Оценете темата:
  • 0 гласа - средно 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

S22+ гасне по време на разговор и загрява- сервиз или гаранция
#1

Наясно съм с проблема който има S22 серията. Интересува ме, има ли някой който го е носил по сервизи или го е отремонтирал по гаранция?
Също така ме интересува, сменят телефона или отремонтират стария?
Ако го отремонтират, след това водиустойчив ли е, има ли някакви промени по корпуса, забележки?
Имаме 2 телефона и двата са с този дефект..S22 и S22+
Напраов съм разочарован от този телефон, преди бях с S10 и нямах никакви ядове.

Asus 771 > HTC Desire 8GB Class 6 > Sony Xperia M4 Aqua > SAMSUNG S6 > S7 32GB SDXC Class 10 > S9 > S10 > S22 Plus till now.
Цитирай
Аксесоари
#2

Здравейте.
Като начало обяснете- какво точно означава "гасне"? Изключва се целия апарат или просто угася дисплея?
Второто - дилемата "сервиз или гаранция" е странна. При проблем винаги трябва да се обърнете към "сервиз" (думата е чуждица и означава "обслужване"). А дали ще е нужен ремонт и дали ще бъде гаранционен - това е съвсем отделно нещо.

- Учителю, каква е тайната на истинското щастие?
- Никога не спори с идиоти.
- Учителю, не съм съгласен, че точно това е тайната!
- Така е, прав си!
Цитирай
#3

Най-вероятно говори за рестартите при обаждане, ако не се е фикснало със софтуерните ъпдейти си остава само варианта сервиз. Друг е въпроса, че може да не хванат проблема и да кажат, че е добре, за съжаление няма какво друго да се направи.
[-] 1 потребител изказва благодарност на Dowper за това мнение:
  • jhoro
Цитирай
#4

(2023-06-19, 07:01:12)Dowper написа:  Най-вероятно говори за рестартите при обаждане, ако не се е фикснало със софтуерните ъпдейти си остава само варианта сервиз. Друг е въпроса, че може да не хванат проблема и да кажат, че е добре, за съжаление няма какво друго да се направи.

За какво говори - това само авторът трябва са каже, а не да гадаем.
Колкото до реакцията та сЪрвиса (сервиза) - може да е всякаква. Преди години ми анулираха гаранцията с мотив "Има следи от влага". А повредата беше прекъснат лентов кабел.

- Учителю, каква е тайната на истинското щастие?
- Никога не спори с идиоти.
- Учителю, не съм съгласен, че точно това е тайната!
- Така е, прав си!
Цитирай
#5

Привет и от мен с чистия с22 имам проблеми с загряване падането на батерията липса на сигнал... но не и огасване/рестарт правени всички ъпдейти формати рековери и прочие същото си е , днес отиваме на сервиз по гаранция пък ще се види Smile . Но не се търпи при серия от повече снимки , сърфиране YouTube загрява ужасно много и батерията заминава бързо отделно fast charge го няма вечепи него Sad

⚠️ Warning ⚠️ Adicted Samsung User ⚠️ 
#INTHEGARAGE > Samsung S22 256gb > Samsung S21 Ultra 256gb > Samsung A71 128gb > Samsung Galaxy⌚️ 4 46mm 16 gb. ,,Samsung for eternity till the end of the world" 
Цитирай
#6

Ако е много нагрят го оставете да изстине преди да го сложите в зарядно, бързото зареждане ще бъде автоматично блокирано поради висока температура и телефона ще се зарежда с много ниска скорост.
Цитирай
#7

Да знам но си остава същото и след като се охлади а на какво се дължи си нямам на идея.. Купено е и 2 ро оригинално зарядно адаптер и кабел същата работа проблема се появи преди 10/15 дни телефона е на 7 / 8 месеца и до сега нямаше проблеми но уви..

