Оценете темата:
  • 2 гласа - средно 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Samsung Galaxy S22/S22+ - Хардуерни проблеми и коментари
#1

[Изображение: screen11004-large.jpg]

Коментирайте тук хардуерните проблеми на Samsung Galaxy S22/S22+

 
Цитирай
Аксесоари
#2

Експертите от iFixit споделят видео, в което паралелно разглобяват новите Galaxy S22 и S22 Ultra. Според тях устройствата са еднакво трудни за ремонт, което е очаквано. Компанията използва здраво лепило за задния панел и батерията, а това прави отварянето на корпуса по-трудно. iFixit даде на модела само 3 от 10 по скалата за поправимост.

 
Цитирай
#3

Samsung S22 ще е лесен за ремонт.

https://hicomm.bg/kratki-novini/samsung-...ka-mu.html

https://youtu.be/0dQ0X-tO_E4

1916 
Цитирай
#4

За съжаление ми се налага да пиша тук. От 2012г. ползвам само телефони на Самсунг и до сега такова нещо не се е случвало. Днес закачих с кабел телефона за компа да извадя някои неща и Smart Switch каза че има ъпдейт. Хубаво дадох му да го направи защото на старата С7-ца съм го правил много пъти без проблем. Да но тук актуализацията беше неуспешна и ми предложи аварийно възстановяване на софтуера. И то беше неуспешно за съжаление и реших да го флашна с Один но пак греда - при флашване на един от файловете super.img мисля се казваше дава грешка Fail! и до там. Свалях няколко по-стари софтуера но и с тях същото както и опитвах няколко пъти между флашванията аварийно възстановяване но без успех. Сега стои на зеленикав екран и пише че е възникнала грешка при актуализация. При задържане на бутона за намаляване и този за включване се рестартира и пак това показва. Мога га го вкарам в даунлоуд режим но няма ефект от това лошото е че не мога да го изключа. Добре че поне след време екрана загасва сам а до като свети е силно затъмнен да не хаби батерията. Няма какво повече да опитвам и мисля утре да го давам на сервиз все пак е в гаранция. На някого случвало ли му се е подобно нещо и ако да как го оправихте? Ще се радвам да споделите.

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#5

На мен ми се случи абсолютно същото съвсем наскоро.Аз телефона си го актуализирам само през Smart Switch,уж да е по-чиста инсталацията.Но в последно време не става от първият път и отнема доста повече време.Явно има някакъв проблем с програмата.Което не го разбирам,защото тя е на Samsung и те я препоръчват за актуализации,а не работи коректно.Та както и да е,преди известно време актуализирайки с месечният ъпдейт на 95% прекъсна инсталацията без причина и прецака ъпдейта.Светна екрана в зелено и изписа че има грешка.Пробвах няколко пъти аварийното възстановяване,но без успех.След като ми мина яда откачих телефона от компа и го оставих така за през ноща(добре че беше зареден напълно).На следващият ден пробвах много пъти(може би към 9 или 10) аварийното възстановяване и накрая успя да се върже и да направи актуализацията.Явно трябва упорстване и многократно пробване.Така се оправи този проблем при мен,дано и при вас да стане.Успех!!!
[-] 2 потребители изказват благодарност на Brugge за това мнение:
  • astankov, Plamen11
Цитирай
#6

(2022-09-12, 02:52:20)Brugge написа:  На мен ми се случи абсолютно същото съвсем наскоро.Аз телефона си го актуализирам само през Smart Switch,уж да е по-чиста инсталацията.Но в последно време не става от първият път и отнема доста повече време.Явно има някакъв проблем с програмата.Което не го разбирам,защото тя е на Samsung и те я препоръчват за актуализации,а не работи коректно.Та както и да е,преди известно време актуализирайки с месечният ъпдейт на 95% прекъсна инсталацията без причина и прецака ъпдейта.Светна екрана в зелено и изписа че има грешка.Пробвах няколко пъти аварийното възстановяване,но без успех.След като ми мина яда откачих телефона от компа и го оставих така за през ноща(добре че беше зареден напълно).На следващият ден пробвах много пъти(може би към 9 или 10) аварийното възстановяване и накрая успя да се върже и да направи актуализацията.Явно трябва упорстване и многократно пробване.Така се оправи този проблем при мен,дано и при вас да стане.Успех!!!

Благодаря за отговора!

След като прочетох поста и вече беше стоял цяла нощ реших и аз да опитам пак с аварийното възстановяване. Та свързвам го с компа сутринта и отивам да си правя сутрешния тоалет като надеждата ми клони към 0 понеже вчера опитах сигурно 10 пъти без успех. Но като се върнах какво да видя - телефона вече работеше 🤯🤯🤯 направо не можах да повярвам на очите си. Явно този Smart Switch наистина има някакъв проблем и мисля за напред да не го ползвам повече както и не ми го побира главата как е възможно да допуснат подобно нещо във фирмения си софтуер . Та размина му се сервиза но и за напред мисля да го актуализирам само през ОТА.

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай
#7

Това се оправя в домашни условия за 30мин, няма смисъл от никакви сервизи.

Galaxy S9+ > Note 10+ 5G > Mi 9 SE > P40 Pro > Mi 9 SE > OPPO Find X3 Pro 5G > iPhone 13 Mini Starlight 512GB > Z Flip 3 256GB + Galaxy Watch 4 Classic 46mm > iPhone 13 Pro Max + Apple Watch 7 45mm S22 Ultra 12/256 + Galaxy Watch 4 40mm VIVACOM  Heart
Цитирай
#8

(2022-09-14, 13:32:22)BGDropche написа:  Това се оправя в домашни условия за 30мин, няма смисъл от никакви сервизи.

Като опиташ 10-15 пъти аварийното възстановяване и все не е успешно или с Один 4-5 пъти пак така какво започваш да си мислиш? Хубавото е че все пак по някаква незнайна причина на сутринта се получи.

DEVICE: Galaxy S22 Plus  ROM: Stock OneUI KERNEL: Stock RECOVERY: Stock
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)