение:
  • TNTKZ
Цитирай
#24

връщането в 14 дневен срок е отказ от поръчка и важи ако устройството не е ползвано, тогава не си длъжен да посочваш дори причината! Ако е ползвано зависи от тях дали ще ти го сменят или ремонтират защото в налице гаранционна претенция
Цитирай
#25

Така е, за това чакам отговор от тях. Надявам се да го заменят защото все пак са ми продали продукт който е дефектен и аз нямам вина за това.

Samsung Galaxy S23 Ultra Cream 512GB
Garmin Forerunner 965 Carbon Grey
Sony WH-XB910N 
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)