⚠️ Warning ⚠️ Adicted Samsung User ⚠️ 
#INTHEGARAGE > Samsung S22 256gb > Samsung S21 Ultra 256gb > Samsung A71 128gb > Samsung Galaxy⌚️ 4 46mm 16 gb. ,,Samsung for eternity till the end of the world" 
Цитирай
#8

То и времето се затопли последните 2 седмици, та може и оттам да идва проблема. Ако има калъф, пробвай без него.
Цитирай
#9

Опитах и без него махнах и 360 скина проблема си остава че дори и в хладно време същата работа днес ще го мятам и така.. Губи и обхват и докато няма рестарт нищо после пак..

⚠️ Warning ⚠️ Adicted Samsung User ⚠️ 
#INTHEGARAGE > Samsung S22 256gb > Samsung S21 Ultra 256gb > Samsung A71 128gb > Samsung Galaxy⌚️ 4 46mm 16 gb. ,,Samsung for eternity till the end of the world" 
Цитирай
#10

Просто миналогодишните процесори Ексинос 2200/Снап ген 1 си греят.... Няма как да се оправи това по никакъв начин. За рестартите сервиз е решението.
[-] 1 потребител изказва благодарност на martoo за това мнение:
  • Dowper
Цитирай
#11

При мен от факта, че не винаги пускам климатик и просто е топло в стаята макар и да не е ползван дори и телефона да не е нагрят понякога пак няма супер бързото зареждане ами включва стандартното. Ако съм пуснал климатика за 20-30 минути преди това и е спаднал някой градус в стаята няма проблем със зареждането.

Много е ниска границата при Samsung явно и спрямо външната температура и тази на корпуса и много рано реже бързото, то затова няма смисъл и от 45W зарядно - щото след 3-4 минути е достатъчно топъл дори в хладна стая за да ореже сам зареждането. 25W също е в началото само, от там насетне е по-бавно.
Цитирай
#12

Това действително е така, мощността пада от 29W на 18W или нещо такова. А безжичното зарядно го разкарах след 2 дена точно, защото на практика зарежда със 6W.
При S23 това е коригирано и при 28-29 стайна няма рязане и няма и загряване всъщност.

Големия проблем е че не може да се активира и бавното зареждане, защото то пък е супер бавно на 10W.
Цитирай
#13

Ъп по темата телефона го оставих в теленор като го взема ще драсна някой ред с крайната диагноза и решение от сервиза.

⚠️ Warning ⚠️ Adicted Samsung User ⚠️ 
#INTHEGARAGE > Samsung S22 256gb > Samsung S21 Ultra 256gb > Samsung A71 128gb > Samsung Galaxy⌚️ 4 46mm 16 gb. ,,Samsung for eternity till the end of the world" 
Цитирай
#14

(2023-06-21, 15:00:59)100 написа:  Това действително е така, мощността пада от 29W на 18W или нещо такова. А безжичното зарядно го разкарах след 2 дена точно, защото на практика зарежда със 6W.
При S23 това е коригирано и при 28-29 стайна няма рязане и няма и загряване всъщност.

Големия проблем е че не може да се активира и бавното зареждане, защото то пък е супер бавно на 10W.

Безжичното също тръгва на макса ако е студен телефона и след това реже до 6-7W заради отделената топлина. То едно 5W кабелно зарядно ще е по-ефективно от това безжично. Аз го ползвам само на обратно безжично понякога за Watch 4-ката.
Цитирай
#15

   
Ъп по темата телефона се върна 10 дни по късно с един sw update нищо повече... нито е отварян нито са сменявани компоненти заключение че всичко му е 6± 🤣 и че се очаква ъпдейт който ще падобри работата на устройството...

⚠️ Warning ⚠️ Adicted Samsung User ⚠️ 
#INTHEGARAGE > Samsung S22 256gb > Samsung S21 Ultra 256gb > Samsung A71 128gb > Samsung Galaxy⌚️ 4 46mm 16 gb. ,,Samsung for eternity till the end of the world" 
Цитирай
#16

Така е в сервиза, напълно очаквано. Като дойде така не го взимаш и го връщаш пак за неработещ. Аз го играх това във виваком, един телефон го връщах 2 пъти докато го оправят, иначе само преинсталиран софтуер.
Специално за С22 серията в сервиза знаят перфектно за всички проблеми на серията, това връщане е за където мине номера и защото по закон никой нищо не може да им направи, по-настоятелните само им се решава проблема с ново дъно.
[-] 1 потребител изказва благодарност на 100 за това мнение:
  • hondarullezz
Цитирай
#17

(2023-06-28, 13:25:18)100 написа:  Така е в сервиза, напълно очаквано. Като дойде така не го взимаш и го връщаш пак за неработещ. Аз го играх това във виваком, един телефон го връщах 2 пъти докато го оправят, иначе само преинсталиран софтуер.
Специално за С22 серията в сервиза знаят перфектно за всички проблеми на серията, това връщане е за където мине номера и защото по закон никой нищо не може да им направи, по-настоятелните само им се решава проблема с ново дъно.
Да... взех го и им казах така ще го ползвам седмица две ако е същото положение обратно това е подигравка дори в границите в графите за ремонт няма нищо попълнено... Ако говоря с Кнк или сръчко и им го пусна по еконт дали ще има ефект , понеже този теленор сервиз техен ми бие на пародия пълна от до ще го видиме как е ако не продължавам с стария войн А71 докато този виси по сервизите!

⚠️ Warning ⚠️ Adicted Samsung User ⚠️ 
#INTHEGARAGE > Samsung S22 256gb > Samsung S21 Ultra 256gb > Samsung A71 128gb > Samsung Galaxy⌚️ 4 46mm 16 gb. ,,Samsung for eternity till the end of the world" 
Цитирай
#18

Проблема е че ако го вземеш започва ново броене и времето за отстранява на проблем гарнационно е 1 месец. С други думи можеш да стоиш 3 месеца без телефон. Отделно в моя случай единия път го забавиха 45дни.
Затова ако знаеш, че със преинсталация не става в момента, в който видиш в протокола, че нищо не е направено не го взимаш изобщо.
Неприятно е, но според мен заради големия обем проблеми и рекламации въртят още повече номера от нормално.
Цитирай
#19

45 дни забавяне? На 31-вия ден може да се изиска подмяна на устройство или връщане на заплатена сума. Защо някой би си причинил чакането?
За останалото съм съгласен. А автора може да ползва директно оторизиран сервиз, вместо да минава през операторите, чиито номера са коментирани многократно и познати на много хора.

Samsung Galaxy S23 Ultra + Samsung Galaxy Note 9
Цитирай
#20

(2023-06-29, 07:52:43)S.7.R.3.L.0.K. написа:  45 дни забавяне? На 31-вия ден може да се изиска подмяна на устройство или връщане на заплатена сума. Защо някой би си причинил чакането?
За останалото съм съгласен. А автора може да ползва директно оторизиран сервиз, вместо да минава през операторите, чиито номера са коментирани многократно и познати на много хора.

Бихте ли ми препоръчали към кой да го пусна координати и какво се изисква най вече..

⚠️ Warning ⚠️ Adicted Samsung User ⚠️ 
#INTHEGARAGE > Samsung S22 256gb > Samsung S21 Ultra 256gb > Samsung A71 128gb > Samsung Galaxy⌚️ 4 46mm 16 gb. ,,Samsung for eternity till the end of the world" 
Цитирай
#21

https://samsungstore.bg/serviz/ Виж тук.

Samsung Galaxy Note 9 Midnight Black Apple iPhone 11 Pro Max Space Grey Apple iPhone 13 Pro Max Sierra Blue  Apple iPhone 15 Pro Max Black Titanium
Цитирай




Потребители разглеждащи темата: 1 гост(и)